• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor

Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig

Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

stay safe because I like being alive at the same time as you

Harry Edward Styles
    met een schuin hoofd keek ik naar het katje wat Louis aanwees. ''Ik vind hem zielig. Kijk die is leuk!'' Enthousiast wees ik naar een het bolletje wol dat ik vrolijk met een echt bolletje wol speelde. ''Kan ik jullie helpen?'' een jong meisje keek ons met glinsterende ogen aan. ik herkende de blik van de fans die ons altijd aanspraken op straat en even lachte ik toe het meisje zenuwachtig met haar haar speelde. ''We komen voor twee katjes.'' glimlachten ik vrolijk en wees naar het kleine katje dat ik net ook al aanwees. ''Mag ik die even vasthouden?'' het meisje knikte snel en stapten over het kleine hekje heen waar ze zich achter bevonden. snel daarna kreeg ik het katje in mijn handen en slaakte ik een vertedert geluidje. ''Deze wil ik Lou, mag ik deze?'' jammerde ik.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Louis Tomlinson.
    Een meisje kwam op ons afgelopen en pakte voor Harry het katje die hij aanwees. Een vertederd geluidje verliet mijn mond toen ik Harry zo innig zag staan met het katje. 'Ja, die is wel lief.' Ik zette een paar passen in Harry's richting en aaide het kleine beestje over zijn hoofdje. 'Maar, dan nemen we ook die!' Standvastig als ik was wees ik opnieuw naar het katje dat helemaal in de hoek zat. Ik weet niet wat het was, maar dat beestje gaf me gewoon een gevoel dat het mee moest.

harry Edward Styles
    Ik gaf toe aan Louis zijn liefde voor het zielige katje en ook deze ging het meisje pakken. ''Oke, dan is dit meneer Stylinson.'' Grijnsde ik. Het meisje hapte even naar adem en keek van grote ogen van mij naar Harry. Ik grinnikte even en met trillende handen gaf ze het katje aan Louis. ''Heeft u ook al spullen om ze te verzorgen?'' volgens mij ging het meisje straks nog flauwvallen. ik schudden mijn hoofd. ''We hebben nog niets.'' Gaf ik toe. meteen haalde het meisje een lijst uit haar broekzak. ''Hier staat alles op wat je nodig heb.''

Louis Tomlinson.
    Glimlachend pakte ik het katje aan van het meisje, die vreemd naar Harry keek, waardoor ik het niet kon laten om even te grinniken. Ik drukte een lief kusje op het hoofdje van het katje, waarna ik er met twee vingers over aaide. Harry regelde nog van alles met het meisje, maar ik keek alleen maar naar het katje, het was zo schattig, fragiel, alsof ik het elk moment kan breken. 'Die spullen kunnen we toch ook hier kopen?' Doelend op het blaadje dat Harry in zijn hand had, keek ik met een oog naar het meisje.

Harry Edward Styles
    ik smolt bij het aanzicht van Louis en het katje. het zag er zo lief uit. ''het meisje knikte snel op Louis zijn vraag. ''Ja, maar zo weten jullie zeker dat je niets vergeet.'' stamelde ze. Ze probeerde duidelijk in haar rol als verkoopster te blijven. ik keek naar het blaadje in mijn handen. ''Oke, we vinden het wel.'' glimlachte ik terwijl ik het katje in mijn handen goed moest vasthouden omdat het in mijn shirt aan het klimmen was. Stylinson was duidelijk een stuk actiever dan Larry. ''Oke, zal ik de katjes even apart zetten? dan kunnen die als laatst opgehaald worden?'' Ik knikte en overhandigde het beestje alweer aan haar. ''Kom Boo, spulletjes zoeken.'' zei ik vrolijk.

Louis Tomlinson.
    Het liefste gaf ik het katje nooit meer af, maar we hadden natuurlijk spulletjes nodig. Ik overhandigde het katje weer aan het meisje, waarna ik mijn arm door die van Harry haakten. 'Jij moet maar vertellen wat we nodig hebben, jij hebt vroeger ook een katje gehad.' Ik giechelde en kon het niet laten om even kort mijn lippen tegen zijn wang aan te drukken.

Harry Edward Styles
    ''Nou, een kattenbak en grint. voerbakjes, waterbakjes,het voer zelf, speeltjes, snoepje,s een krabpaal en zo''n vervoer kist dinkie. volgens mij was dat het wel.'' ik keke even op de lijst knikte. ''Ik wil een roze bakje voor Stylinson.'' riep ik enthousiast toen we voor een stelling vol bakjes stonden. ik pakten twee roze. eentje voor water en eentje voor het eten. Ik besloot dat Stylinson ook maar gay was. Afwachtend keek ik Louis aan terwijl ik mijn ogen al op de speeltjes liet vallen.

Louis Tomlinson.
    Harry besloot dat twee roze bakjes voor Stylinson het leukste waren en pakte deze ook al. Ik slaakte een instemmend geluidje en bleef met mijn vingers bij de oranje hangen. 'Dan wil ik oranje voor Larry.' Ik pakte twee oranjes bakjes eruit en zag hoe Harry al naar de speeltjes aan het kijken was, een grinnik verliet mijn mond en ik trok de jongen mee naar de speeltjes. 'Wat had jou kat vroeger?' Zuchtend keek ik naar al die speeltjes, allemaal een veel te moeilijke keuze.

Harry Edward Styles
    "Dat vloekt." Wees ik Louis terecht op onze twee verschillende kleuren bakjes. Toch liet ik me lachend door hem meetrekken naar de speeltje. Ik zag uit mijn ooghoeken het winkelmeisje telkens naar ons kijken en ik vond het leuk. "Mijn kat had heel veel speeltjes. Maar hij kwam altijd alleen in actie bij het laserlampje." Zodra je ermee scheen werd het beest gek en probeerde hij het rode stipte te pakken te krijgen. Wat natuurlijk helemaal niet kon. "De heb ik nog wel ergens." Mompelde ik en keek wat ze allemaal hadden. Een speelmuis. Een veer aan een touwtje. Norm maar op. Ik gristen van alles wat bij elkaar en keek met volle handen onschuldig naar Louis. "Misschien is een mandje wel handig." Piepten ik en beet op mijn lip. Nog geen seconde later stond het winkelmeisje naast me met een karretje. "Alsjeblieft." Fluisterde ze met een rood hoofd. "Dankje." Ik dacht er niet teveel over na en legde de spullen in het karretje. Net of je boodschappen ging doen.

Louis Tomlinson.
    'Boeit me niet.' Ik stak mijn tong uit naar Harry en keek naar de vele speeltjes die hij uit de bak viste, uiteindelijk kwam het winkelmeisje ons een karretje brengen. Ik glimlachte naar haar, maar focuste me daarna weer op Harry, wat deden karretjes trouwens hier? Ach ja. Ik trok Harry en het karretje mee richting de kattenbakken, waar ik er lukraak eentje tussenuit haalde en deze aan Harry showde. 'Is dit wat?' Ik had er totaal geen idee van wat ik had gepakt, ik wilde gewoon zo snel mogelijk naar huis met Larry en Stylinson.

Harry Edward Styles
    Ik haalde mijn schouders op toen Louis me een kattenwasje liet zien: "vast wel." Ik zetten hem ook in het mandje en pakte meteen een grote zak grint. "Nu nog eten en snoepjes." Besloot ik. Ik keek even rond en vond uiteindelijk het eten. Ik pakte speciaal voer voor kittens en wat snoepjes. "Klaar!" Besloot ik ik duwde de kar voort en zocht even naar het meisje. Al snel kwam ze aanlopen met een vervoerskoffer met Larry en Stylinson er al in. "U kind meelopen en bij mij afrekening." Glimlacht het meisje.

Louis Tomlinson.
    Gelukkig zette Harry de kattenbak in het karretje, om er nog een zak grind bij te zetten. Ik wachtte gewoon bij het karretje toen Harry het eten ging halen, hij kwam terug met wat speciaal voer en het meisje kwam al op ons af, glimlachend pakte ik de koffer van haar aan en keek even naar de twee katjes. Ik duwde de katjes even in Harry's handen. 'Ik betaal, want het was mijn idee.' Ik druk een lief op kusje op zijn lippen, draai me om en loop achter het meisje aan. Ze toetst van alles in op de kassa. 'Dan word het tweehonderd euro.' Ik fronste mijn wenkbrauwen, zo duur? Ach, wat zal het ook. Ik viste mijn portemonnee uit mijn kontzak en gaf het meisje het geld. 'Fijne dag nog.' Ik knikte naar haar, draaide me om en liep weer op Harry af. 'Kom, we kunnen naar huis.'

Harry Edward Styles
    Ik fronste mijn wenkbrauwen even. "Betekend dat dan, dat ik straks ons kind moet gaan betalen?" Grinnikte ik. Want dat was immers mijn idee geweest. Alles werd in grote tassen gestopt en ik hield de bak met kittens goed vast. Samen met Louis laden ik alles in de auto en toen Louis handen leeg waren duwde ik de kist weer in zijn handen. Ik moest immers rijden. Ik stapte in de auto en starte deze . Ik wachten tot Louis zat en zijn gordel omhad voordat ik we zou rijden.

[ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 12:26 ]

Louis Tomlinson.
    Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. 'Nee, dat was ook mijn idee, toch? Maar dat betalen we natuurlijk wel samen.' Ik sta mijn tong uit en een paar tassen aan van het meisje, Harry had onze beestjes vast en samen zetten we alles in de auto. Ik pakte de doos met Larry en Stylinson weer aan, opende de deur en stapte in. Snel trok ik het portier dicht en deed mijn gordel om. 'Zo, je mag weer rijden hoor.'

Harry Edward Styles
    Ik grinnikte even en starten de auto om daarna weg te rijden. Wa veel gemiauw veroorzaakte uit de box. Ik reed iets rustiger dan daarnet maar dat maakte nog dat we snel thuis waren. Ik paleerde de auto op de oprit en zetten hem af. Ik stapte uit, opende de kofferbak en pakten de spullen eruit. Snel opende ik de voordeur en liet ik alles in de woonkamer uit mijn handen vallen.