• Hai!

    Ik ben op zoek naar een titel voor een verhaal die ik op deze manier heb samengevat:


    Met een glimlach klik ik de dia vast in de beamer. Mijn handen tasten naar de bank achter me. Als ik voor me kijk nadat ik ben gaan zitten, staar ik recht in de grote donkere ogen van een van mijn voorouders.
    Een Neanderthaler.


    Méridith kan haar ogen niet geloven. In een oude doos op zolder vind ze een paar stokoude dia's. Met het idee op een stel gezellige familiefoto's, stopt ze de dia's in een afspeelapparaat. Wanneer ze van haar eerste schrik is bekomen, beseft ze dat ze naar een Neanderthaler staart. Niets vreemds aan, er zijn genoeg reconstrucities gemaakt.

    Pas als Méridith overspoeld wordt door flashbacks die uit die tijd moeten stammen, gaat ze op onderzoek uit
    Had ze haar nieuwsgierigheid niet beter samen met de dia's onder haar bed verstopt?



    Eerste steenlegging: 04-02-'13 om 19u55.
    Pygmalion.
    Met dank aan: mijn geschiedenisleraar, Google en de Q-writers


    Ik had;
    a) Vervlochten verleden.
    b) Averechts door wat gebeurde.

    Zouden jullie het lezen?
    Zo ja, welke title? ZIjn er suggesties voor een titel?

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 21:09 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Lotgevallen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Klinkt goed.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik vind 'Vervlochten verleden' wel een mooie titel.
    Als je verhaal online staat wil je het dan melden, ik wil het namelijk heel graag lezen!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Oh, te gek. M'n eerste lezer!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Vervlochten verleden klinkt het mooist. <3
    Hoort dit trouwens niet bij het kopje Titel Problemen?


    Reading a good book is like taking a journey.