• Verhaal ||
    Het is heel simpel. Het is de eerste kwartstelling en dus iets speciaals.
    Bericht Capitool:
    "Hallo Panem. Het is dit jaar de eerste kwartstelling en dus komt er iets speciaals." Snow pakt de envelop uit het bakje en " dit jaar is het specialen ..... De deel nemers zijn jonger tot het minimalen van 9 jaar en het maximalen van 21. Succes en. Mogen de kansen immer in je voordeel zijn."
    Verhaal. |

    Het is echt simpel.

    24 tributen,
    1 winnaar.

    23 tributen vechten tot de dood, er blijft één iemand over.

    Maar wie zal dat zijn…?

    | Doel. |

    We proberen gewoon door te spelen tot er 23 tributen dood zijn. De overgebleven tribuut mag terug naar huis met een levenlang luxe. Maar iedereen zal sterk zijn en de Spelen kan dagen duren.. Misschien worden het deze keer maanden, totdat de Spelmakers het te saai vinden en je in de fik steken of een rare mutant achter je aanstuurt. Je weet maar nooit wat je overkomt. Natuurlijk kan je ook een bondgenoot tegenkomen, die je later nog verraad ook. En dat wil je echt niet tegen komen, net zo min als de mutant of het vuur…

    | Regels. |

    | Vermoord iemand niet zonder toestemming. Als je toestemming krijgt, wordt er natuurlijk wel teruggevochten of het moet een Beroeps zijn, dan ben je natuurlijk wel redelijk bang.
    | Je mag je rol niet opgeven! Zo ja; dan wordt dat personage gelijk vermoord en valt die Tribuut dus af.
    | Ik zegt wanneer het avond is en de nacht valt. Ik zeg wanneer er een kanonschot luidt en wie er in de avond vermoord is.
    | Als je een week afwezig bent en je hebt het niet gemeld, ben je sowieso je rol kwijt en telt die ook als een dode.
    | Er moet natuurlijk aan het einde (dus met nog 2 tributen over) beslist worden wie er wil overleven en wie dood wil. Dat moet je via GB/PB met elkaar bespreken. Natuurlijk wil iedereen die luxe, maar er moet uiteindelijk een beslissing komen. En als jullie er niet uit komen, doe ik het voor jullie. Dan laat ik één van mijn Spelmakers een mutant op één van jullie afkomen.
    | Je mag maar één persoon, als het niet zo snel loopt, mag je er twee. Met mijn toestemming!
    | Bij IC (In Character) moet je als je persoon praten. Bij OOC moet je met haakjes. [] – {} – () - ||.
    | Je moet echt actief zijn.
    | Je moet redelijk ervaring hebben.
    | Geen geruzie buiten IC.
    | Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    | Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    | Als ik een personage vergeten bent, zeg het even, dan pas ik het aan ;’).
    | je mag plekken reserveren.

    | Rollen. |

    luxe artikelen || District 1. ||

    |- Jongenstribuut – Justin Jerome Jelly- DamnBieber
    |- Meisjestribuut –Katherine Rivera- Sakura1994

    Wapens || District 2. ||

    |- Jongenstribuut – Mucize 'Muse' Muujiza Wyrth- WritingGirl
    |- Meisjestribuut – Rose Knive Sapphire- Caleo

    Technologie || District 3. ||

    |- Jongenstribuut– Jake 'Elliot' Light- OhMyZiam
    |- Meisjestribuut– Destiny Anna Louise Snow- GirlWithLove

    Visvangst || District 4. ||

    |- Jongenstribuut-Taylor Sky Draw- DamnBieber
    |- Meisjestribuut- Rana Claire Waters- ThisIsMeNow

    Medisch onderzoek|| District 5. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut . – Wynn Alina- OhMyZiam

    DNA manipulaties & mutaties || District 6. ||

    |- Jongenstribuut. –Nate Kessler- YataMisaki
    |- Meisjestribuut . -Hope Dawn Moon- Caleo

    Hout || District 7. ||

    |- Jongenstribuut. – Jayden Shibata- YataMisaki
    |- Meisjestribuut. – Amarylys 'Ama' Nadhéra Gorkem- WritingGirl

    Textiel || District 8. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Cotton Bergins- Nyan

    Graan || District 9. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Alcippe Grain Meadows- Kwijt

    Vee || District 10. ||

    |- Jongenstribuut. -Jayden ‘Jay’ Orchid Lion- WrintingGirl
    |- Meisjestribuut.- Adtrid Jaymina Cow- ThisIsMeNow

    Landbouw || District 11. ||

    |- Jongenstribuut. -Jennes Gabriël Leaf - Nyan
    |- Meisjestribuut.- Louize Rise- annickemiek

    Steenkool || District 12. ||

    |- Jongenstribuut. - Cyan Cole- Nyan
    |- Meisjestribuut.- May Rose Mines- ThisIsMeNow

    We beginnen bij de eerst trainigs dag

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 13:30 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    .

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 18:52 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    . (oeeps sorry zie nu net dat ik de verkeerde persoon had -_- ik voel me dom nu ... ik zal een nieuw stukje schrijven.)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 18:52 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Eliza Cotton Bergins || district 8
    Ik begon honger te krijgen en liet de restmaar liggen.Ik wist nu ongeveer hoe ik een goed vuur kan maken en straks ging ik mijn planten kennis moeten bijscholen en natuurlijk ook dat van dieren.
    Wapens waren niets voor mij.
    Ik liep naar het buffet tafeltje en schepte lekker veel eten in mijn bord vannales een beetje.
    Misschien kon ik kijken om een soort van bondgenootschap met iemand te sluiten zodat ik een beetje veiliger ben. Ik besloot naast een jongen te zitten. Ik had geen idee van welk district hij was .
    "Hoi."zeg ik zacht.

    (jij mag kiezen wie ^^' )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Taylor Sky Draw

    'ETEN' Hoor ik door de luidsprekers. Ik lik over mijn lippen en ren naar de tafel toe. Als ik zie hoe iedereen rustig naar de tafel loopt. Besluit ik ook maar rustig te lopen. Als ik ga zitten zie ik nog snel hoe het meisje van districht 8 naast de jongen uit weet ik veel districht. Snel denk ik aan de raad van mijn vader Geen bontgenootschap sluiten krijg je alleen maar problemen mee. Snel schud ik die gedachten van me af en pak ik een broodje.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nyan schreef:
    Eliza Cotton Bergins || district 8
    Ik begon honger te krijgen en liet de restmaar liggen.Ik wist nu ongeveer hoe ik een goed vuur kan maken en straks ging ik mijn planten kennis moeten bijscholen en natuurlijk ook dat van dieren.
    Wapens waren niets voor mij.
    Ik liep naar het buffet tafeltje en schepte lekker veel eten in mijn bord vannales een beetje.
    Misschien kon ik kijken om een soort van bondgenootschap met iemand te sluiten zodat ik een beetje veiliger ben. Ik besloot naast een jongen te zitten. Ik had geen idee van welk district hij was .
    "Hoi."zeg ik zacht.

    (jij mag kiezen wie ^^' )


    { ik kies nate ^_^}
    Nate Kessler

    Nadat ik een bord had gepakt met wat eten ging ik zitten er waren al best veel deelnemers aan het eten, de meesten zullen vast honger hebben bedacht ik me waarna ik een hap nam van mijn eten, niet veel later merkte ik op dat iemand plaats naast me nam en zachtjes "hoi" zei.
    "heey, ik ben nate" zei ik vriendelijk naar het meisje terwijl ik een hand naar haar uitstak. "uit welk district kom jij?" vroeg ik aan haar.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Eliza Cotton Bergins ||District 8
    "Heey,ik ben Nate."zei de jongens vriendelijk en stak zijn hand naar me uit.
    Ik aarzelde even ,maar nam dan toch zijn hand aan en schudde die."Eliza uit district 8 .Aaangenaam."stel ik me dan voor en laat zijn hand weer los.
    "Uit welk district kom jij?"vraag ik hem dan. Aangezien ik het nogsteeds niet wist.Ondertussen nam ik een hapje van het eten die overheerlijk smaakte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nate kessler

    Ze nam aarzelend mijn hand aan waarna ze hem even schudde en hem daarna weer losliet ."Eliza uit district 8 .Aaangenaam." stelde ze zich voor waarna ik even knikte, "Uit welk district kom jij?" vroeg ze waarna ze een hap nam , het zag eruit alsof ze al lang niet zo lekker had gegeten hierdoor glimlachte ik eventjes maar besloot ik haar vraag te beantwoorden "ik kom uit district 6" zei ik waarna ik ook een hap van van het eten.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 19:36 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Eliza Cotton Bergins || District 8
    Hij glimlachte even."Ik kom uit district 6."
    beantwoorde hij mijn vraag en ik knikte even en nam dan gulzig nog een hap.
    Ik had nog nooit zoiets heerlijks gegeten.
    Ik kijk even naar naar Nate .Hij zag er een beetje ouder uit dan mij.
    "Hoe oud ben je?" vraag ik verder.
    Hier stil zitten was ook niet echt nuttige tijdsbesteding dus ja.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nate Kessler

    Ze knikte toen ik haar een andwoordt gaf en nam een gulzige hap.
    Ze keek even naar mij en vroeg "Hoe oud ben je?" , ik keek even naar haar "15" andwoorde ik kort.
    "Hoe oud ben jij?" vroeg ik haar nu best benieuwd naar haar leeftijd.
    Ik nam nog een hap, dit was echt veel lekkerder dan ik thuis normaal had waarschijnlijk schepte iedereen daarom best veel op.


    You can't not look cool with a crossbow.

    [kan iemand me een korte samenvatting geven over wat er is gebeurd? HEt gaat hier ook veel te snel...]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    WritingGirl schreef:
    [kan iemand me een korte samenvatting geven over wat er is gebeurd? HEt gaat hier ook veel te snel...]

    { volgensmij is er niet echt veel gebeurt.... de meesten zijn aan het eten }


    You can't not look cool with a crossbow.

    Eliza Cotton Bergins || district 8
    "15"Antwoorde hij kort en vroeg daarna hoe oud ik was."ook 15."zeg ik met een glimlachje en bekijk hem even.
    Het valt me nu pas op dat we erg veel gemeen hebben qua uiterlijk.
    We hadden bijden erg licht blond redelijk kort haar en waren bijden 15.
    Zijn oogkleur wist ik niet omdat ik niet durlf in de ogen van iemand staren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Muse Wyrth:

    'Rose? Ik ga dan maar weer eens gaan trainen hé.' zei Muse tegen Roos, zijn districtspartner. 'We hebben nog veel te doen, het enige wat we in de tribuutschool geleerd hebben zijn wapens, maar er zijn nog andere belangrijke dingen, eetbaarheid, ... maar nu ga ik nog even naar de speren', zei Muse.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    Nate kessler


    "ook 15." zei ze met een glimlach en bekeek me even, we hadden eigelijk wel wat gemeen.
    "hee wat grappig, we zijn even oud" zei ik tegen haar met een glimlach.
    "Ken jij al veel mensen hier?" besloot ik maar te vragen om er voor te zorgen dat er geen stilte kwam.
    Nadat ik de vraag gesteld had nam ik nog een hap.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Eliza Cotton Bergins ||district 8
    "Hee wat grappig we zijn even oud."zei hij met een glimlachje ,waardoor ik ook even glimlach.
    Daarna vroeg hij of ik al mensen kende.
    "Niet echt kennen ,maar wel al even mee gepraat.Zoals de meisjes van 10 ,9 en 7 en mijn districspartner."som ik op en neem nog een grote hap van het eten.
    Nadat ik het eten ingeslikt had vroeg ik of hij al mensen kende.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH