• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de demonen te verjagen


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Ollivander
    Timothy Rhine -Ollivander

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood -Neolaia

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Harper Brianna Lovely - Ollivander
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti -WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -WillNotLearn

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez -Ollivander
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotlearn
    Ray McBenneth - Neolaia
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Ollivander
    Cathy Ameliah Evans - Druella
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Neolaia

    Rosali Chévonez - Neolaia
    Allison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Ollivander
    Aiden Noel Kahln - Neolaia
    Adam Nicohlas Kahln - Neolaia

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Ollivander
    Iris Charlotte Michaëls - Ollivander


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| Demon - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Ollivander

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Als je met nodig hebben bedoelt dat ik je lippen, je stem en zo mis en wil, dan altijd... x Ik stuur het met een kleine glimlach. Nu kan het want Daphne is weg, het meisje van daarnet.

    Jake
    'Over een halfuurtje, je kan nog in bad of zo gaan als je wil? Dan kan je je ontspannen.'
    Ik concentreer me verder op het eten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Jake stelt voor dat ik in bad kan gaan en ik knik, totdat ik me besef dat hij dat niet kan zien. 'Is goed,' zeg ik en sta op. Het kussen laat ik op de bank liggen en onderweg naar boven krijg ik weer een sms. Ja, die nodig hebben, want voor je werk krijg je me nooit meer. Succes Nate x hvj <3. Ik stop mijn mobiel weer weg en laat, als ik boven ben, het bad vollopen. Ik kleed me uit en het sexy ondergoed komt weer tevoorschijn. Een kleine glimlach staat op mijn gezicht en ik kleed me verder uit. Dan voel ik aan het water, wat lekker warm is en heerlijk ruikt door de olie die erin zit. Ik stap in bad en sluit dan mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [klinkt wel kort haar smsje xd net nu hij niet mr kort doet xd]

    Nate
    Ik zucht en stuur terug. Ik wil enkel jouw Leslie, niet Daphne, Amy of Justine. Ik wil je glimlach zien, je laten lachen, ergens met je praten waar niemand ons stoort. Gewoon wij twee. En sorry dat ik kort doe, het irriteerd me iets dat ik je moet delen. Xx Nate


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dat was niet mijn bedoeling xd]

    Leslie Day
    Mijn ogen gaan open als ik mijn mobiel weer hoor trillen. Snel laat ik mijn handen opdrogen en lees de sms. Zachtjes bijt ik in mijn onderlip, wat Nate typt is namelijk echt heel lief. Je hebt me en kan altijd een lach op mijn gezicht brengen. We zien elkaar snel, misschien morgen, als het kan? Alleen wij tweeën. X Les <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Een hele dag? *kijkt haar hoopvol aan* :) X Nate Ze kan waarschijnlijk wel iets verzinnen denk ik om tegen Jake te zeggen.
    En ik maak overmorgen wel werk van Daphne.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach zachtjes om het sms'je van Nate en bedenk gelijk in mijn hoofd iets wat ik tegen Jake zou kunnen zeggen, om naar Nate te gaan. Dan moet ik iets bedenken om tegen Jake te zeggen.. Maar ik zal mijn best voor je doen c: x Les. Oké.. ik ben heel fout bezig. Ik ga trouwen met Jake, maar ondertussen ga ik ook naar Nate toe. Terwijl dat eigenlijk iets is, wat totaal niet hoort. Het rare is gewoon.. Nate kan alles van me vragen en ik zou het doen. Geen idee waarom, maar met Nate is het simpel. Jake doet altijd veel bezorgder, wat ik ook lief vind. Maar alsnog..

    [Damn, ik voel me schuldig xd]

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 15:41 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik kijk glimlachend naar het smsje en besluit een leuke namiddag te plannen voor ons 2.
    Ik hou van je xx N


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik bijt weer op mijn lip als ik een sms'je terug krijg. Nate is gewoon lief, maar onder andere door Jake op het verkeerde pad terecht gekomen. Ik hou ook van jou <3. Misschien is het inderdaad erg fout wat ik doe, maar eigenlijk zie ik de ernst er niet heel erg van in.

    [Okay, de reden dat ze de ernst er niet van in ziet is omdat ze eigenlijk een beetje gek aan het worden is door de hormoontjes ^^]

    Als ik de sms verstuurd heb, leg ik mijn mobiel weer neer en wacht gewoon tot Jake me uiteindelijk komt halen voor het eten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [zullen we de volgende dag laten beginnen? Heb zin in wat Neslie xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lol, okay, wat jij wilt c: Dus de massage's zijn gewoon gedaan etc? :3 En wie wordt als eerste wakker of beginnen we gewoon op de dag?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik open slaperig mijn ogen en kijk dan naar Leslie's slapende gestalt. Ik glimlach en sta stiekem recht. Ik laat een ontbijt verschijnen voor ons en trek een trainingsbroek aan. Nu wachten tot ze wakker word.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Langzaamaan word ik wakker en wrijf in mijn ogen. Het eerste wat ik doe is naast me kijken, naar Jake, maar hij ligt er niet. Als ik dan half overeind kom en pas echt kijk zie ik Jake in een trainingsbroek staan met een ontbijt. 'Hee,' zeg ik met een schorre stem. 'Is dat voor ons?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ja natuurlijk voor wie anders?' glimlach ik. Ik ga naast haar zitten en schraap dan even mijn keel. 'Ik moet vandaag wat zaken regelen voor de baby en de bruiloft, dus je zal even alleen zijn.' zeg ik verontschuldigend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Weet ik veel,' zeg ik met een schaapachtig lachje. Jake komt naast me zitten en zegt dan iets verontschuldigends. 'O, dat geeft niets, lief,' zeg ik dan en glimlach naar hem. 'Dan ga ik wel gewoon lekker langs de winkels, voor trouwjurken kijken ofzo.' naar Nate toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zucht opgelucht. 'Kan je je een dag zonder me redden dan? Het kan zijn dat ik maar laat thuis kom, anders moet je bij iemand gaan slapen want ik heb liever dat je niet alleen bent voor het geval dat. Ik zal je wel smsen als er iets is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'