• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ Moet ik met Liam reageren?]


    •*• Lululu •*•

    [Je kan Liam naar Hazza, Lou en Zayn sturen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Ok, ik zal zo reageren.]


    •*• Lululu •*•

    Harry Edward Styles
    even stond ik met mijn mond vol tanden. Interviews? Zayn en Niall die samen gingen wonen en uit elkaar groeien? ik trok even beledigt mijn wenkbrauw op en zetten Stylinson op de grond die meteen vrolijk weg huppelden. ''We hebben elkaar maar een paar dagen niet gezien hoor. Het is niet dat er maanden voorbij zijn gegaan hoor.'' mopperde ik beledigd. ik keek op de klok. over een paar uur stonden ze op de stoep van het adoptie centrum. ik liep door naar de keuken en twee bekers chocomelk pakten. toen ik klaar was duwde ik een mok in Zayn zijn handen en gilde ik van onder aan de trap dat Louis wakker moest worden. Ik plofte neer op de bank en keek Zayn aan. ''Lou en ik zijn bezig met een gezin stichten.'' melden ik even tussen neus en lippen door. Dat vond ik toch wel een betere reden om niks van je te laten horen dan vreemd gaan. ''Met wie ben je eigenlijk vreemd gegaan?'' Vroeg ik toen wel wat geïnteresseerd terwijl ik aan mijn chocomelk nipten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    Ik keek even beschaamd weg en keek naar de grond, terwijl ik zelf ook een slok nam. 'Met Sonny' mompelde ik zacht. Ik was er niet trots op. 'En het is uit met Perrie. We hadden weer wat maar ze is erachter gekomen. De hele wereld weet er onderhand wel van' fluisterde ik en ik keek naar Harry. 'Gezin? Harry, je bent nog geen twintig en je wilt een gezin? Gaat dat niet een beetje erg snel? Zelfs al is het pas over een paar jaar, je weet dat we verdomme in One Direction zitten en je er geen tijd voor hebt?' vroeg ik hem ongelovig. 'Of maakt dat soms ook niet meer uit?' Ik keek Harry kwaad aan en nam nog een slok van mijn chocolademelk.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 14:28 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [is het niet Sonny? ;x]

    Harry Edward Styles
    Ik had deze reactie wel verwacht, maar had toch wel gehoopt dat hij iets van blij voor ons zou zijn. ''Het duurt nog jaren voordat we in aanmerking komen voor adoptie. Dus we kunnen beter vroeg beginnen.'' Ik bleef aardig rustig onder de kwaadheid van Zayn. ''Waarom denk je nou de helletijd dat het me niets uitmaakt?'' Snauw ik dan toch terug. Zayn wist best dat One Direction alles voor me betekenden. ''Wisten wij veel dat we interviews hadden. Ons word niets verteld hoor.'' Ook Larry was beneden gekomen en kroop nu op mijn schoot. zachtjes wreef ik over zijn neus om zelf ook wat rustiger te worden. ''Daarbij heb ik nog gebeld naar Niall. maar er werd niet opgenomen.'' namik het voor mezelf op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [POEEEP]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Tada]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Javadd Malik

    'Niall's nichtje was in het park en Hatchi is bevallen. Een beetje logisch dat wij voor de puppy's moeten zorgen, niet?' siste ik. 'Wisten wij veel dat jullie niks meer van ons wilden weten' gromde ik en ik zette met een klap de chocolademelk neer. 'Was je soms te lui om naar ons toe te komen? Of boeit de rest van One Direction je niet meer? Was je van plan om zo lang niks van jullie te laten horen dat jullie vergeten werden? Ook al is het maar een paar dagen, jullie zijn alleen maar met je zelf bezig! Wij hebben toch niks fout gedaan?' Dat laatste was gelogen. Ik was de fout in gegaan, ik wist geen eens waarom ik vreemd ging.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 14:50 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Oke, ik schok van Zayn zijn uitbarsting en kroop even ineen. Gelukkig had ik mezelf al snel weer gevonden. ''Waar slaat dat op? twee dagen Zayn! twee dagen zijn we even met elkaar bezig en jij doet alsof we al jaren niets van ons hebben laten hoor!'' Nu zetten ik ook mijn mok met een klap op tafel. ''Jullie komen anders ook niet hierheen! ja nu. En alleen maar om tegen me te schreeuwen.'' Larry was van schik van mij schoot gesprongen en zat nu in het hoekje van de kamer. ik zuchten en ging van frustratie met mijn handen door mijn haar. Dit ging echt nergens over. Zayn riep allemaal dingen die niet eens in me op waren gekomen. Niets meer van ons laten horen tot we vergeten werden? waar haalde hij het überhaupt vandaan. ''Volgens mij heb jij gewoon nog een goede neukbeurt nodig Zayn. Je bent niet te harden.'' Gromde ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    Ik balde mijn handen tot vuisten en keek Harry woedend aan. 'Nou sorry dat ik me zorgen maak! Ik heb al geneog mensen verloren, of ze willen gewoon niks meer van me weten en ik wil niet dat het zelfde met jullie gebeurd' zuchtte ik. Mijn woede was ietwat weggezakt totdat Harry begon te praten. 'Volgens mij heb jij gewoon nog een goede neukbeurt nodig Zayn. Je bent niet te harden' gromde hij. Dat was de druppel. Kwaad stond ik op en keek emotieloos naar Harry. 'Ik houd van Perrie en ik ben één keer met Sonny naar bed geweest. Voor dat jij met Louis was, nam jij ieder meisje dat je tegen kwam. En als het zo moet dan hoef ik jullie niet eens meer te zien. Adopteer toch lekker een kind en laat iedereen lekker stikken. Zo ben je toch' zei ik en ik liep naar de voordeur, waar ik uitliep en hem met een harde klap dichttrok. Oké, dit was een beetje te overdreven, maar hier had ik geen zin in.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ik slikten even. "Wie laat hier nou wie vallen!l maar voor ik het wist wa Zayn de deur al uit gestormd. Ik snapte het niet. Wat had ik in godsnaam fout gedaan. Ja, ik had deze dagen meer oog voor Louis. Dat was toch logisch? Ik stond en stormde ook de deur uit. "Zayn!" Op mijn blote voeten en enkel in mijn onderbroek renden ik de jongen achterna. Ik greep zijn arm vast en draaide hem met een ruk om. "Ik weet nie wat mijn flirt verleden hier te maken heb en waarom je nou in godsnaam zo kwaad ben. Maar je weet best dat ik je nooit zou laten stikken." Gromde ik. "Wat is er met je aan de hand man?" Vroeg ik eerder bezorgd dan verwijtend. Hij had al heel de week alleen maar ruzie. "Ik wil je niet kwijt. Echt niet."


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    Met een ruk draaide ik me om en mijn bruine ogen doorboorden de groene ogen van Harry. Ik beet op mijn lip en keek weer naar de grond. 'Ik weet het niet. Ik mis Perrie, ik maak ruzie met iedereen en..' Zuchtend keek ik Harry maar weer aan. 'Sorry dat ik zo uitviel. Ik denk dat ik nogal veel fouten maak, niet waar?' vroeg ik. Ik haalde een hand door mijn haar en mompelde wat over de puppy's. 'Ik wil jullie ook niet kwijt. Ik ben nogal opgefokt, deze week zou ik maar zeggen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ik moest toegeven dat het best koud was zo enkel in een boxer. maar ik zou hier net zo lang blijven staan tot het weer goed was. Ik zuchten even en legde mijn hand op Zayn's wang. ''Ga het goedmaken dan.'' zei ik zacht. Ik wilde geen gevoelige snaar raken en dat hij weer door het lint zou gaan. Ik glimlachte toen hij zei dat hij ons ook niet kwijt wilde en ik trok hem in een knuffel. ''Ik heb je wel gemist hoor, die twee dagen.'' glimlach ik in zijn nek. Ja, het was raar. We waren natuurlijk altijd bij elkaar en dan eens twee dagen niet, maakte toch verschil. Ik liet hem los en glimlachten even. ''Kom je weer mee naar binnen?'' vroeg ik twijfelend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Kreunend draaide ik me op mijn zij toen ik Harry van beneden hoorde roepen dat ik wakker moest worden. Zouden de mensen van het adoptie bureau er nu al zijn? Nee, toch, het was pas... Ik draaide mijn hoofd iets naar rechts en zag het net iets over zevenen was, waarom ik in godsnaam zo vroeg wakker moest worden had ik ook geen idee van. Pas toen ik beneden twee stemmen hoorde kreeg ik een idee. Ik gooide de dekens van me af, pakte van de stoel Harry's veel te grote blouse, om deze aan te trekken en zo al gapend naar beneden te lopen. Een koude rilling gleed over mijn rug toen ik een koude wind over mijn benen omhoog voelde trekken, de voordeur stond open. Direct rende ik naar beneden, straks waren Larry en Stylinson weggelopen, welke gek liet de deur dan ook open staan?! In de deuropening keek ik even gauw naar buiten, waar ik Harry en Zayn zag staan, al zag het er niet helemaal gezellig uit. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar het tweetal, veel zin om er naar toe te lopen op mijn blote voeten had ik niet. 'Harry? Zayn? Wat doen jullie daar?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you