• Verhaal ||
    Het is heel simpel. Het is de eerste kwartstelling en dus iets speciaals.
    Bericht Capitool:
    "Hallo Panem. Het is dit jaar de eerste kwartstelling en dus komt er iets speciaals." Snow pakt de envelop uit het bakje en " dit jaar is het specialen ..... De deel nemers zijn jonger tot het minimalen van 9 jaar en het maximalen van 21. Succes en. Mogen de kansen immer in je voordeel zijn."
    Verhaal. |

    Het is echt simpel.

    24 tributen,
    1 winnaar.

    23 tributen vechten tot de dood, er blijft één iemand over.

    Maar wie zal dat zijn…?

    | Doel. |

    We proberen gewoon door te spelen tot er 23 tributen dood zijn. De overgebleven tribuut mag terug naar huis met een levenlang luxe. Maar iedereen zal sterk zijn en de Spelen kan dagen duren.. Misschien worden het deze keer maanden, totdat de Spelmakers het te saai vinden en je in de fik steken of een rare mutant achter je aanstuurt. Je weet maar nooit wat je overkomt. Natuurlijk kan je ook een bondgenoot tegenkomen, die je later nog verraad ook. En dat wil je echt niet tegen komen, net zo min als de mutant of het vuur…

    | Regels. |

    | Vermoord iemand niet zonder toestemming. Als je toestemming krijgt, wordt er natuurlijk wel teruggevochten of het moet een Beroeps zijn, dan ben je natuurlijk wel redelijk bang.
    | Je mag je rol niet opgeven! Zo ja; dan wordt dat personage gelijk vermoord en valt die Tribuut dus af.
    | Ik zegt wanneer het avond is en de nacht valt. Ik zeg wanneer er een kanonschot luidt en wie er in de avond vermoord is.
    | Als je een week afwezig bent en je hebt het niet gemeld, ben je sowieso je rol kwijt en telt die ook als een dode.
    | Er moet natuurlijk aan het einde (dus met nog 2 tributen over) beslist worden wie er wil overleven en wie dood wil. Dat moet je via GB/PB met elkaar bespreken. Natuurlijk wil iedereen die luxe, maar er moet uiteindelijk een beslissing komen. En als jullie er niet uit komen, doe ik het voor jullie. Dan laat ik één van mijn Spelmakers een mutant op één van jullie afkomen.
    | Je mag maar één persoon, als het niet zo snel loopt, mag je er twee. Met mijn toestemming!
    | Bij IC (In Character) moet je als je persoon praten. Bij OOC moet je met haakjes. [] – {} – () - ||.
    | Je moet echt actief zijn.
    | Je moet redelijk ervaring hebben.
    | Geen geruzie buiten IC.
    | Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    | Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    | Als ik een personage vergeten bent, zeg het even, dan pas ik het aan ;’).
    | je mag plekken reserveren.

    | Rollen. |

    luxe artikelen || District 1. ||

    |- Jongenstribuut – Justin Jerome Jelly- DamnBieber
    |- Meisjestribuut –Katherine Rivera- Sakura1994

    Wapens || District 2. ||

    |- Jongenstribuut – Mucize 'Muse' Muujiza Wyrth- WritingGirl
    |- Meisjestribuut – Rose Knive Sapphire- Caleo

    Technologie || District 3. ||

    |- Jongenstribuut– Jake 'Elliot' Light- OhMyZiam
    |- Meisjestribuut– Destiny Anna Louise Snow- GirlWithLove

    Visvangst || District 4. ||

    |- Jongenstribuut-Taylor Sky Draw- DamnBieber
    |- Meisjestribuut- Rana Claire Waters- ThisIsMeNow

    Medisch onderzoek|| District 5. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut . – Wynn Alina- OhMyZiam

    DNA manipulaties & mutaties || District 6. ||

    |- Jongenstribuut. –Nate Kessler- YataMisaki
    |- Meisjestribuut . -Hope Dawn Moon- Caleo

    Hout || District 7. ||

    |- Jongenstribuut. – Jayden Shibata- YataMisaki
    |- Meisjestribuut. – Amarylys 'Ama' Nadhéra Gorkem- WritingGirl

    Textiel || District 8. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Cotton Bergins- Nyan

    Graan || District 9. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Alcippe Grain Meadows- Kwijt

    Vee || District 10. ||

    |- Jongenstribuut. -Jayden ‘Jay’ Orchid Lion- WrintingGirl
    |- Meisjestribuut.- Adtrid Jaymina Cow- ThisIsMeNow

    Landbouw || District 11. ||

    |- Jongenstribuut. -Jennes Gabriël Leaf - Nyan
    |- Meisjestribuut.- Louize Rise- annickemiek

    Steenkool || District 12. ||

    |- Jongenstribuut. - Cyan Cole- Nyan
    |- Meisjestribuut.- May Rose Mines- ThisIsMeNow

    We beginnen bij de eerst trainigs dag

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 13:30 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Justin Jerome Jelly


    Als ik zie dat Wynn en Muse weer met elkaar praten ga ik daar ook staan. 'Alle beroeps en dan bedoel ik de mensen die normaal ook beroeps zijn. Ik wil er niemand bij met zijn 7en zijn we al meer dan genoeg' 'Oow, maar ik doe niet mee hoor' zeg ik grijnsend. En loop weg snel duw ik nog tegen Wynn haar schouder aan en feluister 'Je wint echt niet hoor'. Snel kijk ik nog achterom.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Muse Wyrth:

    'Wynn', zeg ik, terwijl ik haar probeer te kalmeren. 'Iedereen weet altijd vanaf het begin wie de beroeps zijn, maar ze zijn ook altijd doodsbang. Daarbij ben ik ook niet van plan om iedereen tot het einde te laten leven. De beroeps met de trainingscore onder 9, gaan er het snelst aan, maar ik weet zeker dat jij een 9 of meer gaat halen.' dat laatste zeg ik zo stil, dat Justin het onmogelijk kan horen.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 16:37 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jake Light.

    Die is boos. 'Stoor ik je? Hoe maak jij ooit vrienden als je zo kil doet?' Vraag ik oprecht geïnteresseerd.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 16:39 ]


    Het orakel van Delphi.

    Justin Jerome Jelly

    Shit ik moest naar de renbaan. Snel loop ik terug. Ik vang op tijd nog iets op van wat Muse zegt: 'Iedereen weet altijd vanaf het begin wie de beroeps zijn, maar ze zijn ook altijd doodsbang. Daarbij ben ik ook niet van plan om iedereen tot het einde te laten leven. De beroeps met de trainingscore onder 9, gaan er het snelst aan, maar ik weet zeker dat jij een 9 of meer gaat halen.' Ik weet zeker dat ze een 7 zal halen. En daar zal ik ook persoonlijk voor zorgen. Ze weten nog niet dat mijn vader de 5e honger spelen heeft gewonnen. En dus goede vrienden is met het capitool.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    OhMyZiam schreef:
    Jake Light.

    Die is boos. 'Stoor ik je? Hoe maak jij ooit vrienden als je zo kil doet?' Vraag ik oprecht geïnteresseerd.


    Taylor Sky Draw

    'Vrienden zijn niet nodig in de arena ze veraden je toch' zeg ik dan glimlachend. 'Taylor districht 4' zeg ik dan maar en draai me om als het lang stil blijft.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    WritingGirl schreef:
    Muse Wyrth:
    dat Justin het onmogelijk kan horen.


    [@DamnBieber: hij kon het dus niet horen...]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wynn Alina

    Boos bal ik mijn handen tot vuisten. Wilt Justin dood nou kom maar op!
    'Wynn', zegt Muse kalmerend.
    'Iedereen weet altijd vanaf het begin wie de beroeps zijn, maar ze zijn ook altijd doodsbang. Daarbij ben ik ook niet van plan om iedereen tot het einde te laten leven. De beroeps met de trainingscore onder 9, gaan er het snelst aan, maar ik weet zeker dat jij een 9 of meer gaat halen.'
    Het laatste hoor ik nog maar net. Blozend kijk ik hem aan. 'Denk je dat echt?'
    Niemand heeft ooit zo in me geloofd, zelfs me vader niet. Ik was nooit goed genoeg voor hem. Hij had gezegd dat de sponsors mij waarschijnlijk niet leuk zouden vinden, ik zou een 7 krijgen en ik ging dood aan hongersnood. Zo formuleerde mijn vader het. Nog steeds kijk ik Muse aan.


    Het orakel van Delphi.

    Jake Light.

    'Sommige verraden je niet.' Mompel ik. 'Taylor district 4.' Zegt hij.
    Ik snuif. 'Light, Jake Light. Dus een verband zou jou niet aanstaan? Oke dan.' Ik draai me om. Wat nu ?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 18:32 ]


    Het orakel van Delphi.

    [wie worden eigenlijk allemaal vermoord? Hoe kies je dat uit of moet je dat gewoon overleggen met elkaar?]


    Het orakel van Delphi.

    { heb ik wat gemist? kan iemand uitleggen wat er gebuirt is? }


    You can't not look cool with a crossbow.

    Muse Wyrth:

    "Natuurlijk denk ik, dat, Wynn, anders zou ik wel tegen de sterren op je proberen te demotiveren." zeg ik op Wynns vraag. "En moest ik dat niet denken, zou ik ook geen pact met je willen sluiten." zeg ik tegen haar. "En aangezien Justin niet wil meedoen, gaan we al maar met 6 zijn." vaag ken ik Wynns achternaam, 'Alina' wel, maar ik weet niet van waar. Dan herinner ik me het weer, haar vader was ook een winnaar. Daarom dat ze zo goed getraind is. Maar ja, haar vader, mijn broer.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 20:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyan schreef:
    Eliza Cotton Bergins ||8
    "is dat er ook al? dat wist ik niet"zei Nate ,waarna hij het boek sloot en terug op zijn plaats zette.
    Ik knikte."Mijn vader vertelde me daar soms dingen over.Tijdens de opstanden creërde het capitool gemuteerde wezens ,maar ik ken er niet echt veel van."zeg ik dan ,terwijl ik een beetje verder loop.
    Het lagen foto's en opgezette dieren. Ook een kastje met insecten enzo.
    Ik nam het boek en keek er even in. Het eerste wat me opviel waren de bloedzoekers.
    Dat waren een soort van giga wespen en als ze je steken ,komt de hele groep af.Ze geven je halisunaties en bij het ergste geval de dood ,je krijgt opgezwollen bulten ervan ,het enige medicijn zijn de angels eruit trekken en een soort van bladeren op je bult leggen.
    op de volgende pagina stond er een felroze kever ,die een soort van plakkerige vloeistof maakt die je kunt gebruiken als sterke lijm.



    Nate kessler

    Ze knikte ."Mijn vader vertelde me daar soms dingen over.Tijdens de opstanden creërde het capitool gemuteerde wezens ,maar ik ken er niet echt veel van."
    zei ze waarna ze ernaartoe liep.
    Ik liep snel achter haar aan en zag allemaal foto's, insecten en opgezette dieren.
    Ik keek even smerig naar de opgezette dieren ik vond het er erg vreemd uitzien, het waren eerst levende dieren die rond liepen en nu zitten ze hier opgezet, ik liep niet meer naar voren maar zag eliza nog een boek pakken en erin lezen.


    jayden

    "Ehm? Geen idee," zei ze. "Misschien iets van wapentrainging?" voegde ze eraan toe.
    Ik knikte "dat is waarschijnlijk wel het handigst" mompelde ik waarna ik mijn bord opzij schuif.
    "ga je mee?" vroeg ik voordat ik opstond.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Wynn Alina

    Betoverd door zijn woorden kijk ik hem aan. Ik haat dit gevoel, het gevoel van onmacht.
    'Oke.' Is het enige wat ik uit kan brengen. Wynn herstel je zelf!
    Euh. 'Wat wil je nu gaan doen? Eten, trainen ofzoiets?'


    Het orakel van Delphi.

    Muse Wyrth:

    'Eten?' vraag ik verbaasd aan haar. 'We hebben net gegeten. Maar ik heb nu wel zin om naar het eetbare planten-onderdeel te gaan. Ik veronderstel dat je daar tijdens je trainingen ook niet zoveel aandacht hebt voor gehad, ik trouwens ook niet hoor. Gaan we even naar daar? Dat kan ook handig zijn, in de arena sterft een groot deel van de tributen gewoon door de natuur, vergiftigde bessen, uithongering, ga zo maar door.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wynn Alina

    Ohja we hadden al gegeten. Langzaam wordt ik rood.
    Snel legt Muse uit dat de meeste tributen een natuurlijke dood sterven in de arena.
    'Ik denk dat-dat inderdaad handig is, ik weet zelf niks van planten, op medisch gebied scoor ik hoger, mijn district staat daarvoor, vandaar.' Ratel ik. argg, oninterresant.
    Ik kijk even in het rond en zie dat Justin aan de andere kant staat, opgelucht zucht ik, die valt ons waarschijnlijk niet meer lastig.
    'Wat voor arena zou jij graag willen? Ik bedoel, je kan het nooit weten, maar wat zou het handigst zijn?' Vraag ik.


    Het orakel van Delphi.