• Verhaal ||
    Het is heel simpel. Het is de eerste kwartstelling en dus iets speciaals.
    Bericht Capitool:
    "Hallo Panem. Het is dit jaar de eerste kwartstelling en dus komt er iets speciaals." Snow pakt de envelop uit het bakje en " dit jaar is het specialen ..... De deel nemers zijn jonger tot het minimalen van 9 jaar en het maximalen van 21. Succes en. Mogen de kansen immer in je voordeel zijn."
    Verhaal. |

    Het is echt simpel.

    24 tributen,
    1 winnaar.

    23 tributen vechten tot de dood, er blijft één iemand over.

    Maar wie zal dat zijn…?

    | Doel. |

    We proberen gewoon door te spelen tot er 23 tributen dood zijn. De overgebleven tribuut mag terug naar huis met een levenlang luxe. Maar iedereen zal sterk zijn en de Spelen kan dagen duren.. Misschien worden het deze keer maanden, totdat de Spelmakers het te saai vinden en je in de fik steken of een rare mutant achter je aanstuurt. Je weet maar nooit wat je overkomt. Natuurlijk kan je ook een bondgenoot tegenkomen, die je later nog verraad ook. En dat wil je echt niet tegen komen, net zo min als de mutant of het vuur…

    | Regels. |

    | Vermoord iemand niet zonder toestemming. Als je toestemming krijgt, wordt er natuurlijk wel teruggevochten of het moet een Beroeps zijn, dan ben je natuurlijk wel redelijk bang.
    | Je mag je rol niet opgeven! Zo ja; dan wordt dat personage gelijk vermoord en valt die Tribuut dus af.
    | Ik zegt wanneer het avond is en de nacht valt. Ik zeg wanneer er een kanonschot luidt en wie er in de avond vermoord is.
    | Als je een week afwezig bent en je hebt het niet gemeld, ben je sowieso je rol kwijt en telt die ook als een dode.
    | Er moet natuurlijk aan het einde (dus met nog 2 tributen over) beslist worden wie er wil overleven en wie dood wil. Dat moet je via GB/PB met elkaar bespreken. Natuurlijk wil iedereen die luxe, maar er moet uiteindelijk een beslissing komen. En als jullie er niet uit komen, doe ik het voor jullie. Dan laat ik één van mijn Spelmakers een mutant op één van jullie afkomen.
    | Je mag maar één persoon, als het niet zo snel loopt, mag je er twee. Met mijn toestemming!
    | Bij IC (In Character) moet je als je persoon praten. Bij OOC moet je met haakjes. [] – {} – () - ||.
    | Je moet echt actief zijn.
    | Je moet redelijk ervaring hebben.
    | Geen geruzie buiten IC.
    | Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    | Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    | Als ik een personage vergeten bent, zeg het even, dan pas ik het aan ;’).
    | je mag plekken reserveren.

    | Rollen. |

    luxe artikelen || District 1. ||

    |- Jongenstribuut – Justin Jerome Jelly- DamnBieber
    |- Meisjestribuut –Katherine Rivera- Sakura1994

    Wapens || District 2. ||

    |- Jongenstribuut – Mucize 'Muse' Muujiza Wyrth- WritingGirl
    |- Meisjestribuut – Rose Knive Sapphire- Caleo

    Technologie || District 3. ||

    |- Jongenstribuut– Jake 'Elliot' Light- OhMyZiam
    |- Meisjestribuut– Destiny Anna Louise Snow- GirlWithLove

    Visvangst || District 4. ||

    |- Jongenstribuut-Taylor Sky Draw- DamnBieber
    |- Meisjestribuut- Rana Claire Waters- ThisIsMeNow

    Medisch onderzoek|| District 5. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut . – Wynn Alina- OhMyZiam

    DNA manipulaties & mutaties || District 6. ||

    |- Jongenstribuut. –Nate Kessler- YataMisaki
    |- Meisjestribuut . -Hope Dawn Moon- Caleo

    Hout || District 7. ||

    |- Jongenstribuut. – Jayden Shibata- YataMisaki
    |- Meisjestribuut. – Amarylys 'Ama' Nadhéra Gorkem- WritingGirl

    Textiel || District 8. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Cotton Bergins- Nyan

    Graan || District 9. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Alcippe Grain Meadows- Kwijt

    Vee || District 10. ||

    |- Jongenstribuut. -Jayden ‘Jay’ Orchid Lion- WrintingGirl
    |- Meisjestribuut.- Adtrid Jaymina Cow- ThisIsMeNow

    Landbouw || District 11. ||

    |- Jongenstribuut. -Jennes Gabriël Leaf - Nyan
    |- Meisjestribuut.- Louize Rise- annickemiek

    Steenkool || District 12. ||

    |- Jongenstribuut. - Cyan Cole- Nyan
    |- Meisjestribuut.- May Rose Mines- ThisIsMeNow

    We beginnen bij de eerst trainigs dag

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 13:30 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    jayden

    "Nee,niet echt alleen May en jij dus." mompelde hij "Hoe oud ben je ?" vroeg hij erachteraan, "ehh .... ik ben 17" zei ik twijfelend.
    Cyan leek betrouwbaar maarja ik zal waarschijnlijk toch door iemand vermoord worden dus ik zou mensen niet echt moeten vertrouwen.
    "Hoe oud ben jij dan?" vroeg ik dit keer meer op mijn gemak terwijl ik hem aankeek.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nyan schreef:
    Jennes Gabriël Leaf|| District 11
    "Uhm nou vier is... Nat en groot kan ik zeggen. En het liefst zwem ik in het water en staar ik naar leuke jongens,"giechelde ze.
    " ik praat ook te snel mijn mond voor bij zoals dat ik jou super leuk vind en dat mij. May en Astrid super aardig lijken," zei ze en bleek toen te beseffen dat ze me nou net 'super leuk' noemde en sloeg daarna een hand voor haar mond. Ik grinnik even en glimlach dan.
    " en hoe is 11?" Vroeg ze met een onschuldig glimlachje. "Nou elf is minder leuk dan jou district ,daar ik het vooral werken of je krijgt een pak slaag van een vredesbewaker."mompel ik dan ,maar glimlach er toch bij.
    "Maar ik wilde wel dat er even leuke meisjes als jou tussen zaten."zeg ik dan snel.


    Rana

    " OMG krijg je daar een pak slaag. Ook kinderen? Dat is toch super oneerlijk!!" Riep ik verontwaardig. " dat doen mensen toch niet! Ik keek naar Jennes. Hij was zo leuk en het liefst zou ik hem willen zoenen en voor altijd samen zijn. Maar dat kan niet, want het hier is de Honger Spelen


    live your life, it is beautiful as it is!

    Cyan Cole Jacksons ||District 12
    "ehh .... ik ben 17" zei hj en ik hoorde een lichte twijfeling in zijn stem
    "Hoe oud ben jij dan?" vroeg Jeyden terwijl hij me aankeek. "Ik ben negentien. Ik zou van deze verdomde spelen afgeweest kunnen zijn,maar de mensen moesten mij weer kiezen."mompel ik. Ik vond alles oneerlijk hier ,waarom lieten ze oudere mensen niet vechten? Ik bedoel ,met kinderen vermoorden kwam je toch niet ver ...


    Jennes Gabriël Leaf|| District 11
    " OMG krijg je daar een pak slaag. Ook kinderen? Dat is toch super oneerlijk!!" Riep Rana verontwaardigt en ik knikte.
    "Ja iedereen die zich niet aan de regels houd ,ook zouden ze durven de doodstraf geven aan kinderen. Ik kende iemand van school die zo dood gegaan is."mompelde ik zacht. Het verbaasde me ook ,dat er in district 4 geen straffen op kinderen werg gegeven ,bij ons was dat een gewone zaak.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    jayden

    "Ik ben negentien. Ik zou van deze verdomde spelen afgeweest kunnen zijn,maar de mensen moesten mij weer kiezen." mompelde hij.
    "ik denk eigelijk dat iedereen hier liever niet was gekozen" zei ik zuchtend, "maar wat was jij aan het trainen?" vroeg ik hem gedeeltelijk het onderwerp te veranderen en gedeeltelijk meer te weten te komen maar ik probeerde dit niet te laten merken.

    {ik ga offline mensjes ^_^ truste ik kijk wel of ik morgen ochtend iets kan posten}

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 22:10 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nyan schreef:
    Cyan Cole Jacksons ||District 12
    "ehh .... ik ben 17" zei hj en ik hoorde een lichte twijfeling in zijn stem
    "Hoe oud ben jij dan?" vroeg Jeyden terwijl hij me aankeek. "Ik ben negentien. Ik zou van deze verdomde spelen afgeweest kunnen zijn,maar de mensen moesten mij weer kiezen."mompel ik. Ik vond alles oneerlijk hier ,waarom lieten ze oudere mensen niet vechten? Ik bedoel ,met kinderen vermoorden kwam je toch niet ver ...


    Jennes Gabriël Leaf|| District 11
    " OMG krijg je daar een pak slaag. Ook kinderen? Dat is toch super oneerlijk!!" Riep Rana verontwaardigt en ik knikte.
    "Ja iedereen die zich niet aan de regels houd ,ook zouden ze durven de doodstraf geven aan kinderen. Ik kende iemand van school die zo dood gegaan is."mompelde ik zacht. Het verbaasde me ook ,dat er in district 4 geen straffen op kinderen werg gegeven ,bij ons was dat een gewone zaak.


    Rana
    " NORMAAL?!" Riep ik, dat is toch niet normaal. Ik was vergeten dat ik aan het trainen was dus ik legt een paar knopen en praten veder " bij ons is dat niet wij krijgen hoogstens een mep maar dat heb ik nog nooit gehad. Ken je mijn vader? Hij heeft de spelen een keer gewonnen en is nu mijn mentor. Hij heet Oscar Wateers en mijn moeder Clarissa en mijn zusjes Dani en Romy Dat is wel fijn want dan de laatste keer voor ik de arena inga zie ik hem. Weet jij trouwens hoe de arena eruit ziet daar ben ik zo benieuwd naar." Zei ik. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan waarom praat ik toch zoveel.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 22:15 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Cyan Cole Jacksons ||District 12
    "ik denk eigelijk dat iedereen hier liever niet was gekozen"zei hij zuchtend en ik knikte.
    Ik klonk vast egoïstisch.Iedereen hier was gekozen en niet iedereen had hier zin in.
    "maar wat was jij aan het trainen?" vroeg hij dan om van onderwerp te veranderen ,waar ik hem best dankbaar voor was.
    Ik ga nu recht staan en hou mijn hoeweel dan omhoog."Ik was aan het trainen met mijn hoeweel op die pop daar."zeg ik hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jennes Gabriël Leaf|| District 11
    " NORMAAL?!" riep ze weer.
    " bij ons is dat niet wij krijgen hoogstens een mep maar dat heb ik nog nooit gehad. Ken je mijn vader? Hij heeft de spelen een keer gewonnen en is nu mijn mentor. Dat is wel fijn want dan de laatste keer voor ik de arena inga zie ik hem. Weet jij trouwens hoe de arena eruit ziet daar ben ik zo benieuwd naar."
    ratelde ze weer en ik schudde mijn hoofd.
    "Ik ken al die winnaars niet vanbuiten ,misschien herken ik hem ergen vaag wel." zeg ik dan.Ze had best wel een beetje geluk ,dat ze haar vader nog ziet. Ik had afscheid moeten nemen van mijn ouders in district 11.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Jennes Gabriël Leaf|| District 11
    " NORMAAL?!" riep ze weer.
    " bij ons is dat niet wij krijgen hoogstens een mep maar dat heb ik nog nooit gehad. Ken je mijn vader? Hij heeft de spelen een keer gewonnen en is nu mijn mentor. Dat is wel fijn want dan de laatste keer voor ik de arena inga zie ik hem. Weet jij trouwens hoe de arena eruit ziet daar ben ik zo benieuwd naar."
    ratelde ze weer en ik schudde mijn hoofd.
    "Ik ken al die winnaars niet vanbuiten ,misschien herken ik hem ergen vaag wel." zeg ik dan.Ze had best wel een beetje geluk ,dat ze haar vader nog ziet. Ik had afscheid moeten nemen van mijn ouders in district 11.


    Rana
    Ik lette niet meer op maar staarde naar hem. " je bent zo leuk," zij ik perongeluk toen ik begreep wat ik zei was ik volgens mij zo rood als een tomaat. " Sorry," piepte ik zachtjes. Rana kom op doe niet zo achterlijk je gaat dit winnen en desnoods hem vermoorden dacht de ene stem in je hoofdt. Nee Rana je gaat hem niet vermoorden je houdt van hem je gaat liever dood voor hem zij de andere. Soms werd ik zo gestoord van mezelf.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jennes Gabriël Leaf|| District 11
    " je bent zo leuk," zei Rana plots en werd toen rood.ik glimlachte naar haar." Sorry," piepte ze dan.
    "Je hoeft geen sorry te zeggen hoor ,ik vind het schattig."zeg ik met ee glimlachje.
    Volgens mij begon ik haar ook erg leuk te vinden ,maar dan hangt de hongerspelen nog altijd boven mijn hoofd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Jennes Gabriël Leaf|| District 11
    " je bent zo leuk," zei Rana plots en werd toen rood.ik glimlachte naar haar." Sorry," piepte ze dan.
    "Je hoeft geen sorry te zeggen hoor ,ik vind het schattig."zeg ik met ee glimlachje.
    Volgens mij begon ik haar ook erg leuk te vinden ,maar dan hangt de hongerspelen nog altijd boven mijn hoofd.


    Rana
    " zullen we straks samen wat eten ik heb namelijk wat trek" vroeg ik voorzichtig. Ik ben voor het eerst verliefd op een jongen en dan is het nu, precies bij de honger spelen. Ik denk dat ik straks even naar papa ga om met hem te praten.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jennes Gabriël Leaf|| District 11
    " zullen we straks samen wat eten ik heb namelijk wat trek"vroeg ze dan voorzichtig en ik glimlachte."Ja is goed voor mij."zeg ik dan ,want ik begon wat trek te krijgen.
    (sorry voor de one liner :s)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Jennes Gabriël Leaf|| District 11
    " zullen we straks samen wat eten ik heb namelijk wat trek"vroeg ze dan voorzichtig en ik glimlachte."Ja is goed voor mij."zeg ik dan ,want ik begon wat trek te krijgen.
    (sorry voor de one liner :s)


    Rana

    "Ok, hoe laat spreken we af want ik ga even naar mijn vader," zei ik. Ik legte nog een paar knopen en keek hem vragend aan en wachtte op een antwoord.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jennes Gabriël Leaf|| District 11
    "Ok, hoe laat spreken we af want ik ga even naar mijn vader,"vroeg ze terwijl ze een paar knopen legde en ik haalde mijn schouders op.
    "Voor mij is het gelijk ,anders zal ik wel bij het camouflage gedeelte op je wachten."stel ik dan voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Jennes Gabriël Leaf|| District 11
    "Ok, hoe laat spreken we af want ik ga even naar mijn vader,"vroeg ze terwijl ze een paar knopen legde en ik haalde mijn schouders op.
    "Voor mij is het gelijk ,anders zal ik wel bij het camouflage gedeelte op je wachten."stel ik dan voor.


    Rana
    "Ok mij goed," zei ik. Ik dacht na of ik hem wel of niet een kusje op zijn wang te geven. Ik besloot van wel. Ik drukte snel een kusje op zijn wang en rende weg. Op weg naar mijn vader.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 23:15 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jennes Gabriël Leaf|| District 11
    "Ok mij goed,"zei ze ,waarna ze snel een kusje op mijn wang drukte en vervolgens weg liep.
    Ik glimlachte weer en ging dan naar het camoeflage onderdeel.
    De plaats waar ze een kusje op mijn wang gedrukt had ,tintelde op een goede manier ,waar ik vrolijk van werd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH