• Verhaal ||
    Het is heel simpel. Het is de eerste kwartstelling en dus iets speciaals.
    Bericht Capitool:
    "Hallo Panem. Het is dit jaar de eerste kwartstelling en dus komt er iets speciaals." Snow pakt de envelop uit het bakje en " dit jaar is het specialen ..... De deel nemers zijn jonger tot het minimalen van 9 jaar en het maximalen van 21. Succes en. Mogen de kansen immer in je voordeel zijn."
    Verhaal. |

    Het is echt simpel.

    24 tributen,
    1 winnaar.

    23 tributen vechten tot de dood, er blijft één iemand over.

    Maar wie zal dat zijn…?

    | Doel. |

    We proberen gewoon door te spelen tot er 23 tributen dood zijn. De overgebleven tribuut mag terug naar huis met een levenlang luxe. Maar iedereen zal sterk zijn en de Spelen kan dagen duren.. Misschien worden het deze keer maanden, totdat de Spelmakers het te saai vinden en je in de fik steken of een rare mutant achter je aanstuurt. Je weet maar nooit wat je overkomt. Natuurlijk kan je ook een bondgenoot tegenkomen, die je later nog verraad ook. En dat wil je echt niet tegen komen, net zo min als de mutant of het vuur…

    | Regels. |

    | Vermoord iemand niet zonder toestemming. Als je toestemming krijgt, wordt er natuurlijk wel teruggevochten of het moet een Beroeps zijn, dan ben je natuurlijk wel redelijk bang.
    | Je mag je rol niet opgeven! Zo ja; dan wordt dat personage gelijk vermoord en valt die Tribuut dus af.
    | Ik zegt wanneer het avond is en de nacht valt. Ik zeg wanneer er een kanonschot luidt en wie er in de avond vermoord is.
    | Als je een week afwezig bent en je hebt het niet gemeld, ben je sowieso je rol kwijt en telt die ook als een dode.
    | Er moet natuurlijk aan het einde (dus met nog 2 tributen over) beslist worden wie er wil overleven en wie dood wil. Dat moet je via GB/PB met elkaar bespreken. Natuurlijk wil iedereen die luxe, maar er moet uiteindelijk een beslissing komen. En als jullie er niet uit komen, doe ik het voor jullie. Dan laat ik één van mijn Spelmakers een mutant op één van jullie afkomen.
    | Je mag maar één persoon, als het niet zo snel loopt, mag je er twee. Met mijn toestemming!
    | Bij IC (In Character) moet je als je persoon praten. Bij OOC moet je met haakjes. [] – {} – () - ||.
    | Je moet echt actief zijn.
    | Je moet redelijk ervaring hebben.
    | Geen geruzie buiten IC.
    | Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    | Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    | Als ik een personage vergeten bent, zeg het even, dan pas ik het aan ;’).
    | je mag plekken reserveren.

    | Rollen. |

    luxe artikelen || District 1. ||

    |- Jongenstribuut – Justin Jerome Jelly- DamnBieber
    |- Meisjestribuut –Katherine Rivera- Sakura1994

    Wapens || District 2. ||

    |- Jongenstribuut – Mucize 'Muse' Muujiza Wyrth- WritingGirl
    |- Meisjestribuut – Rose Knive Sapphire- Caleo

    Technologie || District 3. ||

    |- Jongenstribuut– Jake 'Elliot' Light- OhMyZiam
    |- Meisjestribuut– Destiny Anna Louise Snow- GirlWithLove

    Visvangst || District 4. ||

    |- Jongenstribuut-Taylor Sky Draw- DamnBieber
    |- Meisjestribuut- Rana Claire Waters- ThisIsMeNow

    Medisch onderzoek|| District 5. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut . – Wynn Alina- OhMyZiam

    DNA manipulaties & mutaties || District 6. ||

    |- Jongenstribuut. –Nate Kessler- YataMisaki
    |- Meisjestribuut . -Hope Dawn Moon- Caleo

    Hout || District 7. ||

    |- Jongenstribuut. – Jayden Shibata- YataMisaki
    |- Meisjestribuut. – Amarylys 'Ama' Nadhéra Gorkem- WritingGirl

    Textiel || District 8. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Cotton Bergins- Nyan

    Graan || District 9. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Alcippe Grain Meadows- Kwijt

    Vee || District 10. ||

    |- Jongenstribuut. -Jayden ‘Jay’ Orchid Lion- WrintingGirl
    |- Meisjestribuut.- Adtrid Jaymina Cow- ThisIsMeNow

    Landbouw || District 11. ||

    |- Jongenstribuut. -Jennes Gabriël Leaf - Nyan
    |- Meisjestribuut.- Louize Rise- annickemiek

    Steenkool || District 12. ||

    |- Jongenstribuut. - Cyan Cole- Nyan
    |- Meisjestribuut.- May Rose Mines- ThisIsMeNow

    We beginnen bij de eerst trainigs dag

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 13:30 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Wynn Alina

    'Hallo.' Zegt de jongen terug. Hij draait zich om en gooit een speer. Recht op het doel.
    'Wie ben je?' Vraagt hij. Glimlachend kijk ik hem aan. 'Wynn en jij bent een beroeps.' Het is meer een conclusie dan een vraag.
    Maar wat hij kan kan ik ook. Ik mik op het doel en gooi mijn speer. Zonder te kijken of die raak zit draai ik me naar hem toe.
    'Wat is jouw naam?'

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 12:34 ]


    Het orakel van Delphi.

    Justin Jerome Jelly

    Als ik de deur van de trainingszaal opendoe is het eerste wat ik zie is het meisje van 5 die een speer gooit en zich metteen omdraait. Raar kijk ik haar aan. Het was ook nog goed ook. Grijnsend loop ik naar haar toe pak een speer draai me om en gooi het. Als ik me omdraai zie ik dat het net naast de roos is beland. Damn dat was niet de bedoeling! Bloosend kijk ik snel naar de grond.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 13:42 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Justin Jerome Jelly

    Als ik de deur van de trainingszaal opendoe is het eerste wat ik zie is het meisje van 5 die een speer gooit en zich metteen omdraait. Raar kijk ik haar aan. Het was ook nog goed ook. Grijnsend loop ik naar haar toe pak een speer draai me om en gooi het. Als ik me omdraai zie ik dat het net voor de roos is beland. Damn dat was niet de bedoeling! Bloosend kijk ik snel naar de grond.

    (Kan hij naar een van mij personages konen?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    DamnBieber schreef:
    Justin Jerome Jelly

    Als ik de deur van de trainingszaal opendoe is het eerste wat ik zie is het meisje van 5 die een speer gooit en zich metteen omdraait. Raar kijk ik haar aan. Het was ook nog goed ook. Grijnsend loop ik naar haar toe pak een speer draai me om en gooi het. Als ik me omdraai zie ik dat het net voor de roos is beland. Damn dat was niet de bedoeling! Bloosend kijk ik snel naar de grond.


    Wynn Alina

    Een tweede jongen komt erbij staan. Hij gooit ook een speer, helaas raakt hij het doel niet.. Aww, blozend kijkt hij naar beneden. Ik leg een hand op zijn schouder en kijk hem aan.
    'Het lukt je wel,moet ik je helpen?' Vraag ik.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 14:01 ]


    Het orakel van Delphi.

    Jake 'Elliot' Light

    Wat moet ik doen? Ik ben echt te lui om mee te doen aan de HongerSpelen.
    Waarschijnlijk ben ik binnen drie tellen dood. Toch ben ik wel aan het oefenen. 'Eetbare planten.'
    'Goedzo Jake.' Zegt de man van het Capitool. Als ik op een plantje kauw.
    Oef als ik de verkeerde plant gehad was ik nu morsdood geweest.


    Het orakel van Delphi.

    OhMyZiam schreef:
    (...)

    Wynn Alina

    Een tweede jongen komt erbij staan. Hij gooit ook een speer, helaas valt hij op de grond. Aww, blozend kijkt hij naar beneden. Ik leg een hand op zijn schouder en kijk hem aan.
    'Het lukt je wel,moet ik je helpen?' Vraag ik.
    (Hij viel niet op de grond hij ging net naast de roos.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)
    (Kan hij naar een van mij personages konen?)
    (Oke)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Muse Wyrth:

    'Natuurlijk ben ik een beroeps', zeg ik sarcastisch tegen Wynn, het meisje uit 5. 'Ik kom uit 2, en jij uit 5, is het niet?' zeg ik tegen haar. Dan neemt ze ook een speer vast. Natuurlijk, ze wil zich bewijzen, en ik hou mijn hart al vast, vurig hopend voor haar dat het haar zal lukken, want anders... wordt ze hoogstwaarschijnlijk mijn eerste slachtoffer in de arena. Maar tot mijn grote verbazing gooit ze recht in de roos. Goedkeurend knik ik.
    'Kan je nog meer dan dat? Of kan je enkel speerwerpen?' vraag ik. 'Gewoon om te weten met wie ik te maken heb.' dan komt Justin, uit 1 ook af, en pakt ook een speer, maar die vliegt er pijnlijk naast. Wynn bied aan om hem te helpen.
    'Wil je bij ons in het pact?' vraag ik aan haar. 'Je bent goed met een speer, dat weet ik al, en waarschijnlijk ook met andere dingen. Dus als je wilt, kun je bij ons in het pact komen.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (Iemand voor Astrid, May of Rana)


    live your life, it is beautiful as it is!

    (ik heb nog steeds David en Cyan vrij.)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Hehe, niemand reageerd meer op mijn posts >.< (:O dit is mijn driehonderdste forumpost ghehehe)]


    Reality's overrated.

    Nyan schreef:
    (ik heb nog steeds David en Cyan vrij.)


    (Ok wie wil naar wie?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Caleo schreef:
    [Hehe, niemand reageerd meer op mijn posts >.< (:O dit is mijn driehonderdste forumpost ghehehe)]

    Gefeliciteerd


    live your life, it is beautiful as it is!

    [@Caleo: post mss even met Rose, dan kun je bij Muse gaan]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wynn Alina

    'Kan je nog meer dan dat? Of kan je enkel speerwerpen?' vraagt Muse. 'Gewoon om te weten met wie ik te maken heb.' Ik wil hem net antwoorden als Justin eraankomt. Ik bied hem aan te helpen bij het speerwerpen en keer me dan weer naar Muse.
    'Wil je bij ons in het pact?' vraagt hij. 'Je bent goed met een speer, dat weet ik al, en waarschijnlijk ook met andere dingen. Dus als je wilt, kun je bij ons in het pact komen.'
    'Ik ben goed met vanalles, daarvoor ben ik getraind nietwaar? Ik zou me graag aansluiten bij je, ik zou het niks vinden om in mijn eentje rond te dwalen, ookal ben ik nog zo goed.' Snel geef ik Muse een knipoog.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 14:48 ]


    Het orakel van Delphi.