• Titel zegt het zelf al. Heb net een tweedehands blackberry gekocht en ik krijg 'm niet op. :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    .... Google?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Staat hij volledig uit? Dan moet je het rode telefoontje ingedrukt houden. Zoniet bovenaan op de play/pause knop duwen


    Let us die young or let us live forever.

    Meestal kans je een handleiding online vinden. Even Googelen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    De rode knop lang inhouden :Y)
    Mijn BlackBerry is intussen allang dood..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rumors schreef:
    Staat hij volledig uit? Dan moet je het rode telefoontje ingedrukt houden. Zoniet bovenaan op de play/pause knop duwen

    En succes ermee, zo'n ding is niks waard. c:


    Save me from myself.

    Aberforth schreef:
    (...)
    En succes ermee, zo'n ding is niks waard. c:


    Inderdaad. (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Curlies schreef:
    De rode knop lang inhouden :Y)
    Mijn BlackBerry is intussen allang dood..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zoals boven aangegeven, rode knop haha. Ikzelf heb 2 jaar een bold gehad en totaal geen problemen mee gehad. Het is maar net hoe je met zo'n ding omgaat.


    To infinity and beyond •

    Ik had die van mij 1.5 jaar en toen is de oplaadpunt kapot gegaan..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Met je hand. (krul)

    Rode hoorntje ja, als hij niet aan wil, even rebooten. (batterij er uithalen, en dan er weer in doen, rode hoorntje weer drukken).
    Ik heb nu zelf ook al 2 jaar mijn blackberry, hij is soms een beetje sloom, maar verder heb ik er ook geen erge problemen mee gehad.


    Alleen maar tranen van geluk

    Hahahahaha. Sorry, ik lach je niet uit, ik vind het gewoon grappig ;P
    Ik heb er zelf geen experiences mee, ik heb gewoon een Nokia (:


    Tijd voor koffie.

    Uhm of de 'oproep afwijzen' (aka rode telefoontje) een poos ingedrukt houden, of er moet ergens een knopje bovenaan zitten die je ingedrukt moet houden. Ik gok op het rode telefoontje, dat moet bij mijn BB namelijk ook. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Thanks iedereen! En ja, ik weet, falende vraag.

    En aan diegene die zeiden dat het niets waard is: Ik ben zelf geen persoon die veel geld uitgeeft aan zo'n GSM. Ik heb 'm gewoon heel goedkoop kunnen overkopen van een vriendin. Zelf had ik een oude nokia die het aan het begeven was, dus ik denk wel dat het meer waard zal zijn dan mijn vorige gsm. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Thanks iedereen! En ja, ik weet, falende vraag.

    En aan diegene die zeiden dat het niets waard is: Ik ben zelf geen persoon die veel geld uitgeeft aan zo'n GSM. Ik heb 'm gewoon heel goedkoop kunnen overkopen van een vriendin. Zelf had ik een oude nokia die het aan het begeven was, dus ik denk wel dat het meer waard zal zijn dan mijn vorige gsm. (':

    Ik zelf ook niet. Maar ik ben best tevreden over mijn blackberry, hij werkt gewoon prima en is niet langzaam.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."