• Bij het volgende TH concert ga ik een spandoek maken en daarop zet ik dan:

    BROEK UIT!

    of

    SHIRT UIT!

    Hoe zou hun reactie zijn denken jullie?

    whaha als ze m zouden zien uhm ik denk dat ze de humor ervan wel snappen xD


    Why don't you break my heart

    Whha ik denk eigenlijk dat ze er gewoon een seven mee lachen al sze het zien x'D

    wel leuk ide etrouwens^^
    veel succes^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ze negeren het denk ik.
    Toen in DE schreeuwde het héle publiek ausziehen [uittrekken]enzo. En alleen toen reageerde bill door te zeggen dat hij dat alleen doet als íedereen het ook doet.

    Oew. Dan moet iedereen dat doen. x) Gezellig...:Y)

    My kan het niet schelen hoe ze reageren maar stel je voor dat ze dat echt zoudend doen. (hoera)(yeah)(dance)(cool)


    We'll never be as young as we are tonight

    daar moet je een fanactie van maken xD


    As If You'll Ever Love Me

    Ze negeren het denk ik.
    Toen in DE schreeuwde het héle publiek ausziehen [uittrekken]enzo. En alleen toen reageerde bill door te zeggen dat hij dat alleen doet als íedereen het ook doet.


    OMG dat lijkt me geweldig xD *ziet hier beeld voor zich heeft trauma en lacht zich kapot:P*


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    ik had een spandoek met; du bist mein rumpelstilzchen [je bent mn repelsteeltje] xD

    op ons spandoek stond "G&G, wille jullie met ons trouwe?' (int duits eh :D) in hele grote roze lichtgevende letters :D

    Ze negeren het denk ik.
    Toen in DE schreeuwde het héle publiek ausziehen [uittrekken]enzo. En alleen toen reageerde bill door te zeggen dat hij dat alleen doet als íedereen het ook doet.

    Eigenlijk moeten we dat dan allemaal doen bij het volgende concert. Leuke nieuwe fanactie, allemaal je shirt uitrekken x'D [/fantasie x3]


    Mew <3

    ik had een spandoek met; du bist mein rumpelstilzchen [je bent mn repelsteeltje] xD

    Allemaal dankzij vn Nierop 8D [/onze geschiedenis leraar die steeds maar begon over dat hij repelsteeltje in het duits kon zeggen]


    Mew <3

    ik denk da ze het gaan negeren, ma als ze het doen mij ook goe!!! xD xD xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    Ik zou het toch niet erg vinden als dat shirt van Gustav uitging!:P

    Is wel leuk, maar 14 juni was er ook al iemand die 'Georg shirt Aus' had,,Is dus niet hee orgineel meer dan


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Ze negeren het denk ik.
    Toen in DE schreeuwde het héle publiek ausziehen [uittrekken]enzo. En alleen toen reageerde bill door te zeggen dat hij dat alleen doet als íedereen het ook doet.

    Wahaa :'D Das een goei antwoord van Bill :'D


    Tanya is de beste.