• hoe sluit je een topic.. :$

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 19:10 ]

    Ik zal het bekijken :Y)


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Ik zal het bekijken :Y)


    Jeeeej (: haha

    Haha :'D


    •*• Lululu •*•

    LaMainaa schreef:
    Heeee mensjes,
    sinds kort maak ik youtube video's (:
    De volgende worden zeker leuker, ik hoop dat jullie deze leuk vinden! (:


    Like and subscribe? (:

    http://www.youtube.com/watch?v=H-QtehMESFQ


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    mag niet !!!
    ik deed dit ook en mijn topic werd stop gezet :'(

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 18:56 ]

    technomen schreef:
    (...)
    mag niet !!!
    ik deed dit ook en mijn topic werd stop gezet :'(


    :O waarom mag dat niet?
    er is toch niets mis mee? haha
    wat gaan ze dan doen?

    Hmm, ik vind je video eerlijk gezegd niet zo leuk. Je bent niet te verstaan door de muziek op de achtergrond en het "sneeuw" door het beeld heen, werkt storend. Verder spreek je met een overduidelijk Nederlands accent en daar stoor ik me altijd aan. Ik ben ook wel Nederlands, maar door het Nederlandse accent klinken woorden gewoon zo nu en dan verkeerd.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    LaMainaa schreef:
    (...)

    :O waarom mag dat niet?
    er is toch niets mis mee? haha
    wat gaan ze dan doen?


    Eerst krijg je een klachtbrief van drie bladzijden thuis, daarna word je huis overtroffen door een orkaan gevolgd door een tsunami. Uiteindelijk zul je worden opgegeten door paarse sprinkhanen. (cat)


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Eerst krijg je een klachtbrief van drie bladzijden thuis, daarna word je huis overtroffen door een orkaan gevolgd door een tsunami. Uiteindelijk zul je worden opgegeten door paarse sprinkhanen. (cat)

    I approve of this reaction. x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Anguish schreef:
    (...)

    Eerst krijg je een klachtbrief van drie bladzijden thuis, daarna word je huis overtroffen door een orkaan gevolgd door een tsunami. Uiteindelijk zul je worden opgegeten door paarse sprinkhanen. (cat)


    hahaha XD

    LaMainaa schreef:
    (...)

    :O waarom mag dat niet?
    er is toch niets mis mee? haha
    wat gaan ze dan doen?

    omdat je kanaal promoot
    ze zye je mag geen leden verwerven/geld verdiene

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 19:01 ]

    Boromir schreef:
    Hmm, ik vind je video eerlijk gezegd niet zo leuk. Je bent niet te verstaan door de muziek op de achtergrond en het "sneeuw" door het beeld heen, werkt storend. Verder spreek je met een overduidelijk Nederlands accent en daar stoor ik me altijd aan. Ik ben ook wel Nederlands, maar door het Nederlandse accent klinken woorden gewoon zo nu en dan verkeerd.


    Hahaha helaas kan ik niets doen aan mijn stomme Nederlandse accent ):
    En ik ben een beetje verslaafd aan effecten, maar dat is vooral alleen in begin :P
    Volgende filmpjes doe ik zeker zonder, bedankt !! :3

    technomen schreef:
    (...)
    omdat je kanaal promoot
    ze zye je mag geen leden verwerven/geld verdiene


    ooww.. nou ik zie het dan nog wel xd

    LaMainaa schreef:
    (...)

    Hahaha helaas kan ik niets doen aan mijn stomme Nederlandse accent ):
    En ik ben een beetje verslaafd aan effecten, maar dat is vooral alleen in begin :P
    Volgende filmpjes doe ik zeker zonder, bedankt !! :3

    Er zijn genoeg Nederlanders die zonder praten, kwestie van oefenen. Veel Britse/Amerikaanse film/series kijken en proberen het na te zeggen met dat accent. Op een gegeven moment gaat het vanzelf.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    (...)
    Er zijn genoeg Nederlanders die zonder praten, kwestie van oefenen. Veel Britse/Amerikaanse film/series kijken en proberen het na te zeggen met dat accent. Op een gegeven moment gaat het vanzelf.


    dankje voor de tips!! (:

    LaMainaa schreef:
    (...)

    dankje voor de tips!! (:

    of gewoon niet prate en muziek kanaal maken lals mij ;D