• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor

Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig

Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

Harry Edward Styles
    Meteen vertrok mijn gezicht. Ik wilde geen jaar wachten, ik wilde nu een kindje. Zo'n lief klein meisje met van de blonde krulletjes. Nee, het maakte me vrij weinig uit hoe het kind eruit zag of dat het een jongetje of een meisje was. Ook al had ik misschien toch wel een ietsje voorkeur voor een meisje. "Ik denk het." Ik nam
    Louis hand weer vast en nam hem mee naar de woonkamer waar ik de laptop pakte en op de bank ging zitten. Stylinson hing ondersteboven in de zijkand van de bank en meteen pakte ik mijn mobiel om er een foto van te maken en op Twitter te plaatsen. daarna haalde ik toch echt zijn nageltjes uit et stof. Ik opende de
    Laptop en staarde naar het scherm. "En nu?" Ik had geen flauw idee wat ik in moest typen.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Louis Tomlinson.
    Ik volgde Harry naar de woonkamer, om onder tussen Larry nog op te pakken en het beestje mee nam naar de woonkamer, waar Stylinson ondersteboven aan de zijkant van de bank hing, een grinnik verliet mijn mond en Harry maakte er een foto van, waarna hij Stylinson los maakte en het beestje weer vrolijk over de grond heen trippelde. Ik ging naast Harry op de bank zitten en plaatste Larry op mijn schoot, om het beestje te aaien. 'Erm, iets van kinderen addopteren? Ik heb eigenlijk totaal geen idee...'

Harry Edward Styles
    Ik dacht even na en typte uiteindelijk in wat Louis zei. Mijn ogen vlogen over de pagina's en uiteindelijk klikte ik op een site van het algemeen adoptiecentrum. En inderdaad we moesten een lijst invullen. Vragen over Louis en mij en wat we een kind te bieden hadden. Ik slikte even. De vragen over ons waren makkelijk. Dat was gewoon De waarheid vertellen. Ik keek even naar Louis. "We kunnen een afspraak maken met de instelling." Deelde ik mee. "Hier thuis." Melde ik er bij.

Louis Tomlinson.
    Ik haalde mijn ogen van Larry af om Harry aan te kunnen kijken en knikte. 'Ja, dat is goed... Laten we hopen dat ze sneller komen, of we kunnen ze anders chanteren met geld... Oh nee, dan zijn we niet meer geschikt natuurlijk...' Een grinnik verliet mijn mond en terwijl Larry weg probeerde te kruipen van mijn schoot, drukte ik een kusje op Harry's wang.

Harry Edward Styles
    Ik drukte op de agenda. Hij stond bijna helemaal volgeplant alleen van die kut tijden waren nog vrij. Morgenochtend 8 uur." Mompelde ik. Dat zou echt een ramp worden met opstaan. Maar de eerst op volgende vrij plekje was pas over 3 weken. Zolang kon ik net wachten. Ik ging dan oom niet wachten op een antwoord van Louis en drukte op aanvragen. "Dat word een wekker zetten. Glimlachte ik en kuste Louis zacht.

Louis Tomlinson.
    Ik kreunde zacht toen Harry zei dat de tijd acht uur zou zijn. 'Maar wacht is? Hoe kunnen ze nou morgen al komen? Dat kan toch helemaal niet...' Deze keer kon ik Larry niet tegen houden en sprong het beestje van mijn schoot af. Ik keek hem even na, waarna ik Harry weer terug aankeek. 'Je hebt toch niets illegaals gedaan of zo?' Ik fronste kort mijn wenkbrauwen en slaakte een geluidje.

Harry Edward Styles
    Ik haalde mijn schouders op. "Misschien heeft er iemand afgezet." Piep ik. Ik wilde niet dat ik iets illegaals had gedaan. "Weet ik veel, doe jij het dan!" Ik duwde de laptop op Louis' schoot, waar Larry net vanaf was gesprongen. We moesten gewoon naar zo'n bureau. Dan wisten we zeker dat het goed was. Ik trok mijn benen op de bank, nadat ik mijn schoenen had uitgetrapt en keek naar Louis. "Ik snap er niets van." Ga ik toe."

[Misschien kunnen we doen dat Marthe er nooit geweest is? Oké, dat kan haast niet]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Little schreef:
    [Misschien kunnen we doen dat Marthe er nooit geweest is? Oké, dat kan haast niet]

[Een ander meisje ergens vandaan toveren? xd]

[Hm, hoe wil ik dat gaan doen?]

Louis Tomlinson.
    'Het is al goed.' Een grinnik verliet mijn mond en ik slaakte een kreetje toen Harry de laptop bij me op schoot duwde. 'Ik bedoelde het niet zo...' Mompelde ik, waarna ik op de site verder zocht waar Harry zojuist nog op had zitten kijken. Maar als hij al een afspraak had gemaakt, dan viel er niet veel meer te kijken. Een "awh" geluidje verliet mijn mond en ik duwde de laptop naast me, om Harry tegen me aan te trekken. 'Dan zullen we morgenochtend maar gewoon afwachten, goed?'

Little schreef:
    [Hm, hoe wil ik dat gaan doen?]

[Rollentopic?]

[Hm, goed idee. Eén vraagje. Is het niet nogal moeilijk als Lou&Hazza een kind hebben -in de toekomst- en ze ook nog op tours et cetera moeten?]

[Ja, maar het duurt ook pas een jaar voordat ze een kind krijgen, ongeveer. ^^ Is in het echt ook zo. :')]

[Ik heb er iniedergeval geen verstand van ^-^. En ik denk ook niet dat ik er ooit verstand van zou krijgen]