• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?


    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van The Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Innerlijk:
    Extra:



    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Merveille Splendor (WritingxGirl)
    Stylist: Louis William Tomlinson (Flirt)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Flirt)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (Seaver)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Jackson Willow Anderson (Nyan)
    - Rose Knive Sapphire (Caleo)

    District 3 - Technologie:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Thomas Watt (WritingGirl
    - Niuty Jisny (legolas10)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Cadaver)
    Stylist: Neleora "Nele" Delaya Synder (Esorcha)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (Caleo)
    - Felicité Madison Gardner (Flirt)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Fione Berna Loosh (Caleo)

    Tributen:
    - Finarfin Eärfalas (Legolas10)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: Austin Jay Morning (ThisIsMeNow)
    Stylist:

    Tributen:
    - Percival Orwell (Seaver)
    - Marigold Treasure (PrettyAngel)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist:

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Risana Lorans (WritingGirl)

    District 8 - Textiel:

    Mentor:
    Stylist: Vivian Kalila Jazzlle (ThisIsMeNow)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Scarlett Darcy Rootz (ThisIsMyNow)

    District 9 - Graan:

    Mentor:
    Stylist: Modella Fabray (xxDrawing)

    Tributen:
    - Nickolas Taylor Rowan (Nyan)
    - Mercedes Pierce (xxDrawing)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (Seaver)
    Stylist: Ruth Joanne Kyo (WritingGirl)

    Tributen:
    - Ruth Joanne Kyo (WritingGirl)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Esorcha)
    - Alyssa Joanne Foster (Cadaver)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (Seaver)
    - Hope Dawn Moon (Caleo)




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 19:33 ]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    Inderdaad, bedankt!


    Jmmr dat Relian al verliefd is Scarlett vindt hem GEWELDIG leuk!!


    live your life, it is beautiful as it is!

    mag ik anders ook nog een jongen reserveren ,van 9 dan aub :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol; tribuut
    Naam: Nickolas Taylor Rowan
    Geslacht: man
    Leeftijd: 16
    District:9
    Uiterlijk (liefst met foto):



    Nick heeft lichtbruin haar die warrig op zijn hoofd staat.Zijn ogen zijn blauw kleurig en lijken soms grijs door de lichte zilveren spikkeltjes in zijn ogen.Hij is 1 m 73 wat normaal lijkt voor zijn leeftijd,want hij moet nog groeien.Zijn lichaamsbouw is normaal en licht gespierd.
    Innerlijk: Nickolas is een echte werker ,hij is spontaan en maakt graag vrienden. Hij vertrouwd soms veel te rap mensen en dat kan erg in zijn nadeel werken.
    Nickolas kan goed omgaan met een sikkel,maar het liefst vanal verstopt hij zich om even alleen te kunnen zijn ,weg van de echte wereld
    Extra: Zijn ouders zijn gestorven tijdens de rebelie en die tijd heefd zijn oudere broer voor hem gezorgd, hij heeft een katje Fur die hem troost als Nick het niet meer ziet zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kan ik nog iets doen?


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    Kan ik nog iets doen?


    Ja, je kan je stylist invullen D:


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    Ja, je kan je stylist invullen D:


    Al gedaan
    Ze heet Vivian


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    Al gedaan
    Ze heet Vivian


    Oh, sorry overheen gekeken. Ik heb je neergezet!


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    Oh, sorry overheen gekeken. Ik heb je neergezet!


    PrettyAngel is ook al klaar met in vullen.
    Kan ik nog iets doen?


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    PrettyAngel is ook al klaar met in vullen.
    Kan ik nog iets doen?


    Dat heb ik wél gezien c;
    En ik weet niet je kunt proberen mensen op te trommelen?


    Reality's overrated.

    Mijn topics. Waarom heb ik hier niet eerder op geklikt. Ik doe nog steeds mee btw. Ik neem n dat ik mijn oude personages hier niet hoef te posten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [@Seaver misschien is dat wel wat handiger, dit is nog niet het officiële topic, eh! Ik heb het ook gedaan, en ik merk dat dat wel een stuk overzichtelijker is! (:]


    What’s tasty in Busan?

    Rol: Tribute District 4.
    Naam: Felicité Madison Gardner.
    Geslacht: Vrouw.
    Leeftijd: 18
    District: 4
    Uiterlijk (liefst met foto):



    Innerlijk: Felicité, of kort gezegd Fey staat er om bekend dat ze enorm wispelturig is. De ene dag is ze het zonnetje in huis en lacht ze alsof er geen morgen is, het andere moment is ze niet te genieten en trekt ze zich het liefst terug op haar kamer met muziek, geitenwollen sokken en een goed boek. Nadat haar vader was overleden op een onverklaarbare manier is haar moeder enorm beschermend over Fey, haar enige dochter en tevens enige kind. En dat kan nog wel eens lijden tot ruzies. Verder is ze prettig gestoord, houd ze van de bossen onveilig maken met haar zelf gefabriceerde vallen en netten en eten. Dat laatste is haar passie, Felicité leeft voor eten. En omdat ze soms alles eet wat los en vast zit kan dat nog wel eens haar zwakke punt in de arena worden.
    Fey is via via in contact gekomen met Eden, waar ze goed mee op kon schieten. Maar toen Eden op een dag bij haar aan de deur klopte omdat ze van huis was weggelopen werd hun band sterker dan ooit. Ze wisselden informatie uit over planten, vechttechnieken en eten natuurlijk. Tot op de dag van nu komt Eden dagelijks bij Felicité en andersom.
    Maar nu moeten ze samen de arena in!
    Extra: Dit is haar districtaandenken. De datum die erop staat is de dag dat haar moeder overleed.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 13:43 ]


    What’s tasty in Busan?

    Flirt schreef:
    Rol: Tribute District 4.
    Naam: Felicité Madison Gardner.
    Geslacht: Vrouw.
    Leeftijd: 18
    District: 4
    Uiterlijk (liefst met foto):



    Innerlijk: Felicité, of kort gezegd Fey staat er om bekend dat ze enorm wispelturig is. De ene dag is ze het zonnetje in huis en lacht ze alsof er geen morgen is, het andere moment is ze niet te genieten en trekt ze zich het liefst terug op haar kamer met muziek, geitenwollen sokken en een goed boek. Nadat haar vader was overleden op een onverklaarbare manier is haar moeder enorm beschermend over Fey, haar enige dochter en tevens enige kind. En dat kan nog wel eens lijden tot ruzies. Verder is ze prettig gestoord, houd ze van de bossen onveilig maken met haar zelf gefabriceerde vallen en netten en eten. Dat laatste is haar passie, Felicité leeft voor eten. En omdat ze soms alles eet wat los en vast zit kan dat nog wel eens haar zwakke punt in de arena worden.
    Fey is via via in contact gekomen met Eden, waar ze goed mee op kon schieten. Maar toen Eden op een dag bij haar aan de deur klopte omdat ze van huis was weggelopen werd hun band sterker dan ooit. Ze wisselden informatie uit over planten, vechttechnieken en eten natuurlijk. Tot op de dag van nu komt Eden dagelijks bij Felicité en andersom.
    Maar nu moeten ze samen de arena in!
    Extra: Dit is haar districtaandenken. De datum die erop staat is de dag dat haar moeder overleed.


    Lol, die foto's xD, maar ik zet haar erbij!


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    Lol, die foto's xD, maar ik zet haar erbij!


    [Hahah ik had al zo'n vermoeden dat er zo iets gezegd zou worden ;] Maar ik moest iemand die vinden die prettig gestoord was, dus ja, Cara was de eerste die in me op kwam!
    Naast mezelf misschien, maar laten we dat nou even achterwege laten want ik ga mezelf echt niet hier op het topic mikkeren. o.0]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 13:48 ]


    What’s tasty in Busan?

    Jmmr dat Relian al verliefd is Scarlett vindt hem GEWELDIG leuk!!


    Er kan nog wel van alles gebeuren ;)


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.