• Google doet kut. (cat) Steeds als ik iets in wil typen, bijv. Quizlet, gaat hij automatisch al zoeken naar de eerste suggestie in die lijst. Zo kan ik niks normaal intypen... Dat ding werkt iets te goed. Hebben jullie dit ook? Zoja, hoe krijg ik het weg?

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Dat heb ik ook al een paar keer gehad. Ik heb er niks aan gedaan en het is weg?

Heb ik ook standaard, vet irritant. :s

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Glue schreef:
    Dat heb ik ook al een paar keer gehad. Ik heb er niks aan gedaan en het is weg?

Ja, dat had ik eerder ook al.. Toen ging het vanzelf weg. Maar nu wil ik weten hoe ik het weg kan halen, want het is er nog steeds :@

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Heb ik geen last van.(krul)

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

JERKEN schreef:

If you spread your wings, you can fly away with me.

k snap je problem nie:$

Throw me away, cause if I were a boomerang i'd turn around and come back to you

ARealGleek schreef:
    k snap je problem nie:$

Nou, voorbeeld, je wil Quizlet intypen. Dan gaat hij dus als je Q intypt al googlen op Q. -,-

Ja, da's klote O_o

No growth of the heart is ever a waste

JERKEN schreef:

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

dan kun je toch gewoon doortypen?? maarjah daar heb ik idd ook last van :P

[ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 21:30 ]

Throw me away, cause if I were a boomerang i'd turn around and come back to you