• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?


    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van The Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Innerlijk:
    Extra:



    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Merveille Splendor (WritingxGirl)
    Stylist: Louis William Tomlinson (Flirt)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Flirt)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (Seaver)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Jackson Willow Anderson (Nyan)
    - Rose Knive Sapphire (Caleo)

    District 3 - Technologie:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Thomas Watt (WritingGirl
    - Niuty Jisny (legolas10)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Cadaver)
    Stylist: Neleora "Nele" Delaya Synder (Esorcha)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (Caleo)
    - Felicité Madison Gardner (Flirt)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Fione Berna Loosh (Caleo)

    Tributen:
    - Finarfin Eärfalas (Legolas10)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: Austin Jay Morning (ThisIsMeNow)
    Stylist:

    Tributen:
    - Percival Orwell (Seaver)
    - Marigold Treasure (PrettyAngel)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist:

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Risana Lorans (WritingGirl)

    District 8 - Textiel:

    Mentor:
    Stylist: Vivian Kalila Jazzlle (ThisIsMeNow)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Scarlett Darcy Rootz (ThisIsMyNow)

    District 9 - Graan:

    Mentor:
    Stylist: Modella Fabray (xxDrawing)

    Tributen:
    - Nickolas Taylor Rowan (Nyan)
    - Mercedes Pierce (xxDrawing)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (Seaver)
    Stylist: Ruth Joanne Kyo (WritingGirl)

    Tributen:
    - Ruth Joanne Kyo (WritingGirl)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Esorcha)
    - Alyssa Joanne Foster (Cadaver)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (Seaver)
    - Hope Dawn Moon (Caleo)




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 19:33 ]


    Reality's overrated.

    Nyan schreef:
    klink goed,maar dan hebben de stylisten niet echt veel te doen :/


    Alleen de interviewoutfit dan. Tja, anders loopt het zo vast.


    Reality's overrated.

    dat is wel waar ja.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Loopt dit echt zo snel vast? Op een andere site zijn we begonnen bij de boete, en de trainingen zijn bijna gedaan...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    nouja ,sommige verheten de topics of reageren zelf niet eens ,heb ik ook vaak meegemaakt ,zo komt het topic erg snel vast te lopen
    hoopelijk loop dit topic niet dood :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Inderdaad ja :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nou ik ben nog steeds helemaal verward over wat er gebeurde, want volgens mij zouden we de arena ingaan, en iedereen had er zin in. Ik had mijn post al geplaatst, en toen begonnen mensen ineens te zeggen dat het doodbloedde en dat het niets zou worden. Ik schrok en dacht dat we zouden stoppen, maar iemand suggereerde een nieuw topic te starten, en nu heeft iedereen ineens weer zin.

    Als ik erover praat wordt ik alweer offensief, het spijt me, maar zo zag ik het, en ik snap het nog steeds niet.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Nou ja, het is een beetje zo dat we een heel nieuw topic zijn gestart met de mensen die er echt nog zin in hadden (niet veel, such a shame) en een hele hoop nieuwe mensen en dus ook tributen. Dus nu kijken we alleen wat het beste moment is om te beginnen. Maar wat Nyan al zei, als we meteen de arena in gaan hebben de stylisten weinig te doen. Ben ik het mee eens, maar ik moet ook toegeven dat mijn district de vorige keer geen stylist had en de tributen zelf wat samenstelden, en dat beviel me eigenlijk ook wel!
    En wat WritingGirl zei kan best kloppen, maar MaraCroft, Seaver Caleo en ik uit ervaring weet is dat het in het vorig topic alles behalve soepeltjes liep. Iedereen wilde de arena in, maar puntje bij paaltje kwam er niks van. ;/
    Maar stiekem vind ik de trainingen wel leuk om te doen, I mean, als tribuut zijnde krijg je dan ook wat meer over de andere tributen te weten, in de zin van dat er misschien bondgenootschappen kunnen worden gesloten? Ik noem maar wat...]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 16:57 ]


    What’s tasty in Busan?

    [Mijn topics]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [@HurtedHeart Haai! Tof dat je nog meedoet ^^]


    What’s tasty in Busan?

    [:) ik vond het jammer dat ie vastliep en wist niet dat ie nog door ging tot ik dit topic vond dus.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik zal echt zo snel mogelijk mijn personages hier posten, ben er alleen nog niet aan toe gekomen ze te zoeken...
    Kunnen we anders niet twee of drie dagen de trainingen doen? Dan heeft iedereen onderhand ook het topic gezien, hebben de andere personages ook wat te doen en ik denk niet dat mensen binnen twee/drie dagen afhaken.. (Hoop tenminste van niet)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [^^ Ik heb het oude topic volgens mij verwijderd uit mijn topics, maar ik dacht dat Caleo daar een link had geplaatst naar dit topic? Maar nevermind, je bent er, das al tof (: Houd je nog steeds je oude tributen die je eerst ook had?]


    What’s tasty in Busan?

    Seaver schreef:
    Ik zal echt zo snel mogelijk mijn personages hier posten, ben er alleen nog niet aan toe gekomen ze te zoeken...
    Kunnen we anders niet twee of drie dagen de trainingen doen? Dan heeft iedereen onderhand ook het topic gezien, hebben de andere personages ook wat te doen en ik denk niet dat mensen binnen twee/drie dagen afhaken.. (Hoop tenminste van niet)


    [RT that. Dat vind ik een heel goede! Ik denk dat iedereen dan wel een beetje een idee hebben wie wie is wie hoe met wie omgaat. En als ze dat dan niet hebben, tja, dan zijn er aardige mensen die misschien snel tekst en uitleg willen geven (by exemple, me ^-^) maar verder is het dan echt hun eigen verantwoordelijkheid dat ze meekrijgen wat er speel op het topic.]


    What’s tasty in Busan?

    Ja de mentor en de tribuut :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    BlueHope schreef:
    Rol: Mannelijk tribuut district 12
    Naam: Munro Kelvin Reid
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 19
    District: 12
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Hij is er gesteld op eerlijkheid. Hij kan er niet goed tegen als iemand liegt of de waarheid verborgen houd. Hij vind ook dat er een groot verschil zit tussen liegen en de waarheid verborgen houden. Soms kan hij erg boos worden als eer tegen hem gelogen wordt. Hij heeft nog wel eens last van woede aanvallen. Als hij eenmaal een woede aanval heeft dan is hij zich niet bewust van wat hij doet. Hij is dan erg impulsief, agressief en gemeen. Hij kan erg kil en gevoelloos over komen en vindt het goed zo. Hij kan er niet veel aan doen dat hij woede aanvallen heeft, maar hij heeft wel geleerd dat hij zijn woede kan vervangen door verdriet. Vaak is hij erg op zichzelf, hij houd dan ook niet zo van drukte. Het liefst is hij de hele dag alleen en staart naar het water. Als je hem eenmaal kent heeft hij een heel ander karakter. Dan is hij heel aardig tegen je en helpt hij je maar al te graag. Hij geeft echt heel veel om de mensen waar hij van houd en waardeert hun voor wie ze zijn. He kan hem eigenlijk niet zoveel schelen wat je in het verleden gedaan heb, zolang je maar niet de zelfde fouten maakt in de toekomst en zolang je maar geleerd heb van je fouten. Hij geeft vaak meer om dieren dan m mensen omdat dieren zich niet anders voordoen dan ze echt zijn, voor zover wij weten dan. Hij houd heel erg van stilte en kan er dan ook geen genoeg van krijgen. Stilte staat voor hem gelijk aan rust en rust is voor hem heel belangrijk. Hij kan er geen genoeg van krijgen en degene die zijn rust verstoord zal daar dan ook veel spijt van krijgen. Hij leert snel, waardoor hij ook veel technieken snel onder de knie krijt en weinig moeite heeft met grote hoeveelheden info in één keer te onthouden. Hij is vrij goed in richten, maar is niet goed in een één op één gevecht en zal die dan ook proberen te vermijden. Zijn richting gevoel is prima en vuur maken zal niet zozeer een probleem worden. Hij heeft alleen een hekel aan zwemmen en aan water. Ook kan hij niet er niet goed tegen als hij geen controle over iets heeft.
    Extra: Hij heeft een klein zusje en had een oudere broer die door slechte omstandigheden is overleden. Zijn moeder is daardoor erg beschermend tegen over hem en zijn zusje.




    Rol: Mannelijk begeleider District twee.
    Naam: Spencer Moore
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 26
    District: 2
    Uiterlijk:


    Brijne haren, bruine ogen, ongeveer 1.86.
    Innerlijk: Spencer is erg roekeloos. Niemand weet hoe hij de honger spelen heeft kunnen overleven. Hij weet misschien wel weg veel en is erg avontuurlijk, hij is roekeloos, zorgeloos, impulsief en lui. Nu gaan lui en avontuurlijk meestal niet erg goed samen en hij is geen uitzondering. Er zijn zoveel dingen die ij wil doen en zoveel dingen die hij wil zien, maar hij is gewoonweg te lui om van de bank te komen. Hij kan soms heel erg dom overkomen, maar dat is hij niet
    Extra: Spencer is heel erg trots op zijn prestatie. Hij vind zichzelf dan ook wel heel erg goed.

    Rol: Mannelijk tribuut district 6
    Naam: Percival Orwell
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 17
    District: 6
    Uiterlijk:


    Percy heeft bruin haar, dat niet lang en niet kort is. Zijn haar zit altijd warrig. Zijn bruine ogen, licht of donker hangt af van lichtval, staan altijd vrolijk. Hij is 1.87 en daarmee vind hij zichzelf klein, vooral omdat zijn vader een stukje langer is.
    Innerlijk: Percy is een hele normale jongen. Hij lacht vrij veel, is altijd behulpzaam en zegt iedereen vrolijk gedag. Dit komt omdat hij zo is opgevoed. Zijn ouders maakte hem altijd wijs dat je iedereen te vriend moest houden. Hij misbruikt mensen vaak, al hebben ze het lang niet altijd door. Het aardige en behulpzame is dan ook alleen maar om te verbergen hoe hij, eigenlijk vooral zijn ouders, echt is. Zo is hij opgevoed, al wil hij niet zijn hele leven zo blijven. Hij kan uren kijken naar de lucht zonder verveeld te raken en raakt vaak verloren in zijn eigen gedachte. Ook vind hij het heel leuk om doelloos rond te lopen. Hij kan alleen slapen als hij zich veilig en vertrouwd voelt. Verder heeft hij een hekel aan beestje en is hij heel bang voor open vlaktes Hij houd gewoon niet van het idee dat mensen hem kunnen zien. Hij is ook liever niet alleen met iemand, of et een kleinere groep dan 6 mensen. Hij kan soms erg vreemd doen, wat is omdat hijmensen vaak niet vertrouwd en alles tot op de bodem uitzoekt. Hij is vrij avonturistisch ingesteld en is heel vastberaden. Hij is vrij slim, maar hij is vaak zo impulsief dat hij niet goed nadenkt over zijn acties, daar heeft hij achteraf meestal veel spijt van. hij heeft vrijwel geen geweten, of hij heeft er wel een, maar zijn geweten praat eigenlijk alles goed. Als Percy iets slecht heeft gedaan dan vindt hij meestal dat het diegene zijn eigen schuld was, of dat diegene het verdiende.
    Extra: Hij heeft drie zusjes en een broertje, hij is de oudste. Verder heeft hij een armbandje met de tekst ‘stay strong’ van zijn zus gekregen van zijn zusje. Zijn vader geeft er niet zo heel veel om, hij en zijn vader hebben absoluut geen goede band. Zijn moeder daar in tegen is heel verdrietig en wil niks anders dan dat hij thuis komt.


    We've lived in the shadows for far too long.