• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?


    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van The Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Innerlijk:
    Extra:



    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Merveille Splendor (WritingxGirl)
    Stylist: Louis William Tomlinson (Flirt)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Flirt)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (Seaver)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Jackson Willow Anderson (Nyan)
    - Rose Knive Sapphire (Caleo)

    District 3 - Technologie:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Thomas Watt (WritingGirl
    - Niuty Jisny (legolas10)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Cadaver)
    Stylist: Neleora "Nele" Delaya Synder (Esorcha)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (Caleo)
    - Felicité Madison Gardner (Flirt)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Fione Berna Loosh (Caleo)

    Tributen:
    - Finarfin Eärfalas (Legolas10)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: Austin Jay Morning (ThisIsMeNow)
    Stylist:

    Tributen:
    - Percival Orwell (Seaver)
    - Marigold Treasure (PrettyAngel)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist:

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Risana Lorans (WritingGirl)

    District 8 - Textiel:

    Mentor:
    Stylist: Vivian Kalila Jazzlle (ThisIsMeNow)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Scarlett Darcy Rootz (ThisIsMyNow)

    District 9 - Graan:

    Mentor:
    Stylist: Modella Fabray (xxDrawing)

    Tributen:
    - Nickolas Taylor Rowan (Nyan)
    - Mercedes Pierce (xxDrawing)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (Seaver)
    Stylist: Ruth Joanne Kyo (WritingGirl)

    Tributen:
    - Ruth Joanne Kyo (WritingGirl)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Esorcha)
    - Alyssa Joanne Foster (Cadaver)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (Seaver)
    - Hope Dawn Moon (Caleo)




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 19:33 ]


    Reality's overrated.

    [ ff een vraagje mag ik reclame maken voor mijn topic]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Hm ik wil graag reserveren voor mentor, maar ik weet nog niet well district, daarvoor kijk ik nog even wat voor kanidaten er zijn (:

    Mijn rollen komen ook nog even op dit topic. Ik zal ze er zo snel mogenlijk op zetten.

    @Chapters: Oké, is goed!


    Reality's overrated.

    [ mag ik reclame maken voor mijn topic? ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    [ mag ik reclame maken voor mijn topic? ]


    Ehm, dat is niet echt de bedoeling, maar ik vind het best, zo lang je maar niet het hele topic vol gaat spammen met reclame. En ook alleen in dit topic, niet in de anderen.


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    Ehm, dat is niet echt de bedoeling, maar ik vind het best, zo lang je maar niet het hele topic vol gaat spammen met reclame. En ook alleen in dit topic, niet in de anderen.


    Yes yes yes!!
    Nou wie wilt er meedoen aan mijn topic RPG- Rollentopic- The 25e Hunger Games?
    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=147707


    live your life, it is beautiful as it is!

    Het lijkt mij onoverzichtelijk om aan nog een Hunger Games rpg mee te doen, sorry, ik doe niet mee. Maar, sorry als je me een betweter vind (serieus, ik merk gewoon aan mezelf dat ik hier irritant in kan zijn), het is de 25e Hunger Games (of hongerspelen of zoiets) of the 25th Hunger Games. Ik hoop dat je er iets aan hebt, en anders zal ik voortaan proberen mijn mond te houden :X


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Same as @MaraCroft, sorry.
    Zijn er btw nog plekken die per sé moeten worden vervuld om verder te kunnen? Anders wil ik die wel op me nemen. Ik had in de vorige RPG maar één tribuut, en dat vond ik wat saai, haha. Nu heb ik twee tributen (die van 4 heb ik trouwens als ingevuld!) en kan ik er gemakkelijk nog wel een mentor of stylist bij nemen!
    You know what, ik doe het gewoon. Kan ik de stylist van district 1 reserveren? Dan ga ik nu even verder met Spaans en vul ik hem vanavond wel in!]


    What’s tasty in Busan?

    MaraCroft schreef:
    Het lijkt mij onoverzichtelijk om aan nog een Hunger Games rpg mee te doen, sorry, ik doe niet mee. Maar, sorry als je me een betweter vind (serieus, ik merk gewoon aan mezelf dat ik hier irritant in kan zijn), het is de 25e Hunger Games (of hongerspelen of zoiets) of the 25th Hunger Games. Ik hoop dat je er iets aan hebt, en anders zal ik voortaan proberen mijn mond te houden :X


    Die is volgens mij van mij!!(yeah)


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    Die is volgens mij van mij!!(yeah)


    [Hehe, ik geloof van wel ja. Maar, erm, daar ben je blij om?:8 Ik bevat je niet meer helemaal...]


    What’s tasty in Busan?

    Flirt schreef:
    (...)

    [Hehe, ik geloof van wel ja. Maar, erm, daar ben je blij om?:8 Ik bevat je niet meer helemaal...]


    Nou... Omdat het goed haat met de topic!!(yeah)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Ik volg het niet helemaal, wat is van jou? Sorry, ik word sloom 's avonds xD


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    MaraCroft schreef:
    Ik volg het niet helemaal, wat is van jou? Sorry, ik word sloom 's avonds xD


    Die topic waar je aan mee doet.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Wow, dit is raar, ik volg het ook niet hoor MaraCroft maar goed.
    Maar oké, Flirt ik zet je erbij! Oh, ik zie nu (na jou opmerking) dat ik inderdaad jou rol gewoon op 'gereseveerd' heb laten staan. O.o haha en tegenwoordig was ik ook niet echt bepaald actief op dit topic. Sorry!
    En tja, als jij gek gaat doen doe ik het ook ;) ik vul ook nog ff een stylist in (vooor mentoren heb ik geen inspiratie :$)


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    Wow, dit is raar, ik volg het ook niet hoor MaraCroft maar goed.
    Maar oké, Flirt ik zet je erbij! Oh, ik zie nu (na jou opmerking) dat ik inderdaad jou rol gewoon op 'gereseveerd' heb laten staan. O.o haha en tegenwoordig was ik ook niet echt bepaald actief op dit topic. Sorry!
    En tja, als jij gek gaat doen doe ik het ook ;) ik vul ook nog ff een stylist in (vooor mentoren heb ik geen inspiratie :$)


    [Haha same. Sorry dat er van de stylist gisteren niks meer is gekomen, mijn vader wilde me achter de computer vandaan halen omdat hij me er, zacht uitgedrukt , uit zag zien als een wandelend lijk. En bedankt, hè pap.
    Maar dat van die tribuut is geen probleem, alhoewel dat 'Felicité Madison Gardner' toch wel heel mooi staat te zijn bij district vier, muhaha. Momenteel zit ik te balen omdat mijn docente Spaans niet is komen opdagen en ik nu dus 3 f*ucking tussenuren achter elkaar heb. -.-']


    What’s tasty in Busan?