• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?


    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van The Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Innerlijk:
    Extra:



    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Merveille Splendor (WritingxGirl)
    Stylist: Louis William Tomlinson (Flirt)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Flirt)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (Seaver)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Jackson Willow Anderson (Nyan)
    - Rose Knive Sapphire (Caleo)

    District 3 - Technologie:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Thomas Watt (WritingGirl
    - Niuty Jisny (legolas10)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Cadaver)
    Stylist: Neleora "Nele" Delaya Synder (Esorcha)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (Caleo)
    - Felicité Madison Gardner (Flirt)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Fione Berna Loosh (Caleo)

    Tributen:
    - Finarfin Eärfalas (Legolas10)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: Austin Jay Morning (ThisIsMeNow)
    Stylist:

    Tributen:
    - Percival Orwell (Seaver)
    - Marigold Treasure (PrettyAngel)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist:

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Risana Lorans (WritingGirl)

    District 8 - Textiel:

    Mentor:
    Stylist: Vivian Kalila Jazzlle (ThisIsMeNow)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Scarlett Darcy Rootz (ThisIsMyNow)

    District 9 - Graan:

    Mentor:
    Stylist: Modella Fabray (xxDrawing)

    Tributen:
    - Nickolas Taylor Rowan (Nyan)
    - Mercedes Pierce (xxDrawing)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (Seaver)
    Stylist: Ruth Joanne Kyo (WritingGirl)

    Tributen:
    - Ruth Joanne Kyo (WritingGirl)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Esorcha)
    - Alyssa Joanne Foster (Cadaver)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (Seaver)
    - Hope Dawn Moon (Caleo)




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 19:33 ]


    Reality's overrated.

    Ik vind dit wel at jammer voor de mensen die maar één tribuut hebben, en dan onmiddellijk niet meer mee kunnen vechten. Moesten we die lijst bijvoorbeeld echt gebruiken zouden bv Flirts personages wel erg snel dood...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben nog steeds voor lootjes trekken wat ik dan zelfs nog wel zou willen doen, maar oke.
    Ik vind het prima. Ik ga vanavond wel naar mijn tante's verjaardag en morgen ga ik waarwschijnlijk naar een vriendin dus dan ben ik er -waarschijnlijk- niet. En volgende week moet ik heel veel toetsen en andere dingen inhalen dus zl ik er ook niet zo heel verschrikkelijk veel zijn.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver Geen probleem, ik ben allang blij dat je het aangeeft, in tegenstelling tot van die types die gewoon 2 weken niet komen opdagen en dan denken weer vrolijk mee kunnen doen, haha. Ik was gisteren jarig en ik voer het morgen, dus ik denk ook niet dat ik online zal zijn, alhoewel ik mijn tentamenweek net achter de rug heb en nu een lekkere rustige tijd tegemoet ga, holy Jesus. ^^
    We kijken wel wat het handigste is, lootjes trekken of die randomness site gebruiken, I don't really, care, uiteindelijk gaat toch bijna iedereen dood, haha.
    Ik schrok gewoon een beetje dat Eden en Felicité zo snel dood zouden gaan, haha.


    What’s tasty in Busan?

    Hello. Ik zie dat ik nog steeds op de lijst sta, en wil me heel erg verontschuldigen. Ik heb een hoop meegemaakt rond/na de jaarwisseling en kom pas sinds vandaag weer op quizlet. Sorry voor mijn afwezigheid.


    -

    Oké iedereen ik ga het doen met die lijst en dan iedere week opnieuw trekken omdat ik anders de enige ben die weet wie gaat winnen en het is leuker dat ik dat ook pas op het laatste kom te weten. Ik ga nu mijn stylist invullen en we zijn met twintig tributen dus dat is mooi. Dan zouden die andere vier gewoon dood kunnen gaan (reseveren mag, zelf zou ik ook graag iemand willen vermoorden, maar dan voel ik me lullig omdat ik ook de gene ben die zegmaar alles bijhoud enzo) Ik ga dus nu met een eerste topic bezig. De tributen die nog niet zijn ingevuld hebben pech!


    Reality's overrated.

    Rol: Styliste
    Naam: Fione Berna Loosh.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: 22
    District: 5
    Uiterlijk (liefst met foto): Foto komt later.
    Fione heeft roze haar en een klein slank lichaam. Haar huid is bleek en word gesierd door sproetjes. Van haarzelf heeft ze rood haar, maar ze heeft het roze laten verfen. Haar grote ogen zijn blauw.
    Innerlijk: Fione is eigenlijk heel lief, maar ze kan verschrikkelijk bitchie momenten hebben. Dit komt ook omdat ze eigenlijk zelf heel onzeker is. Mode is haar alles. Toen ze klein was was ze een verschrikkelijke kleine muis, maar nu probeert ze dat te schemeren, ook al voelt ze zich af en toe wel zo.
    Extra: Fione haar oma en opa waren doden van de opstand, haar moeder heeft het hier altijd moeilijk mee gehad. Om dit niet te laten merken was ze er bijna nooit. Waardoor Fione al vanaf jonge leeftijd voor haarzelf zorgt.


    Reality's overrated.

    De link van het eerste topic!
    Rollen kunnen gemaakt worden tot de tributen de arena ingaan! Dus dit rollentopic blijft nog even open!

    Is het goed zo?


    Reality's overrated.

    O.o ik heb dus de lijst gemaakt maar ik vind hem helemaal niet leuk, en dan bedoel ik juist NIET omdat ik snel doodga want dat kan me niet heel veel schelen (natuurlijk wil ik winnen, maar dat lijkt me zo lullig dit topic) wacht ik mag niks verraden. Laat ik maar zeggen dat het op begeven moment heel saai word O.o


    Reality's overrated.

    waarom doe je geen lootjes trekken ,dan weet je niet wie er snel doodgaat of wint ,ik vind dat handiger ,desnoods wil ik het wel doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tja, zelf vind ik dat ook handiger. Maar nu heb ik tenmiste nog een bewijs dat ik niet valsspeel ;)
    Want dat vind ik namenlijk héél lullig.


    Reality's overrated.

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)
    Geen idee ik snap het verhaal niet helemaal meer en ik wil die link wel.


    De link staat op het rollentopic, het zou leuk zijn als jij ook zou reageren ;) je kunt ff de andere posts lezen, dan word het denk ik wat makkelijker te begrijpen (gewoon die vanaf het moment dat er mensen in springen, dan lukt het wel :)) en dan speel je daar op in.


    Reality's overrated.

    http://us.123rf.com/400wm/400/400/dyoma/dyoma1006/dyoma100600053/7240676-portret-van-langharige-mooi-meisje-16-17-jaar.jpg

    Rol:Tribuut
    Naam:Niuty Jisny
    Geslacht:Meisje
    Leeftijd:17
    District:3
    Uiterlijk (liefst met foto):


    Innerlijk:Lief,Avontuurlijk,Verlgen en Sociaal.
    Extra:-


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Legolas10 schreef:
    http://us.123rf.com/400wm/400/400/dyoma/dyoma1006/dyoma100600053/7240676-portret-van-langharige-mooi-meisje-16-17-jaar.jpg

    Rol:Tribuut
    Naam:Niuty Jisny
    Geslacht:Meisje
    Leeftijd:17
    District:3
    Uiterlijk (liefst met foto):


    Innerlijk:Lief,Avontuurlijk,Verlgen en Sociaal.
    Extra:-


    Je staat erbij!


    Reality's overrated.

    yeah!


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Voilá, le stylist voor district 1 :]

    Rol: Stylist
    Naam: Louis William Tomlinson (Ik kon het niet laten guise. ^^)
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 21
    District: 1
    Uiterlijk (liefst met foto):



    Innerlijk: Louis staat vaak bekend als het buitenbeentje. Hij is niet zo als de anderen in district 1, en dat wil hij ook absoluut niet zijn. Hij gaat zijn eigen weg, dat dat zie je ook sterk terug in zijn creaties. Zijn werk is altijd verrassend, vernieuwend en bovenal, ja, apart. Hoewel hij het zelf niet draagt. Hij geeft mensen snel een tweede kans, tenzij ze het niet verdienen. Of hij ze niet mag. Verder heeft hij een uitgesproken mening en weet hij zichzelf heel goed staande te houden met zijn neutrale uiterlijk tussen de felle kleuren en aparte kleding. Hij houd ervan om op een rustige plek zijn ideeën uit te werken en wil dan ook dat niemand hem stoort. Verder speelt hij piano, kan hij slecht met geld omgaan en woont hij bij zijn moeder. Zijn vader heeft hij verloren in de opstand van District 13. Natuurlijk heeft hij gerouwd, maar om eerlijk te zijn was het ergens ook wel een opluchting, omdat zijn vader hem er altijd van wilde weerhouden om ontwerper te worden. Hij zag liever dat zijn enige zoon een trouwe, loyale strijder in het leger zou worden, maar Louis zou nog liever putjesschepper worden. Zijn moeder steunt hem aan alle kanten en heeft hem voor zijn 20e verjaardag zelfs een atelier gegeven, in een achterkamertje van hun huis.
    Extra: Alhoewel er veel geruchten zijn over dat Louis gay is, heeft hij een stiekeme crush ontwikkeld op Eden, iets was echt niemand weet, zelf zijn vrienden niet. Dit was de main reason voor Louis om zich vrijwillig als stylist van district 1 op te geven.


    What’s tasty in Busan?