• Verhaal ||
    Het is heel simpel. Het is de eerste kwartstelling en dus iets speciaals.
    Bericht Capitool:
    "Hallo Panem. Het is dit jaar de eerste kwartstelling en dus komt er iets speciaals." Snow pakt de envelop uit het bakje en " dit jaar is het specialen ..... De deel nemers zijn jonger tot het minimalen van 9 jaar en het maximalen van 21. Succes en. Mogen de kansen immer in je voordeel zijn."
    Verhaal. |

    Het is echt simpel.

    24 tributen,
    1 winnaar.

    23 tributen vechten tot de dood, er blijft één iemand over.

    Maar wie zal dat zijn…?

    | Doel. |

    We proberen gewoon door te spelen tot er 23 tributen dood zijn. De overgebleven tribuut mag terug naar huis met een levenlang luxe. Maar iedereen zal sterk zijn en de Spelen kan dagen duren.. Misschien worden het deze keer maanden, totdat de Spelmakers het te saai vinden en je in de fik steken of een rare mutant achter je aanstuurt. Je weet maar nooit wat je overkomt. Natuurlijk kan je ook een bondgenoot tegenkomen, die je later nog verraad ook. En dat wil je echt niet tegen komen, net zo min als de mutant of het vuur…

    | Regels. |

    | Vermoord iemand niet zonder toestemming. Als je toestemming krijgt, wordt er natuurlijk wel teruggevochten of het moet een Beroeps zijn, dan ben je natuurlijk wel redelijk bang.
    | Je mag je rol niet opgeven! Zo ja; dan wordt dat personage gelijk vermoord en valt die Tribuut dus af.
    | Ik zegt wanneer het avond is en de nacht valt. Ik zeg wanneer er een kanonschot luidt en wie er in de avond vermoord is.
    | Als je een week afwezig bent en je hebt het niet gemeld, ben je sowieso je rol kwijt en telt die ook als een dode.
    | Er moet natuurlijk aan het einde (dus met nog 2 tributen over) beslist worden wie er wil overleven en wie dood wil. Dat moet je via GB/PB met elkaar bespreken. Natuurlijk wil iedereen die luxe, maar er moet uiteindelijk een beslissing komen. En als jullie er niet uit komen, doe ik het voor jullie. Dan laat ik één van mijn Spelmakers een mutant op één van jullie afkomen.
    | Je mag maar één persoon, als het niet zo snel loopt, mag je er twee. Met mijn toestemming!
    | Bij IC (In Character) moet je als je persoon praten. Bij OOC moet je met haakjes. [] – {} – () - ||.
    | Je moet echt actief zijn.
    | Je moet redelijk ervaring hebben.
    | Geen geruzie buiten IC.
    | Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    | Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    | Als ik een personage vergeten bent, zeg het even, dan pas ik het aan ;’).
    | je mag plekken reserveren.

    | Rollen. |

    luxe artikelen || District 1. ||

    |- Jongenstribuut – Justin Jerome Jelly- DamnBieber
    |- Meisjestribuut –Katherine Rivera- Sakura1994

    Wapens || District 2. ||

    |- Jongenstribuut – Mucize 'Muse' Muujiza Wyrth- WritingGirl
    |- Meisjestribuut – Rose Knive Sapphire- Caleo

    Technologie || District 3. ||

    |- Jongenstribuut– Jake 'Elliot' Light- OhMyZiam
    |- Meisjestribuut– Destiny Anna Louise Snow- GirlWithLove

    Visvangst || District 4. ||

    |- Jongenstribuut-Taylor Sky Draw- DamnBieber
    |- Meisjestribuut- Rana Claire Waters- ThisIsMeNow

    Medisch onderzoek|| District 5. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut . – Wynn Alina- OhMyZiam

    DNA manipulaties & mutaties || District 6. ||

    |- Jongenstribuut. –Nate Kessler- YataMisaki
    |- Meisjestribuut . -Hope Dawn Moon- Caleo

    Hout || District 7. ||

    |- Jongenstribuut. – Jayden Shibata- YataMisaki
    |- Meisjestribuut. – Amarylys 'Ama' Nadhéra Gorkem- WritingGirl

    Textiel || District 8. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Cotton Bergins- Nyan

    Graan || District 9. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Alcippe Grain Meadows- Kwijt

    Vee || District 10. ||

    |- Jongenstribuut. -Jayden ‘Jay’ Orchid Lion- WrintingGirl
    |- Meisjestribuut.- Adtrid Jaymina Cow- ThisIsMeNow

    Landbouw || District 11. ||

    |- Jongenstribuut. -Jennes Gabriël Leaf - Nyan
    |- Meisjestribuut.- Louize Rise- annickemiek

    Steenkool || District 12. ||

    |- Jongenstribuut. - Cyan Cole- Nyan
    |- Meisjestribuut.- May Rose Mines- ThisIsMeNow

    We beginnen bij de eerst trainigs dag

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 13:30 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Caleo schreef:
    Rose Knive Sapphire

    "Ja, Talory. En jij schone dame wat is jou naam?" vraagt Taylor flirtend.
    Ik glimlach. "Rose, zoals ik al zei," zeg ik terwijl ik hem een knipoog schenk.

    [Hehe, (...) xD Rose is juist de knappe van de twee (Hope & Rose bedoel ik) lol]
    (Omg ik had niet goed gelezen


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wynn Alina.

    Mijn ogen nemen de kost om alles in me op te nemen. Wie met wie praat, en dus ook eventuele verbanden kunnen sluiten.
    Daarna dwalen mijn ogen over de tributen. Zijn ze sterk? Zijn ze snel, slim ?
    Niet onderschatten, had ik als advies meegekregen. En dat zou ik ook niet doen.
    Ik pak en paar messen en loop naar de doelen waarop we moeten mikken.
    De eerste is mis en ik wordt nerveus. Kom op! Mensen kijken naar je en je mist! Gooi raak!
    Snel gooi ik de overige messen ook op de doelen. Perfect.
    Blij, al laat ik dat niet zijn, draai ik me om.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 15:54 ]


    Het orakel van Delphi.

    Eliza Cotton Bergins ||8
    Hij bladerde wat verder en we kwamen wat bekendere planten tegen in het boek.
    Ik hoopte eigenlijk dat de arena erg veel lijkt als het bos in de districten ,dan kwam ik niet zo'n onbekende planten tegen.
    Ik zuchttez zachtjes aangezien ik moe begon te worden en ik keek even naar de bessen. Er zaten gele besjes tussen.
    "He Nate ,zoek eens wat die gele besjes zijn daar."zeg ik tegen hem omdat ik ze een soort van herken ,maar ik kan niet op de naam komen of wetenn of ze giftg zijn of niet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    jayden

    Ze zuchtte opgelucht, "Ehm, wat ga jij zomenteen doen?" vroeg ze.
    Ik haalde mijn shouders op "geen idee" zei ik hierna.
    "weet jij iets wat best nuttig zal zijn?" besloot ik haar te vragen.




    Nate kessler


    "He Nate ,zoek eens wat die gele besjes zijn daar." hoorde ik eliza achter me zeggen.
    Gelijk bladerde ik snel door het boek totdat ik op een pagina kwam die gele besjes had.
    Ik liet het haar zien"deze gele besjes? " besloot ik te vragen.
    Ik keek naar haar afwachten op een andwoordt.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 18:00 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    (Wie houdt er van one direction?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    [ik niet... ik vind ze niet bepaald speciaal. Gewoon een boysbandje zoals elk ander, met nog mee vallende liedjes...]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    WritingGirl schreef:
    [ik niet... ik vind ze niet bepaald speciaal. Gewoon een boysbandje zoals elk ander, met nog mee vallende liedjes...]


    Jammer maar wie wilt mijn strorie lezen over one direction link

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 18:24 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    (I like 1D ^^)
    Eliza Cotton Bergins ||8
    Nate bladerde gelijk door en stopte dan bij de besjes die Kattenogen genoemt worden.
    Ik las de beschrijving ervan even
    Kattenogen bessen zijn erg giftige besjes ,ze zorgen ervoor dat je keel opzwelt en je zo geen adem meer kunt nemen.
    Ik rilde weer even en keek naar de besjes. Waren er hier ook eetbare bessen ?
    "LMisschien kunnen weeensd kijken naar de dieren en insecten ,ik weet dat er daar een paar geluteerde dieren tussen zitten."zeg ik dan tegen hem omdat ik wel genoeg had van de planten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nate kessler

    Ik las de beschrijving ook even snel, volgensmij zitten hier vooral gevaarlijke bessen en planten.
    "Misschien kunnen we eens kijken naar de dieren en insecten ,ik weet dat er daar een paar gemuteerde dieren tussen zitten." zei ze nadat ze de beschrijving had gelezen.
    "is dat er ook al? dat wist ik niet" zei waarna ik me erna best dom voelde, zoiets hoor ik eigelijk te weten.
    Ik sloot het boek en liet het liggen op de plek waar hij eerst lag.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Eliza Cotton Bergins ||8
    "is dat er ook al? dat wist ik niet"zei Nate ,waarna hij het boek sloot en terug op zijn plaats zette.
    Ik knikte."Mijn vader vertelde me daar soms dingen over.Tijdens de opstanden creërde het capitool gemuteerde wezens ,maar ik ken er niet echt veel van."zeg ik dan ,terwijl ik een beetje verder loop.
    Het lagen foto's en opgezette dieren. Ook een kastje met insecten enzo.
    Ik nam het boek en keek er even in. Het eerste wat me opviel waren de bloedzoekers.
    Dat waren een soort van giga wespen en als ze je steken ,komt de hele groep af.Ze geven je halisunaties en bij het ergste geval de dood ,je krijgt opgezwollen bulten ervan ,het enige medicijn zijn de angels eruit trekken en een soort van bladeren op je bult leggen.
    op de volgende pagina stond er een felroze kever ,die een soort van plakkerige vloeistof maakt die je kunt gebruiken als sterke lijm.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [I'm a proud Directioner ^^]


    Reality's overrated.

    Hope Dawn Moon || District 6

    Hij haald zijn shouders op "geen idee" zegt hij dan. "Weet jij iets wat best nuttig zal zijn?" vraagt hij.
    "Ehm? Geen idee," zeg ik. "Misschien iets van wapentrainging?"


    Reality's overrated.

    [wilt iemand Wynn meeten , en een verband sluiten ? Of kan ze zich ergens aansluiten ? ]


    Het orakel van Delphi.

    Jayden Lion:

    Ik ging dit keer niet naar het boogschieten, daar zou ik morgen nog wel wat op oefenen, nu, eerst de eetbare plantentest. Dat zou erg handig zijn in de arena. Weten welke planten voor verzorging/genezing kunnen zorgen, welke eetbaar en welke giftig zijn. Natuurlijk weet ik al veel van thuis, maar er valt nog erg veel over te leren, over die planten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (je kunt haar naar Cyan laten gaan ,hij zit ook bij het vecht onderdeel )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH