• Verhaal ||
    Het is heel simpel. Het is de eerste kwartstelling en dus iets speciaals.
    Bericht Capitool:
    "Hallo Panem. Het is dit jaar de eerste kwartstelling en dus komt er iets speciaals." Snow pakt de envelop uit het bakje en " dit jaar is het specialen ..... De deel nemers zijn jonger tot het minimalen van 9 jaar en het maximalen van 21. Succes en. Mogen de kansen immer in je voordeel zijn."
    Verhaal. |

    Het is echt simpel.

    24 tributen,
    1 winnaar.

    23 tributen vechten tot de dood, er blijft één iemand over.

    Maar wie zal dat zijn…?

    | Doel. |

    We proberen gewoon door te spelen tot er 23 tributen dood zijn. De overgebleven tribuut mag terug naar huis met een levenlang luxe. Maar iedereen zal sterk zijn en de Spelen kan dagen duren.. Misschien worden het deze keer maanden, totdat de Spelmakers het te saai vinden en je in de fik steken of een rare mutant achter je aanstuurt. Je weet maar nooit wat je overkomt. Natuurlijk kan je ook een bondgenoot tegenkomen, die je later nog verraad ook. En dat wil je echt niet tegen komen, net zo min als de mutant of het vuur…

    | Regels. |

    | Vermoord iemand niet zonder toestemming. Als je toestemming krijgt, wordt er natuurlijk wel teruggevochten of het moet een Beroeps zijn, dan ben je natuurlijk wel redelijk bang.
    | Je mag je rol niet opgeven! Zo ja; dan wordt dat personage gelijk vermoord en valt die Tribuut dus af.
    | Ik zegt wanneer het avond is en de nacht valt. Ik zeg wanneer er een kanonschot luidt en wie er in de avond vermoord is.
    | Als je een week afwezig bent en je hebt het niet gemeld, ben je sowieso je rol kwijt en telt die ook als een dode.
    | Er moet natuurlijk aan het einde (dus met nog 2 tributen over) beslist worden wie er wil overleven en wie dood wil. Dat moet je via GB/PB met elkaar bespreken. Natuurlijk wil iedereen die luxe, maar er moet uiteindelijk een beslissing komen. En als jullie er niet uit komen, doe ik het voor jullie. Dan laat ik één van mijn Spelmakers een mutant op één van jullie afkomen.
    | Je mag maar één persoon, als het niet zo snel loopt, mag je er twee. Met mijn toestemming!
    | Bij IC (In Character) moet je als je persoon praten. Bij OOC moet je met haakjes. [] – {} – () - ||.
    | Je moet echt actief zijn.
    | Je moet redelijk ervaring hebben.
    | Geen geruzie buiten IC.
    | Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    | Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    | Als ik een personage vergeten bent, zeg het even, dan pas ik het aan ;’).
    | je mag plekken reserveren.

    | Rollen. |

    luxe artikelen || District 1. ||

    |- Jongenstribuut – Justin Jerome Jelly- DamnBieber
    |- Meisjestribuut –Katherine Rivera- Sakura1994

    Wapens || District 2. ||

    |- Jongenstribuut – Mucize 'Muse' Muujiza Wyrth- WritingGirl
    |- Meisjestribuut – Rose Knive Sapphire- Caleo

    Technologie || District 3. ||

    |- Jongenstribuut– Jake 'Elliot' Light- OhMyZiam
    |- Meisjestribuut– Destiny Anna Louise Snow- GirlWithLove

    Visvangst || District 4. ||

    |- Jongenstribuut-Taylor Sky Draw- DamnBieber
    |- Meisjestribuut- Rana Claire Waters- ThisIsMeNow

    Medisch onderzoek|| District 5. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut . – Wynn Alina- OhMyZiam

    DNA manipulaties & mutaties || District 6. ||

    |- Jongenstribuut. –Nate Kessler- YataMisaki
    |- Meisjestribuut . -Hope Dawn Moon- Caleo

    Hout || District 7. ||

    |- Jongenstribuut. – Jayden Shibata- YataMisaki
    |- Meisjestribuut. – Amarylys 'Ama' Nadhéra Gorkem- WritingGirl

    Textiel || District 8. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Cotton Bergins- Nyan

    Graan || District 9. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Alcippe Grain Meadows- Kwijt

    Vee || District 10. ||

    |- Jongenstribuut. -Jayden ‘Jay’ Orchid Lion- WrintingGirl
    |- Meisjestribuut.- Adtrid Jaymina Cow- ThisIsMeNow

    Landbouw || District 11. ||

    |- Jongenstribuut. -Jennes Gabriël Leaf - Nyan
    |- Meisjestribuut.- Louize Rise- annickemiek

    Steenkool || District 12. ||

    |- Jongenstribuut. - Cyan Cole- Nyan
    |- Meisjestribuut.- May Rose Mines- ThisIsMeNow

    We beginnen bij de eerst trainigs dag

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 13:30 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Louize Rise - district 11
    Geïrriteerd stap ik de trainingszaal binnen. Stom Capitool ook. Waarom hebben we überhaupt een hongerspelen? Is een het plezier van de Capitool mensen nou echt zoveel mensenlevens waard? Ik blijf staan en kijk om me heen. Misschien voor dat ik ga leren vechten, moet ik leren overleven. En ik liep op het stukje 'voedsel vinden' af.


    welkome to my garden of fantasy

    Eliza Cotton Bergins|| District 8
    "Oh, dus jij bent de andere," zei Iza grappend en ik glimlach even ."Jup ,dat ben ik ,ik kom trouwens uit 8."zeg ik dan en concentreer me dan weer op het vuur maken. Amaryl en Iza waren wat aan het praten en af en toe keek ik eens naar hun.
    Ik merkte op dat Iza wat in haar riem verstopte ,maar veel aandacht besteede ik er niet aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (iemand voor Cyan? Hij zit bij het vecht gedeelte :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    { jayden kan }


    You can't not look cool with a crossbow.

    Eliza 'Iza' Alcippe Grain Meadows
    Ik baalde behoorlijk dat ik niet nu met messen kon oefenen, maar ik besloot het morgen of later vandaag te doen. Ik excuseerde me bij Astrid en Amarylys, en van daar liep ik naar een wapen dat ik nog nooit had gezien: De Knuppels. Ik pakte een ding, en mijn armen zakten een stukje naar beneden door de zwaarte. Maar iedere dag ploegen en met je armen in de weer gaan had zo zijn voordelen, en al snel hijste ik hem op. Ik liep naar een houten pop, en hees mijn knuppel op. Ik begon zachtjes tegen het ding aan te tikken, en ik realiseerde al snel dat ik onbewust-bewust mijn best niet deed. Ik sloot mijn ogen. Dit is het Capitool. Deze pop is vertegenwoordiger van het Capitool. Een rood waas vormde zich voor mijn ogen, en ik smeet er op los. Alle kracht die ik ooit bezat had, bezitte en ooit zou bezitten, gooide ik naar buiten op de houten pop. Al snel hoorde ik een krakend geluid en ik kromp in elkaar, toen de pop van zijn kettingen afdonderde, en zich naar beneden stortte. Ik bleef even hijgend staan, tot ik besefte dat ik dit misschien ooit bij een echt mens zou moeten doen. Het kraken het hout van de pop deed me denken aan een schedel, en tranen vormde zich in de hoek van mijn ogen. Ik weigerde me aan mijn verdriet over te geven, dus wierp ik nog een blik op de pop, ontwaakte uit mijn roes, en smeet de knuppel terug naar de houders, alvorens de trainingszaal uit te lopen. Een nonverbaal protest.


    Tijd voor koffie.

    YataMisaki schreef:
    { jayden kan }

    (ok ^^ schrijf jij dan een stukje met Jayden?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)
    (ok ^^ schrijf jij dan een stukje met Jayden?)

    {waar is jouw personage en wat doet ie? dan komt hij wel naar jou toe ^_^}


    You can't not look cool with a crossbow.

    jayden

    Ik besloot de messen weer op te pakken en terug te leggen om iets anders te doen, ik zag dat al een paar mensen aan het praten waren misschien was dit nieteens zo een dom idee bedacht ik me waarna ik om me heen keek. Er was iemand bij het vecht gedeelte misschien kunnen we wel 'vrienden' worden bedacht ik terwijl ik mezelf naar hem toe dwong te lopen en op mijn vriendelijks probeerde te zeggen "heey ik ben jayden, district 7" terwijl ik een beetje onzeker glimlachte.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nyan schreef:
    Jennes Gabriël Leaf|| District 11
    Ik was best wel vrolijk aangezien de val lijkt te lukken ,net als ik wou beginnen met een andere val te leren ,kwam dat meisje met blonde haren van daarnet naar me toe.
    "Hoi ik ben Rana en jij?" vroeg ze en ik glimlachte."Hoi ,ik ben Jennes ,maar je mag me ook Jen noemen als je wil."stel ik me dan met een glimlachje voor.
    "Jij bent het meisje van 4 toch?" vroeg ik haar voor de zekerheid.


    Rana
    "Ja dat klopt en jij uit elf toch?" Vroeg ik hem " hoe oud ben jij ik ben 11. Volgens mij praat ik heel veel dat vind je toch niet erg want anders moet je het zeggen," ratelde ik aan een stuk door.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 21:19 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Cyan Cole Jacksons
    Ik was aan het oefenen met het houweel op de pop ,waar ik al een paar gaten ingekregen heb ,1 in de maag ,1 in het gezicht en een paar in de armen.Het mikken op de pop was helaas best moeilijk en ik zat er soms naast.
    "heey ik ben jayden, district 7"hoorde ik naast me en draaide me om."Hey, ik ben Cyan ,uit 12."zeg ik met een vervrongen glimlachje.Ik was nu al uitgeput van deze training.
    De brandwonde op mijn heup begon er ook van te tintelen ,maar ik moest op mijn tanden bijten.Ik besluit even een korte pauze te namen en leun wat op het handvat van het wapen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jennes Gabriël Leaf|| District 11
    "Ja dat klopt en jij uit elf toch?" Vroeg ze me en ik knikte bevestigend " hoe oud ben jij ik ben 11. Volgens mij praat ik heel veel dat vind je toch niet erg want anders moet je het zeggen," ratelde en ik grinnik even."Ik ben 13 jaar en ik vind het niet erg hoor ,ik praat trouwens ook heel veel."grinnik ik en laat de val even zitten."Hoe is district 4?"besloot ik haar toch te vragen om het gesprek op gang te brengen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    jayden

    "Hey, ik ben Cyan ,uit 12." zei 'cyan' met een vervrongen glimlachje en hij leunde op zijn wapen, het leek alsof hij een beetje uitgeput was.
    "dus...ken jij al een paar mensen hier?" vroeg ik terwijl ik naar de verschillende mensen keek waarvan de meeste aan het praten waren.
    Ik probeerde vriendelijk over te komen want ik weet niet of het wel zo handig zou zijn om direct al vijanden te maken.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nyan schreef:
    Jennes Gabriël Leaf|| District 11
    "Ja dat klopt en jij uit elf toch?" Vroeg ze me en ik knikte bevestigend " hoe oud ben jij ik ben 11. Volgens mij praat ik heel veel dat vind je toch niet erg want anders moet je het zeggen," ratelde en ik grinnik even."Ik ben 13 jaar en ik vind het niet erg hoor ,ik praat trouwens ook heel veel."grinnik ik en laat de val even zitten."Hoe is district 4?"besloot ik haar toch te vragen om het gesprek op gang te brengen.

    Rana
    "Uhm hou vier is... Nat en groot kan ik zeggen. En het liefst zwem ik in het water en staar ik naar leuke jongens," giechelde ik " ik praat ook te snel mijn mond voor bij zoals dat ik jou super leuk vind en dat mij. May en Astrid super aardig lijken," ik sloeg mijn hand voor mijn mond. " en hoe is 11?" Vroeg ik met een onschuldig glimlachje.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Cyan Cole Jacksons ||District 12
    dus...ken jij al een paar mensen hier?" vroeg Jayden me dan terwijl hij de trainings ruimte doorkeek.
    Ik vond het niet handig om 'vrienden' de maken als je weet dat ze toch allemaal dood kunnen gaan.
    "Nee,niet echt alleen May en jij dus."mompel ik. Jayden zag er wat jonger uit dan mij ,maar wel in betere conditie waarschijnelijk.
    "Hoe oud ben je ?"vroeg ik hem dan.Misschien was het wel handig om met 1 iemand bondgenootschap te sluiten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jennes Gabriël Leaf|| District 11
    "Uhm nou vier is... Nat en groot kan ik zeggen. En het liefst zwem ik in het water en staar ik naar leuke jongens,"giechelde ze.
    " ik praat ook te snel mijn mond voor bij zoals dat ik jou super leuk vind en dat mij. May en Astrid super aardig lijken," zei ze en bleek toen te beseffen dat ze me nou net 'super leuk' noemde en sloeg daarna een hand voor haar mond. Ik grinnik even en glimlach dan.
    " en hoe is 11?" Vroeg ze met een onschuldig glimlachje. "Nou elf is minder leuk dan jou district ,daar ik het vooral werken of je krijgt een pak slaag van een vredesbewaker."mompel ik dan ,maar glimlach er toch bij.
    "Maar ik wilde wel dat er even leuke meisjes als jou tussen zaten."zeg ik dan snel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH