• Verhaal ||
    Het is heel simpel. Het is de eerste kwartstelling en dus iets speciaals.
    Bericht Capitool:
    "Hallo Panem. Het is dit jaar de eerste kwartstelling en dus komt er iets speciaals." Snow pakt de envelop uit het bakje en " dit jaar is het specialen ..... De deel nemers zijn jonger tot het minimalen van 9 jaar en het maximalen van 21. Succes en. Mogen de kansen immer in je voordeel zijn."
    Verhaal. |

    Het is echt simpel.

    24 tributen,
    1 winnaar.

    23 tributen vechten tot de dood, er blijft één iemand over.

    Maar wie zal dat zijn…?

    | Doel. |

    We proberen gewoon door te spelen tot er 23 tributen dood zijn. De overgebleven tribuut mag terug naar huis met een levenlang luxe. Maar iedereen zal sterk zijn en de Spelen kan dagen duren.. Misschien worden het deze keer maanden, totdat de Spelmakers het te saai vinden en je in de fik steken of een rare mutant achter je aanstuurt. Je weet maar nooit wat je overkomt. Natuurlijk kan je ook een bondgenoot tegenkomen, die je later nog verraad ook. En dat wil je echt niet tegen komen, net zo min als de mutant of het vuur…

    | Regels. |

    | Vermoord iemand niet zonder toestemming. Als je toestemming krijgt, wordt er natuurlijk wel teruggevochten of het moet een Beroeps zijn, dan ben je natuurlijk wel redelijk bang.
    | Je mag je rol niet opgeven! Zo ja; dan wordt dat personage gelijk vermoord en valt die Tribuut dus af.
    | Ik zegt wanneer het avond is en de nacht valt. Ik zeg wanneer er een kanonschot luidt en wie er in de avond vermoord is.
    | Als je een week afwezig bent en je hebt het niet gemeld, ben je sowieso je rol kwijt en telt die ook als een dode.
    | Er moet natuurlijk aan het einde (dus met nog 2 tributen over) beslist worden wie er wil overleven en wie dood wil. Dat moet je via GB/PB met elkaar bespreken. Natuurlijk wil iedereen die luxe, maar er moet uiteindelijk een beslissing komen. En als jullie er niet uit komen, doe ik het voor jullie. Dan laat ik één van mijn Spelmakers een mutant op één van jullie afkomen.
    | Je mag maar één persoon, als het niet zo snel loopt, mag je er twee. Met mijn toestemming!
    | Bij IC (In Character) moet je als je persoon praten. Bij OOC moet je met haakjes. [] – {} – () - ||.
    | Je moet echt actief zijn.
    | Je moet redelijk ervaring hebben.
    | Geen geruzie buiten IC.
    | Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    | Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    | Als ik een personage vergeten bent, zeg het even, dan pas ik het aan ;’).
    | je mag plekken reserveren.

    | Rollen. |

    luxe artikelen || District 1. ||

    |- Jongenstribuut – Justin Jerome Jelly- DamnBieber
    |- Meisjestribuut –Katherine Rivera- Sakura1994

    Wapens || District 2. ||

    |- Jongenstribuut – Mucize 'Muse' Muujiza Wyrth- WritingGirl
    |- Meisjestribuut – Rose Knive Sapphire- Caleo

    Technologie || District 3. ||

    |- Jongenstribuut– Jake 'Elliot' Light- OhMyZiam
    |- Meisjestribuut– Destiny Anna Louise Snow- GirlWithLove

    Visvangst || District 4. ||

    |- Jongenstribuut-Taylor Sky Draw- DamnBieber
    |- Meisjestribuut- Rana Claire Waters- ThisIsMeNow

    Medisch onderzoek|| District 5. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut . – Wynn Alina- OhMyZiam

    DNA manipulaties & mutaties || District 6. ||

    |- Jongenstribuut. –Nate Kessler- YataMisaki
    |- Meisjestribuut . -Hope Dawn Moon- Caleo

    Hout || District 7. ||

    |- Jongenstribuut. – Jayden Shibata- YataMisaki
    |- Meisjestribuut. – Amarylys 'Ama' Nadhéra Gorkem- WritingGirl

    Textiel || District 8. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Cotton Bergins- Nyan

    Graan || District 9. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Alcippe Grain Meadows- Kwijt

    Vee || District 10. ||

    |- Jongenstribuut. -Jayden ‘Jay’ Orchid Lion- WrintingGirl
    |- Meisjestribuut.- Adtrid Jaymina Cow- ThisIsMeNow

    Landbouw || District 11. ||

    |- Jongenstribuut. -Jennes Gabriël Leaf - Nyan
    |- Meisjestribuut.- Louize Rise- annickemiek

    Steenkool || District 12. ||

    |- Jongenstribuut. - Cyan Cole- Nyan
    |- Meisjestribuut.- May Rose Mines- ThisIsMeNow

    We beginnen bij de eerst trainigs dag

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 13:30 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    (mon tops)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [oké, waarom altijd 'mijn topics'?]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    { BAM mijn topics }


    You can't not look cool with a crossbow.

    [mogen we al posten, en waarvoor altijd die 'mijn topics'???]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    WritingGirl schreef:
    [mogen we al posten, en waarvoor altijd die 'mijn topics'???]

    A ja het mag
    B geeen idee


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jayden Orchid Lion:

    "Astrid! Kom je? We moeten vertrekken naar de trainingen. En ik verwacht dat ze een hele uitleg gaan doen, dus ik wil niet te laat komen." riep Jayden naar Astrid. Jayden zelf had zich allang aangekleed, maar Astrid had hij van de hele morgen nog niet gezien, dus in hoeverre het met haar zat, wist hij niet. Door de jaren heen was Jayden wel te weten gekomen dat Astrid veel tijd nodig had om zich klaar te maken. De meeste meisjes zelfs. Zijn eigen zus, Helen, deed er ook altijd erg lang over om zich klaar te maken. Jayden gokte op zo'n 45 minuten. Hij hoopte dat Astrid er minder lang zou over doen.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:58 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    WritingGirl schreef:
    [mogen we al posten, en waarvoor altijd die 'mijn topics'???]

    lol ik typ[ gewoon mijn topic om even een abo te nemen hierop zodat ik op de hoogte word gehouden.


    You can't not look cool with a crossbow.

    (mijn topics is hetzelfde als een abo nemen ^^ Oh en hoopelijk vind je het niet erg dat ik Eliza haar districs genoot ,die toch niet ingevuld is even bestuur :3 )
    Eliza Cotton Bergins ||District 8
    Vandaag waren het de trainingen ,ik was samen met mijn mede tribuut een van de eersten hier.Ik wist van mezelf al dat ik niet met wapens om kan gaan ,dus ging ik naar het onderdeel van vuur maken en planten enzo.
    Mijn districs genoot ,was ook niet zo heel sterk en was ook bij hetzelfde onderdeel als mij begonnen.
    Ik zat wat te knoeien met de vuurstenen ,terwijl hij al dit-rect een vuurtje gestookt had. Hij hielp me en legde me uit hoe ik dat moest doen ,uiteindelijk lukte het me inderdaad.

    Jennes Gabriël Leaf
    Ik bekeek de trainings ruimte eens ,het was hier gigantisch ! Ik was hier al naartoe gegaan en had niet echt gewacht op Louize .
    Er waren verschillende onderdelen ,maar ik moest bij mijn plan blijven. De beroeps gaan waarschijnelijk eerst de sterkste uitschakelen en daat mag ik niet bijhoren ,dus overal doe ik niet mijn best en ik mijd alles ,waar je moet mikken.
    Het enige waar ik wel beter voor train is mijn klimmen ,dus ga ik naar het klimnet ,waar ik helemaal naarboven klim. Vanaf hier lijken de andere wel mieren ,daarna klim ik terug naar beneden en laat ik me van een meter hoog naar beneden ploffen.

    Cyan Cole Jacksons
    "May ,kom je ? Ik wil niet als laatste daar toekomen."mompel ik naar mijn districs genoot. Ik had hier niet echt zoveel zin in ,maar het moest wel.
    Ik wist zelfs nog niet wat voor wapen ik zou gaan gebruiken ,een zwaart om bijl misschien of als ze een hoeweel hadden zou dat perfect zijn.
    Ik leun wat tegen de muur en mompel wat binnesnmonds . Ik miste district 12 ,ik miste mijn familie en ik miste mijn vrijheid.
    Ik haatte het capitool en al zeker de mensen hier.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 18:35 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WritingGirl schreef:
    Jayden Orchid Lion:

    "Astrid! Kom je? We moeten vertrekken naar de trainingen. En ik verwacht dat ze een hele uitleg gaan doen, dus ik wil niet te laat komen." riep Jayden naar Astrid. Jayden zelf had zich allang aangekleed, maar Astrid had hij van de hele morgen nog niet gezien, dus in hoeverre het met haar zat, wist hij niet. Door de jaren heen was Jayden wel te weten gekomen dat Astrid veel tijd nodig had om zich klaar te maken. De meeste meisjes zelfs. Zijn eigen zus, Helen, deed er ook altijd erg lang over om zich klaar te maken. Jayden gokte op zo'n 45 minuten. Hij hoopte dat Astrid er minder lang zou over doen.


    Astrid Cow

    "Astrid kom je?" Riep Jayden naar boven, ik kwam uit bed en ging me aankleden deed mijn haar in een vlecht en ging naar beneden daar stond Jayden mijn vriendje. Zullen we maar gaan?' Vroeg ik. We liepen naar de eetzaal en gingen wat te eten pakken. We liepen langs het eten en ik pakte een perenstoofpot en liep weg. "Zullen we alvast proberen bondgenoten te maken?" Vroeg ik aan hem.

    de vlecht

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 18:16 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Muse Muujiza Wyrth:

    "God, Rose!" riep Muse geënerveerd uit. "Kom je nog, of ben je van plan daar de hele dag te blijven hangen?" vrouwen toch, dacht Muse in zichzelf. Hoe doen ze het toch altijd om zo lang in een bad- of slaapkamer te staan? Wat valt er meer te doen bij meisjes dan je haar en een snelle douche nemen? "Nou, Rose, ik ben weg, ik wil niet te laat komen. Kom jij dan maar achter!" Muse nam de eerste de beste lift naar beneden, naar het trainingcenter, en ging naar binnen. Niet dat hij nog veel te leren had qua wapens, maar overlevingstechnieken, daar zou hij zeker nog eens naar toe gaan. Dat was misschien wel eens handig, want daar hadden ze in 2 nog niets over geleerd.

    Jayden Orchid Lion:

    "Mij goed", zei Jayden toen Astrid vroeg of ze zouden gaan. "Bondgenoten zijn altijd goed, maar ik wil er niet te veel. Dan zul je er tegen het einde... ja, je weet wel." Jayden wilde nu liever niet over vermoorden praten. Daarbij, slechts één van hen kon winnen, en Jayden was van plan er alles voor te doen, om dat Astrid te laten doen.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 18:21 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rana
    Ik was al in het trainings centrum aan het trainen toe. Ik trek begon te krijgen. Ik liep naar de eetzaal en daar zaten de andere ik liep naar de rij en pakte een garnalensalade. Ik zocht nog een plekje op en begon te eten. Toen ik klaar was ging ik terug en ging naar het klimnet en daar zag ik een jongen waarvan mijn hart stil stond.

    (Dat is Jennes:D)

    May

    Toen ik uit bed was gekomen en had ontbeten ging ik maar trainen. Daar aangekomen ging ik eerst planten herkennen en daarna vuur maken. Toen ik bezig was met het maken van het vuur kwam de trainer naar me toe en zei dat ik er goed in was toen ging ik pijl en boog schieten mijn favoriet.


    live your life, it is beautiful as it is!

    jayden Shibata
    Ik liep naar de trainingzaal nadat ik me had opgefrist en had aangekleed.
    Toen ik de zaal binnenliep zag ik dat er al een paar mensen waren, ik zag twee mensen een vuurtje stoken.
    "Was ik zo vroeg? nee toch", ik merkte dat ik een tijdje aan het dagdromen was goh ik vond het hier nu al vreselijk.
    Ik keek even naar de wapens en andere onderdelen wouden ze dat ik bij anderen ging oefenen? "nee toch" ik zuchtte dit word een vreselijke spelen.

    Nate Kessler
    Ik opende mijn ogen "wauw heb ik me verslapen? vast niet, achja wat boeit het" bedacht ik terwijl ik opstond om te gaan douchen.
    Toen ik klaar was merkte dat ik veel beter rook dan eerst, Ik liep op normaal tempo naar de trainingshal.
    Wanneer de deur opende ging ik direct naar de wapens toe iedereen negerend tot mijn oog op een pijl en boog viel.
    'perfect' mompelde ik terwijl ik het op pakte met een pijl en op het doel mikte, nadat ik geshoten had merkte ik op dat hij net niet in het middelste rondje zat
    waardoor ik even binnenmonds vloekte en het opnieuw probeerde.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Jayden Orchid Lion:

    Nadat een vrouw van het Capitool haar uitleg had gedaan, was Jayden van plan om naar het boogschieten te gaan. "Astrid?" vroeg hij aan Astrid. "Misschien is het het beste als we elk appart met bepaalde mensen gaan spreken, dan kunnen we er meer doen." Jayden was van plan om gewoon te wachten tot iemand ook naar het boogschieten kwam. Dan zou hij ermee kunnen praten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    { Nate is aan het boogschieten -wbw- }


    You can't not look cool with a crossbow.

    [nog niet gelezen :) Je hebt zo te zien gepost als ik aan het typen was :)]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried