• Ik heb eindelijk mijn ouders kunnen overtuigen om een piercing te laten zetten! Na 4 jaar lang zeuren en zagen is het me dan toch eindelijk gelukt :').
    Volgend weekend ga ik met m'n vader naar de piercer, het gaat een forward helix worden :3.
    En nu maar hopen dat m'n ouders wat milder gaan worden ivm piercings & tattoos..

    Wie heeft hier ook piercings op Q? En zo ja, waar? :d


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik heb in beide oren 2 gaatjes. :Y) Oh en een navelpiercing.


    -

    Ik heb twee gaatjes in elk oor en een neuspiercing.


    26 - 02 - '16

    Ik heb drie gaatjes in elk oor, een tragus en een tongpiercing (: .


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb twee gaatjes in elk oor (de tweede sinds december 2012, ontzettend blij mee), en ik wil nog graag een helix, maar mijn ouders zijn ontzettend anti-piercing en anti-tattoo. Ik mocht nog net een tweede gaatje in mn oor, maar dat is het ook wel.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Ik heb twee gaatjes in elk oor (de tweede sinds december 2012, ontzettend blij mee), en ik wil nog graag een helix, maar mijn ouders zijn ontzettend anti-piercing en anti-tattoo. Ik mocht nog net een tweede gaatje in mn oor, maar dat is het ook wel.


    Klinkt exact hetzelfde als die van mij, maar na heeeeel lang zeuren mag ik het nu toch! :'D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Morissette schreef:
    Buiten oorgaatjes -waar ik nooit meer oorbellen insteek- niets. Ben ook niet van plan om er ooit nog te laten zetten.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Nice (:

    Ik had ooit gaatjes in mijn oren laten prikken waarvan er één is dichtgegroeid. Ik heb hem nooit terug durven laten prikken, dus nu loop ik altijd met 1 oorbel waardoor mensen tegen me zeggen dat ik de ander verloren ben en vriendinnen zeuren dat ik 'm door moet laten prikken.
    Ik ben zo'n held (':


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik vind navelpiercings mooi, maar ik zou het zelf nooit doen, ik heb gewoon aan beide oren oorgaatjes, maar ik wil nog een paar (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Shelob schreef:
    Awesomr! Nee sorry, ik heb geen piercings, wel oorbellen:p mijn ouders gaan waarschijnlijk flippen als ik zoiets zou doen of er naar vragen


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik heb gaatjes in mijn oren en een snakebite (of labret, iedereen noemt het anders) links in mijn lip.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik heb 5 oorbelgaatjes, 3 helixen en een navelpiercing.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Badumtss ik overweeg ook een tijdje om ooit een forward helix te nemen. Heb het uitgeprobeerd met een ringetje en 't zag er best cool uit.
    Hebbie een foto van hoe het eruit is gaan zien? :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Behalve oorgaatjes heb ik niets. (:
    Hoef er verder ook geen; mijn lichaam schijnt alleen maar tegen echt goud te kunnen, dus das zou duur worden. :Y)

    Wel wil ik ooit nog een tattootje ergens. ^^'


    I believe in yesterday.

    Hashirama schreef:
    Badumtss ik overweeg ook een tijdje om ooit een forward helix te nemen. Heb het uitgeprobeerd met een ringetje en 't zag er best cool uit.
    Hebbie een foto van hoe het eruit is gaan zien? :Y).




    Tadam. Niet echt een duidelijk foto, I know, maar dit was de eerste dag dat ik hem had. Ben te lui om een nieuwe te nemen :3


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    WAT EPIC! Nu wil ik nog liever zo'n piercing :D. Ooit. Als ik zin, tijd en geld heb om er een te nemen.
    Ik zat nog niet zo heel lang terug met de keuze of een anti tragus in m'n andere oor, of een forward helix. Een gewone helix staat me niet mooi omdat ik flaporen heb. Piercings in andere lichaamsdelen staan me ook niet, maar dit vind ik erg schattig ogen - en dus perfect passend bij mij *insert awesome hairflip here* :Y).


    No growth of the heart is ever a waste