• Kringen rond hof bevestigen troonsafstand Beatrix

Koningin Beatrix maakt om 19.00 uur bekend dat zij afstand doet van de troon ten gunste van haar zoon kroonprins Willem-Alexander. Dat hebben kringen rondom het hof aan het ANP bevestigd.
    Al langere tijd werd gespeculeerd over het moment van abdicatie. De plotselinge bekendmaking door de RVD van de toespraak op radio en tv maakte snel duidelijk dat de troonsafstand na ruim 32 jaar op handen is.
    Beatrix werd op 30 april 1980 gekroond tot koningin.

Op internet is de toespraak enige tijd na de uitzending terug te zien via de websites[url] http://www.koninklijkhuis.nl[/url] en http://www.youtube.com/koninklijkhuis.

De tekst van de toespraak van de Koningin wordt na de uitzending op de website http://www.koninklijkhuis.nl geplaatst.

Bron: Ad.nl

Dus, we krijgen een koning plaats van een koningin :3.

UPDATE:

Het is nu officieel. De koningin treed af. Wel grappig hoe ze in het filmpje de Nederlandse vlag hebben bewerkt (Blauw shirt, witte muur, rode lamp -als het een lamp is-).

[ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 19:10 ]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

DarkSavior schreef:
    (...)
    Het lijkt niet zo, het is ook zo. Hoe kan het de student nu helpen om OV niet meer gratis te maken en studeren nog moeilijker te maken? Niet.

Tingdingding, one more economy killer coming up!

No growth of the heart is ever a waste

Wie weet gaat ze alleen maar melden dat haar wc-papier op was ofzo.

Alleen maar tranen van geluk

mismi schreef:
    (...)uhu. Ik moet elke dag op en neer naar Den Bosch.. retourtje zou 28,40 kosten per dag.. leuk als je dan elke dag op en neer moet.. Maar op kamers gaan kost ook een vermogen (mits je super veel geluk hebt dat je een redelijk goede kamer kan vinden die niet veel kost).

Ja, dat bedoel ik dus. Slaat nergens op toch?

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Boira schreef:
    Het kan trouwens ook iets met Friso zijn.

Ik denk niet dat het over koninklijk kastplantje gaat. In zijn toestand kan er niet echt veel veranderen :W -behalve dood gaan, natuurlijk-

Apocalyptic schreef:
    Oké doei.

Nee, maar ik kots dat hele koningshuis uit. Er gaat een hoop belastingsgeld naartoe terwijl ze gewoon helemaal niets te zeggen hebben. Het is er puur nog voor de traditie, en dat vind ik gewoon achterlijk. Ik betaal liever niet mee aan hun wintersportvakanties, thank you very much.

Daar heb je gelijk in. Al dat geld kan ook mooi ergens anders naartoe gaan , bijvoorbeeld: Ons .__.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja, dat bedoel ik dus. Slaat nergens op toch?
    ja precies. Zeggen ze dat je dan maar dichter bij huis moet studeren.. De opleiding zit alleen maar daar -.- (ja ook in Almere maar toch was die net anders) en deze opleiding komt nu ook in venlo.. is nog verder weg...

En wat als mensen straks gedwongen worden dichter bij huis te studeren omdat ze het zich niet kunnen veroorloven verder weg een opleiding te gaan doen die ze wel echt leuk vinden.. Is straks meer dan de helft van de studenten depressief, stopt voortijdig met de opleiding en hebben ze nog meer schulden.. dat wordt een leuke economische crisis xD.

Ze zitten nu al te klagen dat er te veel studenten stoppen met hun opleiding omdat ze het niet leuk vinden en dat het ons land te veel geld kost.. Het is het een of het ander. Kunnen ze zich beter concentreren op het BETER begeleiden van middelbare scholieren die een studie moeten gaan doen. Ik heb dat ook amper gedaan.. die leraren weten zelf amper welke opleiding er allemaal zijn. Ik wou altijd dierenarts worden, maar was toch iets te hoog gegrepen voor mij dus allemaal gesprekken gehad en beroepskeuzetesten gedaan en uit geen van alle gesprekken of testen kwam een opleiding die met dieren te maken had terwijl je Diermanagement en Toegepaste Biologie hebt.....

[ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 19:05 ]

Backfire schreef:
    Wat heeft iedereen tegen Willem als ik vragen mag? x'D

Hij is gewoon zo'n.. enorm.. EI. :'D

ars moriendi

Dus... 30 April is de dag. :')

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Gaan mensen klagen over de regering xD Terwijl het hier om de koningin gaat en die niet veel over het bestuur te zeggen heeft :X

Ik kijk te toespraak (A)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

mismi schreef:
    (...) ja precies. Zeggen ze dat je dan maar dichter bij huis moet studeren.. De opleiding zit alleen maar daar -.- (ja ook in Almere maar toch was die net anders) en deze opleiding komt nu ook in venlo.. is nog verder weg...

En wat als mensen straks gedwongen worden dichter bij huis te studeren omdat ze het zich niet kunnen veroorloven verder weg een opleiding te gaan doen die ze wel echt leuk vinden.. Is straks meer dan de helft van de studenten depressief, stopt voortijdig met de opleiding en hebben ze nog meer schulden.. dat wordt een leuke economische crisis xD.

Ze zitten nu al te klagen dat er te veel studenten stoppen met hun opleiding omdat ze het niet leuk vinden en dat het ons land te veel geld kost..

Ja, kom op, hoe kun je dat niet inzien? Hoe dom en scheel moet je daarvoor zijn? Gelukkig is onze Eerste Kamer niet zo mongolisch.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja, kom op, hoe kun je dat niet inzien? Hoe dom en scheel moet je daarvoor zijn? Gelukkig is onze Eerste Kamer niet zo mongolisch.
    ja he.. maargoed, we weten allemaal dat ze liever het geld in eigen zak stoppen.

Overal bezuinigen, maar bezuinigen op hun eigen loon hooo maar,, maar wel ons naar de klote helpen -.-

Nou 30 April is het Willempie hoor (:

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Ik vind Willem en Maxima altijd wel leuk. Haha.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hij is gewoon zo'n.. enorm.. EI. :'D

Hahahahaha.
    Echt een perfect woord om het te omschrijven.
    Hm, ik haakte af bij de speech van Rutte. Ik ging maar weer terug naar boven(:

Miep

Alhoewel ik niets tegen Willem Alexander heb en ook niet tegen Maxima.
    Ik vond echt dat Bea te oud werd

Miep

Op 30 april treed ze af :')
    Ik heb het net zitten kijken en Rutte ging daarna alles herhalen van wat de koningin zei.

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis