• Ik heb al een miljoen keer gevraagt maar ik mag nog steeds niet naar het concert in oberhausen heeft iemand tips om mijn ouders te overtuigen??

    ze zijn heel erg welkom...

    Wees een tijdje lief voor ze, doe de afwas (of ruim de vaatwasser in en uit) , dat soort dingen. En vraag het dan nog eens ;)
    Laat zien dat je verantwoordelijk bent, dan laten ze je vast wel gaan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Crumble schreef:
    Wees een tijdje lief voor ze, doe de afwas (of ruim de vaatwasser in en uit) , dat soort dingen. En vraag het dan nog eens ;)
    Laat zien dat je verantwoordelijk bent, dan laten ze je vast wel gaan.


    thnxx voor de tip!!

    Ik mocht ook niet. :') En daar heb ik me bij neergelegd - na een week ruzie - :X


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    maak een afspraak met ze,
    bevoorbeeld: je doet 2 weeken de strijk of je ruimd na het eten af, in ruil dat jij naar het concert mag.

    mijn zus heefd zo ook een paar dingen gekregen:')


    To The Stars Through Adversity

    Crumble schreef:
    Wees een tijdje lief voor ze, doe de afwas (of ruim de vaatwasser in en uit) , dat soort dingen. En vraag het dan nog eens ;)
    Laat zien dat je verantwoordelijk bent, dan laten ze je vast wel gaan.

    en als dat niet werkt zou ik iets doen wat waarschijnlijk niet zo slim is. maar met een vriendin afspreken dat jullie tegen jullie ouders zeggen dat jullie bij elkaar slapen, terwijl je naar t concert gaat ;o
    maar als je dat doet en je komt in de problemen, wil ik geen boze reacties (typing)


    No music no live.

    Haha leuk verzonnen!! ik heb geprobeerd een afspraak maar het mag nog steeds niet.. -.-"

    Hm, maak een goede deal? Zeg als ze je laten gaan, dat je dan iedere week tafel afruimt, of de vaatwasser inruimt/uitruimt, stofzuigt, noem maar op. Je moet er wel wat voor over hebben, en dan een aantal weekjes :')

    [ bericht aangepast op 16 nov 2009 - 18:04 ]

    Ze vinden me nog steeds te jong ik zit ze hier zoon beetje om te kopen!!

    Is dat concert in Oberhausen zo groot, of waarom wilt iedereen daar heen? ;x

    ghaha (A)


    Some people make the world special just by being in it

    En als je nou samen met vrienden gaat dan, mag je dan wel? :')

    Ik mag ook niet gaan. Ik heb me erbij neergelegd, omdat ik weet dat ik mijn ouders toch niet kan overtuigen, jammer genoeg.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik wil ook, maar als ik vraag aan ma zegt ze:'Je bent gek!!'

    zwaar klote


    xxx alissa

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 20:30 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    KimberlyX33 schreef:
    Ze vinden me nog steeds te jong ik zit ze hier zoon beetje om te kopen!!

    maar hoe oud ben je dan?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    in oberhausen kan je goed winkelen. :D


    AAP

    Als je niet mag, dan mag je niet. Punt. Ik wil ook zo veel, maar 3/4 van die dingen mag ik ook niet. En ik leg me er bij neer, want mijn ouders kunnen ook niet steeds geld voor mij blijven betalen.