• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de demonen te verjagen


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Ollivander
    Timothy Rhine -Ollivander

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood -Neolaia

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Harper Brianna Lovely - Ollivander
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti -WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -WillNotLearn

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez -Ollivander
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotlearn
    Ray McBenneth - Neolaia
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Ollivander
    Cathy Ameliah Evans - Druella
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Neolaia

    Rosali Chévonez - Neolaia
    Allison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Ollivander
    Aiden Noel Kahln - Neolaia
    Adam Nicohlas Kahln - Neolaia

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Ollivander
    Iris Charlotte Michaëls - Ollivander


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| Demon - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Ollivander

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Oké, dan eet ik het zelf op,' Zegt Hayden ze neemt een hap, wanneer ze daar klaar mee is drukt ze een kus op mijn lippen en kijkt ze de kantine rond. 'En, wat gaan we doen vandaag? Heb je zin om met de motor te gaan rijden ofzo?' Vraagt ze en eet weer verder. 'Ja, ik zal kijken of ik iemand kan vinden die op Katherine kan letten. Ik zie je zometeen weer dan? Op de kamer' Zeg ik dan. Dat werd vast een gezellig bezoekje aan Luna..


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik doe het echt niet met opzet hoor, maar ik vergeet Katherine gewoon heel vaak. Ik kan er gewoon niet aan wennen dat Nick een kind heeft. ´Ja, is goed, kan je daar iemand voor vinden, denk je?' vraag ik dan aan hem. Mijn broodje begint langzaam op te raken en ik pak dan ook wat te drinken. Hm, ik heb wel zin om met de motor te gaan, aangezien ik dat al een tijd niet gedaan heb. Weer lekker dat gevoel van oneindigheid.. ja.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hangt er vanaf of oude vrienden nog iets voor me willen doen' Andwoord ik met een grijns en druk nog een kusje op haar lippen voordat ik de kantine uit loop, naar Luna's kamer waar ik op de deur klop en dan tegen de deurpost blijf staan leunen totdat ze opendoet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Nick grijnst en drukt dan een lief kusje op mijn lippen voodat hij opstaat. 'Dat hoop ik dan maar,' zeg ik nog tegen hem, waarna hij vertrekt richting weet ik veel wie en weet ik veel waar.

    Luna Day
    Ik zucht een keer als er weer geklopt wordt op de deur. Dat is dan al de tweede keer vandaag. Ik sta op van mijn bed en loop naar de deur doe. Met een verveelde uitdrukking op mijn gezicht open ik die en zie dan tot mijn verbazing Nick staan. 'Aha, kijk eens wie we daar hebben,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Was dat een goede ''Aha'' of een slechte ''Aha''?' Vraag ik haar dan, 'Heb je vandaag veel te doen?' Vraag ik dan aan haar, ik hoop dat ze dit wil doen.. Anders moet ik iets anders zoeken of hier blijven.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    'Dat ligt er maar net aan wat je van me nodig hebt, alweer,' zeg ik dan. 'Aangezien ik je al weleens eerder heb geholpen.' Hij vraagt of ik vandaag veel te doen heb. 'Als ik vergelijk dat ik een oneindig leven heb, dus tijd zat, in principe niet nee. Als je het bekijkt of ik het zinvol vind om te doen, dan heb ik misschien wel veel te doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik bijt weer op mijn lip en glimlach naar Nate. 'Laten we er maar gewoon voor zorgen dat het niet meer nodig is om mij te redden en ook niet meer nodig is dat jij zo'n litteken krijgt.' Ik druk dan zachtjes een vederlicht kusje op de plek waar onder andere het litteken zit. 'Doet het nog pijn?' vraag ik zachtjes.


    Nate
    Ik glimlach als ze een kusje op mijn shirt drukt. Maar word dan terug herinnert aan de pijn. 'Ja maar jouw aanwezigheid doet me de pijn vergeten.' glimlach ik en streel over haar heup terwijl ik nog wat drink.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Waar heb je mij dan mee geholpen?' Vraag ik haar, 'Jij doet iets voor mij, ik doe iets voor jou. Heel simpel, en daarbij wilde ik je vragen of je vandaag op Katherine kunt letten, kun je direct aan je familie band werken'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij zegt dat het nog pijn doet en ik kijk hem medelevend aan. 'Ik wil niet dat je pijn hebt en al helemaal niet voor mij,' zucht ik zachtjes. Over mijn huid is wat kippenvel verschenen door de aanraking van Nate. Dit is eigenlijk heel prettig. Zo met z'n tweeën op een plek waar nooit iemand anders komt.

    Luna Day
    'Toen Leslie van het dak afsprong, als ik het niet gezien had, hadden jij en Jake te laat geweest,' herinner ik hem met een brede glimlach. 'Dus in principe hoor jij nog wat terug te doen voor mij.' Ik lach als hij zegt dat ik dan aan mijn familieband kan werken. 'Yeah right, familieband,' zeg ik lichtelijk sarcastisch.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik kus haar even op haar lippen. 'Zit niet in over mij, ik kan er wel tegen.' fluister ik tegen haar lippen en streel nog wat over haar heup.
    Ik kus haar teder en liefdevol.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik bijt zachtjes op zijn lip. 'Je zou ook over mij in zitten,' breng ik ertegen in. Hij kust me dan teder en liefdevol, waardoor mijn hart eigenlijk een slag mist. Ik heb mijn ogen gesloten en geniet van het moment, zolang die duurt. Ik kom nog iets dichter bij Nate liggen en heb het eten en drinken aan de kant gezet met een hand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:

    Luna Day
    'Toen Leslie van het dak afsprong, als ik het niet gezien had, hadden jij en Jake te laat geweest,' herinner ik hem met een brede glimlach. 'Dus in principe hoor jij nog wat terug te doen voor mij.' Ik lach als hij zegt dat ik dan aan mijn familieband kan werken. 'Yeah right, familieband,' zeg ik lichtelijk sarcastisch.


    Nick
    'Toen Leslie van het dak afsprong, als ik het niet gezien had, hadden jij en Jake te laat geweest,' Helpt ze me herinneren, ik hate het als ze gelijk was. 'Dus in principe hoor jij nog wat terug te doen voor mij.' Zegt ze dan, 'Ik herinner me nog een jonge demon die vroeg of ik haar zus niet wilde vertellen dat ze nog leefde' Bracht ik er tegen in en ze lacht als ik zeg dat ze dan aan haar familie band kan werken. 'Yeah right, familieband,' zegt ze dan lichtelijk sarcastisch. 'Zeg nou maar gewoon ja of nee. Van een keer op je nichtje passen ga je niet dood' Zeg ik en rol met mijn ogen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik kijk Nick aan als hij mij er weer aan herinnert dat ik hem vroeger gevraagd heb om niet te vertellen aan Leslie dat ik nog leefde. 'Het verbaast me eigenlijk dat je dat toen gedaan hebt, aangezien je alles lijkt over te hebben voor Leslie, is het niet?' zeg ik dan, wat een beetje gemeen is. Aangezien Nick nooit toegeeft over gevoelens of wat dan ook, daar ken ik hem lang genoeg voor. 'En het is ironisch dat je zegt dat ik van een keer oppassen niet dood ga, omdat dat inderdaad zo is, tenzij Katherine ineens een sterrenschot door mijn lichaam heensteekt. En waar moet ik antwoord op geven? Je hebt niet eens wat gevraagd.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik bijt zachtjes op zijn lip. 'Je zou ook over mij in zitten,' breng ik ertegen in. Hij kust me dan teder en liefdevol, waardoor mijn hart eigenlijk een slag mist. Ik heb mijn ogen gesloten en geniet van het moment, zolang die duurt. Ik kom nog iets dichter bij Nate liggen en heb het eten en drinken aan de kant gezet met een hand.


    Nate
    Ik glimlach en streel zachter over haar wang nu. Na een tijdje haal ik mijn lippen van de hare en kijk haar aan.
    'Ik hou echt van je.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij streelt zachtjes over mijn wang en na even kijk hij me aan. Hij zegt dat hij echt van me houdt en ik voel dat het niet zomaar gezegd wordt. Dat hij er meer mee wil zeggen, dan alleen zijn liefde voor mij in woorden uitdrukken. 'Ik hou ook van jou,' zeg ik zachtjes terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.