• Verhaal ||
    Het is heel simpel. Het is de eerste kwartstelling en dus iets speciaals.
    Bericht Capitool:
    "Hallo Panem. Het is dit jaar de eerste kwartstelling en dus komt er iets speciaals." Snow pakt de envelop uit het bakje en " dit jaar is het specialen ..... De deel nemers zijn jonger tot het minimalen van 9 jaar en het maximalen van 21. Succes en. Mogen de kansen immer in je voordeel zijn."
    Verhaal. |

    Het is echt simpel.

    24 tributen,
    1 winnaar.

    23 tributen vechten tot de dood, er blijft één iemand over.

    Maar wie zal dat zijn…?

    | Doel. |

    We proberen gewoon door te spelen tot er 23 tributen dood zijn. De overgebleven tribuut mag terug naar huis met een levenlang luxe. Maar iedereen zal sterk zijn en de Spelen kan dagen duren.. Misschien worden het deze keer maanden, totdat de Spelmakers het te saai vinden en je in de fik steken of een rare mutant achter je aanstuurt. Je weet maar nooit wat je overkomt. Natuurlijk kan je ook een bondgenoot tegenkomen, die je later nog verraad ook. En dat wil je echt niet tegen komen, net zo min als de mutant of het vuur…

    | Regels. |

    | Vermoord iemand niet zonder toestemming. Als je toestemming krijgt, wordt er natuurlijk wel teruggevochten of het moet een Beroeps zijn, dan ben je natuurlijk wel redelijk bang.
    | Je mag je rol niet opgeven! Zo ja; dan wordt dat personage gelijk vermoord en valt die Tribuut dus af.
    | Ik zegt wanneer het avond is en de nacht valt. Ik zeg wanneer er een kanonschot luidt en wie er in de avond vermoord is.
    | Als je een week afwezig bent en je hebt het niet gemeld, ben je sowieso je rol kwijt en telt die ook als een dode.
    | Er moet natuurlijk aan het einde (dus met nog 2 tributen over) beslist worden wie er wil overleven en wie dood wil. Dat moet je via GB/PB met elkaar bespreken. Natuurlijk wil iedereen die luxe, maar er moet uiteindelijk een beslissing komen. En als jullie er niet uit komen, doe ik het voor jullie. Dan laat ik één van mijn Spelmakers een mutant op één van jullie afkomen.
    | Je mag maar één persoon, als het niet zo snel loopt, mag je er twee. Met mijn toestemming!
    | Bij IC (In Character) moet je als je persoon praten. Bij OOC moet je met haakjes. [] – {} – () - ||.
    | Je moet echt actief zijn.
    | Je moet redelijk ervaring hebben.
    | Geen geruzie buiten IC.
    | Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    | Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    | Als ik een personage vergeten bent, zeg het even, dan pas ik het aan ;’).
    | je mag plekken reserveren.

    | Rollen. |

    luxe artikelen || District 1. ||

    |- Jongenstribuut – Justin Jerome Jelly- DamnBieber
    |- Meisjestribuut –Katherine Rivera- Sakura1994

    Wapens || District 2. ||

    |- Jongenstribuut – Mucize 'Muse' Muujiza Wyrth- WritingGirl
    |- Meisjestribuut – Rose Knive Sapphire- Caleo

    Technologie || District 3. ||

    |- Jongenstribuut– Jake 'Elliot' Light- OhMyZiam
    |- Meisjestribuut– Destiny Anna Louise Snow- GirlWithLove

    Visvangst || District 4. ||

    |- Jongenstribuut-Taylor Sky Draw- DamnBieber
    |- Meisjestribuut- Rana Claire Waters- ThisIsMeNow

    Medisch onderzoek|| District 5. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut . – Wynn Alina- OhMyZiam

    DNA manipulaties & mutaties || District 6. ||

    |- Jongenstribuut. –Nate Kessler- YataMisaki
    |- Meisjestribuut . -Hope Dawn Moon- Caleo

    Hout || District 7. ||

    |- Jongenstribuut. – Jayden Shibata- YataMisaki
    |- Meisjestribuut. – Amarylys 'Ama' Nadhéra Gorkem- WritingGirl

    Textiel || District 8. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Cotton Bergins- Nyan

    Graan || District 9. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Alcippe Grain Meadows- Kwijt

    Vee || District 10. ||

    |- Jongenstribuut. -Jayden ‘Jay’ Orchid Lion- WrintingGirl
    |- Meisjestribuut.- Adtrid Jaymina Cow- ThisIsMeNow

    Landbouw || District 11. ||

    |- Jongenstribuut. -Jennes Gabriël Leaf - Nyan
    |- Meisjestribuut.- Louize Rise- annickemiek

    Steenkool || District 12. ||

    |- Jongenstribuut. - Cyan Cole- Nyan
    |- Meisjestribuut.- May Rose Mines- ThisIsMeNow

    We beginnen bij de eerst trainigs dag

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 13:30 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    YataMisaki schreef:
    (...)
    { oke wie gaat naar wie? }

    (Kom jij maar naar mij)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Nyan schreef:
    Cyan Cole Jacksons ||District 12
    "ik denk eigelijk dat iedereen hier liever niet was gekozen"zei hij zuchtend en ik knikte.
    Ik klonk vast egoïstisch.Iedereen hier was gekozen en niet iedereen had hier zin in.
    "maar wat was jij aan het trainen?" vroeg hij dan om van onderwerp te veranderen ,waar ik hem best dankbaar voor was.
    Ik ga nu recht staan en hou mijn hoeweel dan omhoog."Ik was aan het trainen met mijn hoeweel op die pop daar."zeg ik hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    YataMisaki schreef:
    (...)

    jayden

    Hij ging rechtop staan en hield zijn houweel omhoog."Ik was aan het trainen met mijn houweel op die pop daar." zei hij waarna ik van hem naar zijn hoeweel en naar de pop keek. De pop was al flink toegetakeld merkte ik op. Ik knikte naar hem "ik ben meer van de messen en zwaarden" zei ik een beetje onbewust
    waarna ik even kort naar hem glimlachte.
    {maar die intervieuw, moet je dat ook spelen? of niet?}


    Nate

    Vanuit mijn ooghoeken zie ik nog iemand bij het onderwerp pijl en boog, ik zou waarschijnlijke met diegene kunnen praten en leren kennen.
    Ik spande mijn boog nog een keer aan en schoot bijna in de roos, "hey ik ga even met haar praten" zei ik tegen Yayden terwijl ik naar de ander toe loop.
    "hey hoe gaat het? ik ben nate" zei ik met een glimlach.


    You can't not look cool with a crossbow.

    (Kan ik rana onmtmoeten dan ThisIsMeNow?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cyan Cole Jacksons ||District 12
    "ik ben meer van de messen en zwaarden"zei hij en glimlachte even kort ,waadroor ik ook even kort glimlach.
    Ik dacht dat mensen uit district 7 meer met een bijl eouden werken ,maar blijkbaar was ik mis.
    Ik besloot weer verder te trainen en focuste me weer ,waarna ik een aanloopje nam en mijn wapen ,net naast het hart van de pop boor ,maar het zou wel dodelijk geweest zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [kan er iemand kort samenvatten wat er is gebeurd? Ik ben helemaal niet meer mee.]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DamnBieber schreef:
    (Kan ik rana onmtmoeten dan ThisIsMeNow?)


    Kan May ook?


    live your life, it is beautiful as it is!

    YataMisaki schreef:
    (...)

    Nate

    Vanuit mijn ooghoeken zie ik nog iemand bij het onderwerp pijl en boog, ik zou waarschijnlijke met diegene kunnen praten en leren kennen.
    Ik spande mijn boog nog een keer aan en schoot bijna in de roos, "hey ik ga even met haar praten" zei ik tegen Yayden terwijl ik naar de ander toe loop.
    "hey hoe gaat het? ik ben nate" zei ik met een glimlach.


    Astrid
    Ik draaide me om " ow hoi ik ben Astrid en het gaat slecht, met jou?" Vroeg ik de jongen dir zich voorstelde als Nate.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Nyan schreef:
    Cyan Cole Jacksons ||District 12
    "ik ben meer van de messen en zwaarden"zei hij en glimlachte even kort ,waadroor ik ook even kort glimlach.
    Ik dacht dat mensen uit district 7 meer met een bijl eouden werken ,maar blijkbaar was ik mis.
    Ik besloot weer verder te trainen en focuste me weer ,waarna ik een aanloopje nam en mijn wapen ,net naast het hart van de pop boor ,maar het zou wel dodelijk geweest zijn.


    jayden

    Hij glimlachte even maar concentreerde zich weer op het trainen, Hij nam een aanloopje met zijn wapen en boorde met zijn wapen net naast het
    hart, hij is best goed hierin. Ik keek even rond, "maar ik ga weer trainen denk ik ....doei" zei ik terwijl ik even kort glimlachte en ergens ging trainen.


    You can't not look cool with a crossbow.

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    Astrid
    Ik draaide me om " ow hoi ik ben Astrid en het gaat slecht, met jou?" Vroeg ik de jongen dir zich voorstelde als Nate.


    Nate

    Ze draaide zich om " ow hoi ik ben Astrid en het gaat slecht, met jou?" vroeg ze, " het gaat wel goed afgezien het feit dat ik moet meespelen in de honger spelen, hoezo gaat het slecht? " vroeg ik haar.


    You can't not look cool with a crossbow.

    YataMisaki schreef:
    (...)

    Nate

    Ze draaide zich om " ow hoi ik ben Astrid en het gaat slecht, met jou?" vroeg ze, " het gaat wel goed afgezien het feit dat ik moet meespelen in de honger spelen, hoezo gaat het slecht? " vroeg ik haar.


    Astrid

    " nou ja, omdat ik hier ben met mijn ware liefde dus hoe graag ik ook naar huis wil dan gaat sowieso een van ons dood. " legte ik uit. Dit kon nog gezellig gaan worden.


    live your life, it is beautiful as it is!

    |@ThisIsMeNow ga je nog met Rana reageren op Jennes? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    |@ThisIsMeNow ga je nog met Rana reageren op Jennes? )


    ( ja ze gaat nu)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Rana
    Zoals afgesproken was Jennes bij de camouflage. Ik liep naar hem toen en had zin in een knuffel dus knuffelde ik hem. We liepen naar de eetzaal. Ik pakte een haring stampot " wat neem jij?" Vroeg ik hem liefjes


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jennes Gabriël Leaf|| District 11
    Rana kwam terug en haf me een knuffel ,waardoor er weer een glimlachje op mijn gezicht verscheen.
    " wat neem jij?" vroeg Rana nadat ze de haring stampot nam."Ik neem de stoofpot met lam wel."zeg ik terwijl ik wat in mijn bord schep.
    Ik had eigenlijk nog nooit zoveel gegeten in mijn leven."Waar hadden jij en je vader het over?"vraag ik haar dan geïnterseseert.

    ( ^^ Ik zal hun intervieuw kleding hier posten in link. Eliza,en van de jongens is het een gewoon pak :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH