• Ik ga vrijdag bij mijn stage kindjes carnaval vieren -ze waren maar een week mijn stage kindjes maar super lief en leuk!-
    en ik heb dit gehaald bij de action voor 6,20 ofzo.



    Nou goed, het is dus een blauw glitterhoedje, veters die verschillende kleuren licht knipperen, een roze boa en een witte bril met snor!=)
    De veters doe ik in een paar vans, daarop doe ik een spijkerbroekje met galaxy legging en dan een zwart shirtje ofzo.=)

    Wat gaan jullie dragen met carnaval?=D


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Carnaval hier is eng :c. Er lopen alleen maar creeps mee in de parade. Gelukkig wordt het niet al te groot gevierd.


    i put the fun in funeral

    Leuk. Ik ga als kamermeisje.


    Bad decisions make good stories.

    SPECS schreef:
    (...)

    LANG LEVEN LIMBURG!!!!!!!!(dance)

    Woon jij ook in Limburg dan? (cat) Ik ook! :3

    Klinkt trouwens leuk, carnaval vieren met je stagekindjes! En je hebt leuke spullen gekocht!

    Uhm pff.. Ik moet mijn zolder nog eens goed nakijken over wat ik aan kan/wil doen ;p Aangezien ze voorspellen dat t koud gaat worden, wil ik wel wat warms aan doen ;p
    Ik ga trouwens wel nog een dagje binnen vieren, dan doe ik uhm.. ja wat is het eigenlijk xd Een soort van schots meisje/schoolgirl achtig iets xd Wacht, ik zoek een foto!

    Okee, niet heel charmant, maar het gaat om het pakje he ;p


    Inspiration can hit you any time

    Ik ben blij dat je geen Nederlands hoeft te leren aan je stageklas. (cat)

    Anyway, ik heb echt een hekel aan carnaval. Stelletje hypocriete mensen die enorm veel geld uitgeven om een week lang dronken te worden in absurde kleding en daarna weer achterlijk braaf gaan doen en vervolgens maanden voor het weer begint er al over gaan zeuren. Dan nog niet over de babyboom erna te spreken. Ik ben blij dat het hier amper tot niet gevierd wordt, alleen is het vervelend dat je al die mensen tegenkomt op stations etc.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 0:11 ]


    Your make-up is terrible

    Ik vind carnaval niet zo leuk, maar ik zo wel eens graag in Aalst zijn tijdens carnaval :Y)
    Verder doe ik niets.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wel...welkom in Limburg!(cat)

    Limburg? Dit is in Brabant :9~


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb een soldatenpakje, maar die is dus iets te groot.
    Ik heb nu een pilotenpakje besteld en als die past draag ik die.
    Anders toch het soldatenpakje. (:


    Tell me about it, stud.

    Ik ga als jongen samen met een paar vriendinnen. Het originele plan was om als One Direction te gaan, maar da's best moeilijk haha.


    Not all those who wander are lost.

    Assassin schreef:
    Ik ben blij dat je geen Nederlands hoeft te leren aan je stageklas. (cat)

    Anyway, ik heb echt een hekel aan carnaval. Stelletje hypocriete mensen die enorm veel geld uitgeven om een week lang dronken te worden in absurde kleding en daarna weer achterlijk braaf gaan doen en vervolgens maanden voor het weer begint er al over gaan zeuren. Dan nog niet over de babyboom erna te spreken. Ik ben blij dat het hier amper tot niet gevierd wordt, alleen is het vervelend dat je al die mensen tegenkomt op stations etc.


    Ik ook...ben namelijk dyslectisch!(cat)
    maar ach ik heb er geen last van, blijf meestal gewoon binnen.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 18:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Jackman schreef:
    Ik ga als jongen samen met een paar vriendinnen. Het originele plan was om als One Direction te gaan, maar da's best moeilijk haha.


    Is niet zo moelijk toch?:o

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 18:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    haha ik ga naar aalst (be) aan daar is het een van de belangrijkste van belgië elk jaar weer fantastisch om te zien


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IanOshea schreef:
    haha ik ga naar aalst (be) aan daar is het een van de belangrijkste van belgië elk jaar weer fantastisch om te zien


    Nooooit van gehoord!=o


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nooooit van gehoord!=o

    Kom opppppppp iedereen kent de Voil Jeanetten toch haha ;p

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 19:06 ]

    Incredulity schreef:
    (...)
    Kom opppppppp iedereen kent de Voil Jeanetten toch haha ;p


    Ken jij scholieren dan?xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Incredulity schreef:
    (...)
    Kom opppppppp iedereen kent de Voil Jeanetten toch haha ;p
    echt ea en hier is de poster van vorig jaa van de stoet


    Sidera nostra contrahent solem lunamque