• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Kriebels raasten door mijn buik van opwinding en mijn tong draaide hebberig om Louis' tong. Heel langzaam duwde ik mijn erectie bij hem naar binnen en onder het zoenen rolde er een een kreun uit. Dit voelde zo goed. Veel strakker dan al die uitgeholde meisjes. Daarbij zorgde de liefde die ik nu voelden er ook voor dat dit veel beter voelde. Ik wachten even tot Louis gewent was en streelde met mijn tong nog een keer over zijn gehemelte voordat ik mijn tong terugtrok. Ik gaf hem nog een klein kusje voordat ik goed ging zitten en zachtjes mijn heupen heen en weer begon te bewegen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een heftige tongzoen ontstond en ik pinde mijn nagels vast in zijn rug, om hem nog dichter tegen me aan te trekken. Het voelde allemaal zo goed, eigenlijk een beetje te goed. Een kreun verliet mijn mond toen Harry zijn erectie zachtjes bij me naar binnen duwde, en even wachtte. Lief drukte ik hem een kusje na toen hij zijn tong terug had getrokken. Kreunen verlieten mijn mond op het moment dat hij zachtjes met zijn heupen begon te bewegen, ik balde mijn handen tot vuisten en drukte ze hard in het bed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Mijn hartslag ging als een razende tekeer en mijn huid gloeide. "Zo goed." Kreunde ik zacht. Ik beet op mijn onderlip en kneep mijn ogen dicht. Ik begon langzaam het tempo op te voeren en kwam steeds dieper. Ik hield hier echt van. Hellemaal zo samen met de jongen waarvan ik hield. "Speel met jezelf." Mompelde ok en mijn ogen pinde ik in die van Louis. Ik wilde het zien. Zien hoe ik hem tot waanzin bracht en hoe hij zichzelf betaste. Hij moest het doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Steeds hardere kreunen verlieten mijn mond op het moment dat Harry ook steeds meer het tempo op voert, waardoor ik hem steeds beter kan voelen. Ik kreun zacht, breng mijn rechterhand richting mijn erectie en begin mezelf genadeloos af te trekken, wat natuurlijk weer wat meer gekreun van mij opleverd. Ik voel Harry's ogen op me branden, maar ik heb niets eens de kracht meer om mijn eigen ogen fatsoenlijk te openen en mijn vriendje aan te kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Alleen het aanzicht wat ik nu had zorgde er alleen al voor dat ik bijna klaarkwam. Maar het kon niet. Ik moest doorzetten. Ik bewoog op het snelle tempo van Louis had mee en mijn nagels drukte ik zijn huid. Ik gooide mijn hoofd in mijn nek, maar bleef naar Louis kijken. Het zag er zo geil uit dat ik niet weg kon kijken. Harder, dieper. hij dreef me tot mijn uiterste. "Booo." Kreunden ik zeurderig. Alsof het zijn schuld was dat ik gek werd. Dat was het ook. Heel mijn lichaam leek het te voelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Mijn linkerhand klem ik stevig vast in de dekens en mijn nagels pin ik helemaal vast. Ik voelde het overal. Het gaf een geweldig gevoel en ik had het idee dat het leek alsof ik elk moment kon ontploffen, of zo voelde ik me toch. Ik kreunde zacht toen hij zijn nagels in mijn huid pinde, maakte mijn handbewegingen nog wat sneller dan ik kon.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis versnelde zijn bewegingen en meteen ging ik er in mee. Mijn stoten werden korten maar dieper. Alsof ik door hem heen wilde. "kreun, kom voor me." kreunde Ik zachtjes. Ik stond al op ontploffen, maar ik wilde eerst dat Louis klaarkwam. Ik wilde het zien. Zien wat ik met hem deed. Maar daar had ik mijn geheime wapen voor. Zonder waarschuwing kwam ik uit Louis. "kreun harder." in een beweging duwde ik mijn erectie hard in Louis en een zachte genotskreet viel over mijn lippen. Als ik dit nog een keer zou doen, kwam ik klaar. Dat was zeker,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een harde kreun verliet mijn mond, gevolgd door het begin van Harry's naam, verder kwam ik niet. Een zacht geluidje verliet mijn mond op het moment dat Harry uit me ging, totaal onverwachts duwde hij zijn erectie opnieuw bij me naar binnen en dit keer kreun ik wel, helemaal, Harry's naam. Ik versnelde mijn beweging nog ietsjes en alle spieren in mijn onderbuik spande zich aan, gevolgd door een ontzettend goed gevoel. Nog een keer verliet Harry's naam mijn mond, waarna mijn goedje op zijn buik belandde. Hijgend liet ik mijn hand naast me vallen en opende mijn ogen, om die van Harry te zoeken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edard Styles
    Dit was het. Dit wilde ik zien. Voor een tweede keer kwam ik uit Louis. Maar hoe snel ik eruit verdwijdert was, hoe snel ik ook weer terug was. De kreun die uit mijn mond kwam was hard en Louis zijn naam was er duidelijk in te horen. Heel mijn lichaam spanden zich aan en zelfs mijn tenen kromde zich. Een warm en voldaan gevoel stroomde door mijn lichaam op het moment dat mijn sperma, mijn erectie verliet en meteen liet ik mijn bovenlichaam op die van Louis vallen. Wel bleef ik nog steeds in Louis. Ik wist niet waarom, maar het voelde fijn. Hijgend drukte mijn lippen op Louis zijn arme huid. Ik kust zijn sleutelbeen zachtjes. "dit was zo goed." hijgde ik zachtjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik kreunde nog een keer luid toen ik voelde hoe Harry hetzelfde van daarnet herhaalde en direct daarna ook klaar kwam, het voelde goed om hem mijn naam te horen kreunen. Hij liet zichzelf boven op me vallen en ik genoot van zijn kusje. Mijn armen sloeg ik om zijn bezwete lichaam heen. 'Hm...' Mompelde ik zachtjes en streelde met mijn vingertoppen over zijn rug heen. 'Ik hou van je, Hazza.' Ik drukte een kusje op zijn kruin en sloot mijn ogen opnieuw.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik glimlachte tegen Louis' huid aan. "ik ook van jou Boo. Heel veel." fluisterde ik. Ik hief mijn hoofd op en kuste Louis uiteindelijk zacht. mijn borstkas ging nog steeds hevig heen en weer. Uiteindelijk gleed ik toch uit Louis en ging ik half naast hem liggen om vervolgens een been en een arm om hem heen te slaan. "dat word weer douche zo." grinnikte ik. We hadden echt veelte vaak seks en we gingen echt veelte vaak in bad. Mijn wijsvinger gleed over Louis' onderbuik heen, door zijn eigen sperma en ik giechelde. Mét mijn vinger tekende ik een hartje op zijn zijn huid. Ik kroop dicht tegen Louis aan en zuchte gelukzalig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik kreunde zachtjes op het moment dat Harry zich uit me laat glijden en naast me komt liggen, om vervolgens een been en een arm om me heen te slaan. Een grinnik verliet mijn mond en ik knik. 'Hm, ja... Maar ik weet niet of ik daar wel zin in heb. Ik lig eigenlijk wel lekker zo.' Ik voelde Harry's vingers over mijn onderbuik gaan en ik kon het niet laten om te glimlachen toen hij een hartje tekende. Mijn arm sloeg ik om hem heen toen hij zichzelf nog wat dichter tegen me aandrukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    "het hoeft ook niet nu." Gaapte ik. Ik had totaal de puf niet meer om op te staan. Ik was helemaal uitgeput. Mijn neus drukte ik tegen Louis' wang. "nu ben je zwanger en krijgen we een kindje." giechelde ik en keek met glinsterende ogen naar Louis. Met mijn andere hand kriebelde ik in Louis haar en ik drukten mijn lippen op zijn kaak. Ik kon er niets aan doen, maar ik moest er constant aan denken hoe het zou zijn om een kindje met Louis te hebben. "en dan krijg jij een helle dikke buik en moest ik je handje vasthouden als je moet bevallen." Grijnzde ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Al Harry's aanrakingen maakte me helemaal slaperig en ik had ook wel degelijk het gevoel dat als Harry niet meer tegen me zou praten ik in slaap zou vallen. Ik opende mijn ogen en keek in de glinsterende ogen van Harry, om te knikken. 'Het word een jongetje, die sprekend op jou lijkt, net zulke schattige krulletje, mooie ogen...' Mompelde ik slaperig, om daarna mijn ogen weer te sluiten en mijn hoofd tegen die van Harry aan te drukken. Met mijn vingers tekende ik rustige cirkeltjes op zijn onderrug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    Zayn schud zijn hoofd en gaat weer recht staan. "Niall? We moeten verdomme zowat elke dag naar de studio, we gaan verhuizen en er staat hier een leger van tienermeisjes voor de deur. Dan kom jij aan met een kind?" Ik grijns en knik. Hij schudde ongelovig zijn hoofd. "Je doet maar, weet je. Zo lang hij maar van mijn spullen afblijft. Trouwens, ik ga even naar buiten om wat handtekeningen uit te delen en met ze op de foto te gaan." Hij kijkt nog even naar de puppy's en loopt daarna de deur uit. "Bedankt! Love you too!" Roep ik hem grijnzend na. Ik trek het jongentje op mijn schoot en kijk hem aan. "Zullen wij dan ook maar gaan?" Ik sta op, pak zijn hand en loop ook de deur uit. "ZAAYN! NIAALL!" Overal... Ineens voel ik twee armen stevig om mijn rechterbeen. "Zijn we bang?" Ik til hem op en zwaai naar de camera's.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'