• Ik ga vrijdag bij mijn stage kindjes carnaval vieren -ze waren maar een week mijn stage kindjes maar super lief en leuk!-
    en ik heb dit gehaald bij de action voor 6,20 ofzo.



    Nou goed, het is dus een blauw glitterhoedje, veters die verschillende kleuren licht knipperen, een roze boa en een witte bril met snor!=)
    De veters doe ik in een paar vans, daarop doe ik een spijkerbroekje met galaxy legging en dan een zwart shirtje ofzo.=)

    Wat gaan jullie dragen met carnaval?=D


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Mallory schreef:
    Teletubbie
    Nee, haha :')
    Ik ga niet verkleed, het is niks voor mij en waar ik woon vieren ze het niet..


    Jammer!=(


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind er dus niets aan. :')
    Gelukkig vieren ze het niet hier.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Morissette schreef:
    Ik vind er dus niets aan. :')
    Gelukkig vieren ze het niet hier.


    Het is juist leuk om je te kunnen verkleden als een ander en de optochten met prachtige praalwagens....:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vier carnaval in de Heineken Music Hall met de SlamFM School Awards. :Y)

    Ik wil wel carnavallen, maar ik heb niemand om mee te gaan (ja ik weet het vriendloos)
    En anders zou ik als indiaantje zijn gegaan]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 20:13 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    SPECS schreef:
    (...)

    Het is juist leuk om je te kunnen verkleden als een ander en de optochten met prachtige praalwagens....:)


    Nou ja, sowieso als ik het echt zou willen vieren zou ik naar Aalst moeten gaan, en dat wil ik niet. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ikzelf doe niks met carnaval, de kleine gaat als kleine brandweerman verkleed naar school :3

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 20:09 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hier viert enkel de katholieke school carnaval, dus ik krijg er niet veel van mee. Ik vind het wel prima zo. :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Hier vieren ze dat niet echt. Thank god ^^


    -

    Nah het is echt best wel vreemd als je mensen hoort die verkleed gaan als indiaan prinses o.i.d
    Hier hebben echt alleen die kleine kinderen zulke verkleed kleren aan. Alle anderen lopen met een rode zaddoek een gordijn en vaak een of andere gestoorde bontjas of een boerenkiel. Ik ga even een foto opzoeken :3


    Het gebeurt ook weleens dat mensen met een olifant komen *oké maar een keer maar alsnog was dat geniaal*

    Ik keek op google en toevallig kwam er een foto van mijn neef gelijk tevoorschijn. Dus zulke kleding ongeveer.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bij ons in 't dorp doen ze wel aan carnaval. Maar ik niet. Ik hou niet van carnaval. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hele grote haat hier aan Carnaval en probeer het zoveel mogelijk te ontwijken, helaas gaat dat moeilijk als je in Brabant woont en iedereen hier met die mallote gordijnen rondlopen, zakdoeken om en bontjassen aan. Verschrikkelijk. FML.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Emrys schreef:
    Nah het is echt best wel vreemd als je mensen hoort die verkleed gaan als indiaan prinses o.i.d
    Hier hebben echt alleen die kleine kinderen zulke verkleed kleren aan. Alle anderen lopen met een rode zaddoek een gordijn en vaak een of andere gestoorde bontjas of een boerenkiel. Ik ga even een foto opzoeken :3


    Het gebeurt ook weleens dat mensen met een olifant komen *oké maar een keer maar alsnog was dat geniaal*

    Ik keek op google en toevallig kwam er een foto van mijn neef gelijk tevoorschijn. Dus zulke kleding ongeveer.

    Bergen op Zoom, lol. FML. Ik zit net even ronduit te zeggen hoe belachelijk ik het vind.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Anguish schreef:
    (...)

    Carnaval is oorspronkelijk een Katholiek feest om nog één keer buiten jezelf te gaan voor de vastentijd begint, maar denk je dat er nog maar iemand aan het vasten denkt? Nee joh. Feesten, dat kunnen ze (vooral in het Zuiden) wel, maar in dat vasten hebben we dan niet meer "zo'n zin" dus dat vergeten we waar gewoon. :'D

    Helaas woon ik in Brabant en zit ik er dus middenin.

    Het hele Rooms-katholieke geloof is hypocriet, dus waarom niet de leuke kanten pakken? Bovendien is het nu voornamelijk een cultureel feest dan een religieus feest.
    OT: Alice in Wonderland. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Emrys schreef:
    Nah het is echt best wel vreemd als je mensen hoort die verkleed gaan als indiaan prinses o.i.d
    Hier hebben echt alleen die kleine kinderen zulke verkleed kleren aan. Alle anderen lopen met een rode zaddoek een gordijn en vaak een of andere gestoorde bontjas of een boerenkiel. Ik ga even een foto opzoeken :3


    Het gebeurt ook weleens dat mensen met een olifant komen *oké maar een keer maar alsnog was dat geniaal*

    Ik keek op google en toevallig kwam er een foto van mijn neef gelijk tevoorschijn. Dus zulke kleding ongeveer.


    Wel...welkom in Limburg!(cat)


    You were born original, don't die as a copy.