• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?


    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van The Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Innerlijk:
    Extra:



    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Merveille Splendor (WritingxGirl)
    Stylist: Louis William Tomlinson (Flirt)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Flirt)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (Seaver)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Jackson Willow Anderson (Nyan)
    - Rose Knive Sapphire (Caleo)

    District 3 - Technologie:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Thomas Watt (WritingGirl
    - Niuty Jisny (legolas10)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Cadaver)
    Stylist: Neleora "Nele" Delaya Synder (Esorcha)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (Caleo)
    - Felicité Madison Gardner (Flirt)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Fione Berna Loosh (Caleo)

    Tributen:
    - Finarfin Eärfalas (Legolas10)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: Austin Jay Morning (ThisIsMeNow)
    Stylist:

    Tributen:
    - Percival Orwell (Seaver)
    - Marigold Treasure (PrettyAngel)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist:

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Risana Lorans (WritingGirl)

    District 8 - Textiel:

    Mentor:
    Stylist: Vivian Kalila Jazzlle (ThisIsMeNow)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Scarlett Darcy Rootz (ThisIsMyNow)

    District 9 - Graan:

    Mentor:
    Stylist: Modella Fabray (xxDrawing)

    Tributen:
    - Nickolas Taylor Rowan (Nyan)
    - Mercedes Pierce (xxDrawing)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (Seaver)
    Stylist: Ruth Joanne Kyo (WritingGirl)

    Tributen:
    - Ruth Joanne Kyo (WritingGirl)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Esorcha)
    - Alyssa Joanne Foster (Cadaver)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (Seaver)
    - Hope Dawn Moon (Caleo)




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 19:33 ]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    Foto's doe je door middel van een directe link tussen [img][/ img] (spatie weg)
    Directe linken doe je door middel van: [url=][/url]
    Dan krijg je het idee van een link bij een woord. tussen de = en de ] moet dan de link en tussen de ][ moet dan het woord.


    Ik zal ff kijken


    live your life, it is beautiful as it is!

    bij de tweede deeltje van img had ik voor het schuine balkje 2 aanhalings tekens gedaan ,die moet je weg laten als ik dat niet had gedaan komt dat er zo

    uit te zien ,maar natuurlijk moet je nog je link ertussen plaatsen dan krijg je,je plaatje snap je?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: Meisje district 6
    Naam: Marigold 'Mary' Treasure (Marigold spreek je uit als /marie-a-gold/)
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 16
    District: 6
    Uiterlijk: klik


    Innerlijk: Mary is een verlegen meisje en durft niet uit zichzelf tegen iemand te praten. Ze kan het wel heel snel vinden met mensen die aardig doen tegen
    haar en andere. Ze vind respect heel belangrijk en zal niemand verraden tenzij zij haar eerst verraden. Verder houd ze van vrolijke kleuren, is ze
    gek op kleding en vind ze het geweldig om haar haar te doen.
    Extra: Ze heeft van haar zusje een ketting met een edelsteen gekregen. De edelsteen zorgt voor innerlijke rust en helpt met het verwerken van verlies.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 11:25 ]


    Don´t be shy, be happy!

    Caleo schreef:
    (...)

    Oké, dan zet ik je neer.


    Dat wilt ze niet


    live your life, it is beautiful as it is!

    Het werkt niet :8


    Don´t be shy, be happy!

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    Dat wilt ze niet


    Huh?


    Reality's overrated.

    Mag ik een tweede???? Zo ja stylist district 8

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 19:12 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Rol: Vrouwelijke tribuut district 1
    Naam: Eden Leona Greyfield
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    District: 1
    Uiterlijk:



    Eden is niet al te lang, slank, halflang golvend haar dat ze praktisch altijd in een staart draagt omdat het haar anders veel te veel in de weg hangt. Haar ogen zijn donkerbruin met, als het licht goed is, gouden spikkels er in.
    Innerlijk: Alhoewel ze er wel zo uit ziet, is Eden absoluut geen meisjes-meisje. Ze houd er van om door de bossen te struinen, in bomen te klimmen en om te kletsen. Kortom, alles wat haar ouders haar hebben verboden. Één enkele keer is Eden van huis weg gelopen omdat ze het zat was hoe haar ouders haar op haar lip zaten, en dook ze voor een tijdje onder bij haar vriendin Félicite, een bewoonster van district 4, wat natuurlijk duidelijk tegen de regels van haar ouders in ging. Toen ze een paar maanden later terug kwam was haar huis leeg. Haar ouders werden beschuldigd van criminaliteit en zijn ter plekke vermoord. Maar niemand leek ook maar iets te weten en deden massaal alsof hun neus bloedde. Zo werd Eden al snel aangekeken als 'de dochter van de Greyfields', en probeerde ze alles om in ieder geval hààr onschuld te bewijzen. Dit heeft haar enorm gehard, ook met de hulp van Daniël, bewoner uit district 2, die haar jaag- en overleeftechnieken heeft geleerd.
    Verder zegt Eden altijd wat er op haar hart ligt, ook al komt dat af en toe nog wel eens rot haar strot uit. Ze heeft een gitaar die bijna uit elkaar valt omdat ze er zo vaak op speelt, ze houd van koken en zingt vaak (helaas voor omstanders, het is ongelooflijk vals). Ze houd van dansen in de regen, boeken lezen en slapen op de meest vreemde plekken (denk aan, grasvelden, kruiwagens, bomen en daken van verlaten huizen). Beloftes houden is niet haar sterkste punt, en tegenstelling tot discussies voeren, waarin als ze echt een punt heeft, niet te verslaan is. Veel vrienden heeft ze niet, ze is graag op zichzelf, maar als ze je haar vriend(in) noemt mag je je best gevleid voelen, want zo kiest niet zomaar mensen uit.
    Over de arena is het niet zo ingewikkeld. Eden is snel, verstandig en afwachtend. Ze is erg handig met messen, omdat ze vaak kookt en wat aan het experimenteren is geweest. Ook heeft ze door het koken een grote kennis voor planten ontwikkeld, en kan ze zo aanwijzen welke plant eetbaar is en met welke je moet oppassen. Directe confrontaties gaat ze eerder uit de weg, omdat ze niet de grootste of de sterkste is. Ze is nog nooit eerder in de arena beland, omdat haar ouders er altijd voor zorgden dat er iemand anders werd gekozen. Dat wil niet automatisch zeggen dat ze geen ervaring heeft, na het overlijden van haar ouders heeft Eden met behulp van Daniël de schuur omgebouwd tot een ruimte waarin ze vechttechnieken beoefent en messen werpt.
    Extra: Eden is opgegroeid in de rijkste wijk van heel Panem, maar voelde zich er nooit echt thuis. Ook kwam dat misschien omdat haar ouders haar verboden om om te gaan met mensen uit districten lager dan 4, en met die daarboven hadden ze op zich al moeite.

    Kijk mij nou. Ik sta op het moment te gaan kotsen en nog steeds zit ik op de laptop het topic te spammen. Er is echt serieus iets mis met mij. :']

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 13:20 ]


    What’s tasty in Busan?

    Caleo schreef:
    Sorry, xxDrawing, maar je naam doet raar, ik zet hem dus niet op link anders word het iets heel vaags (zoals je nu ziet). Ik hoop dat je dit niet erg vind!


    is niet erg,

    ThisIsMeNow schreef:
    Mag ik een tweede???? Zo ja stylist district 8


    Ja hoor, ik zet je erbij!


    Reality's overrated.

    Mag ik ook nog een tweede (ik wist niet dat dat mocht :) ) als ik mag, mag ik dan de mentor van 1?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 19:54 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rol: stylist 8
    Naam: Vivian Kalila Jazzlle
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 23
    District: 8
    Uiterlijk (liefst met foto): ze heeft roze haren en een glimlach die zelfs de tributen doet stralen. Ze heeft haar huid strak laten trekken en ze is niet zo al de rest.


    Innerlijk:Ze is erg kind vriendelijk omdat ze zelf een dochter heeft en ze weet wat zij wel en niet leuk vindt.Inna (haar dochter) vindt het geweldig maar weet niet waarvoor het is.
    Extra: de rest van haar team heet: Vania, Kika en Zinzi.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 22:07 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Rol: Tribuut
    Naam: Relian Wingfeather
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 15
    District: 7
    Uiterlijk:


    Hij heeft bruine krulletjes en is niet zo lang, 1,75 meter lang (ik weet niet precies hoe groot dat is, ik kan niet schatten maar hij is niet zo groot).
    Innerlijk: Hij is erg zorgzaam aangezien hij met zijn moeder, twee broertjes en drie zusjes leeft (zijn vader is overleden door een ongeluk met een bijl). Zijn moeder wil altijd alles doen, maar hij neemt snel dingen van haar over. Hij is nogal verlegen, daarom blijft hij liever bij mensen uit de buurt. Hij probeert in alles zijn best te doen waar hij het nut van inziet.
    Extra: Hij is verliefd op een meisje, maar weet niet hoe hij dat moet laten merken. (Hij heeft ook nog nooit iets op gebied van liefde met iemand meegemaakt).

    Rol: Styliste
    Naam: Silene Hathaway
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 22
    District: 2
    Uiterlijk:


    Bruin, steil, halflang haar en bruine ogen. Niet al te lang en niet al te klein, 1,78 meter? (Slecht in schatten...)
    Innerlijk: Ze is erg aardig en probeert zich aan anderen aan te passen. Ze voelt goed aan hoe anderen denken en baseert daar haar designs op (hoewel dit natuurlijk soms niet klopt). Ze ontwerpt omdat ze het leuk vindt, maar ze hoopt toch altijd op een positieve reactie.
    Extra: Ze heeft altijd een hekel aan mode gehad en wilde zelf nooit meedoen aan die gekke nieuwe "trends". Juist hierom is ze mode gaan ontwerpen, op een andere manier. Ze doet wat de "klant" wil, en let zo min mogelijk op wat "hoort".

    Rol: Tribuut
    Naam: Kane Ringwest
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 20
    District: 8
    Uiterlijk:


    Best gespierd, bruin haar, ongeveer 1,84 meter lang.
    Innerlijk: Hij doet altijd stoer, maar als het erop aan komt deinst hij vaak terug. Dit heeft hem nog geen problemen opgeleverd, maar dat kan nog wel gebeuren. Hij is een jongen die zijn ouders trots probeert te maken en meisjes zijn best in hem geïnteresseerd.
    Extra: Hij heeft een karakter waar ik totaal niet van hou, dus dat kan grappig worden als ik probeer in mijn rol te blijven

    Zo, ik hoop dat jullie dit handig vinden :3


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    MaraCroft schreef:
    Rol: Tribuut
    Naam: Relian Wingfeather
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 15
    District: 7
    Uiterlijk:


    Hij heeft bruine krulletjes en is niet zo lang, 1,75 meter lang (ik weet niet precies hoe groot dat is, ik kan niet schatten maar hij is niet zo groot).
    Innerlijk: Hij is erg zorgzaam aangezien hij met zijn moeder, twee broertjes en drie zusjes leeft (zijn vader is overleden door een ongeluk met een bijl). Zijn moeder wil altijd alles doen, maar hij neemt snel dingen van haar over. Hij is nogal verlegen, daarom blijft hij liever bij mensen uit de buurt. Hij probeert in alles zijn best te doen waar hij het nut van inziet.
    Extra: Hij is verliefd op een meisje, maar weet niet hoe hij dat moet laten merken. (Hij heeft ook nog nooit iets op gebied van liefde met iemand meegemaakt).

    Rol: Styliste
    Naam: Silene Hathaway
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 22
    District: 2
    Uiterlijk:


    Bruin, steil, halflang haar en bruine ogen. Niet al te lang en niet al te klein, 1,78 meter? (Slecht in schatten...)
    Innerlijk: Ze is erg aardig en probeert zich aan anderen aan te passen. Ze voelt goed aan hoe anderen denken en baseert daar haar designs op (hoewel dit natuurlijk soms niet klopt). Ze ontwerpt omdat ze het leuk vindt, maar ze hoopt toch altijd op een positieve reactie.
    Extra: Ze heeft altijd een hekel aan mode gehad en wilde zelf nooit meedoen aan die gekke nieuwe "trends". Juist hierom is ze mode gaan ontwerpen, op een andere manier. Ze doet wat de "klant" wil, en let zo min mogelijk op wat "hoort".

    Rol: Tribuut
    Naam: Kane Ringwest
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 20
    District: 8
    Uiterlijk:


    Best gespierd, bruin haar, ongeveer 1,84 meter lang.
    Innerlijk: Hij doet altijd stoer, maar als het erop aan komt deinst hij vaak terug. Dit heeft hem nog geen problemen opgeleverd, maar dat kan nog wel gebeuren. Hij is een jongen die zijn ouders trots probeert te maken en meisjes zijn best in hem geïnteresseerd.
    Extra: Hij heeft een karakter waar ik totaal niet van hou, dus dat kan grappig worden als ik probeer in mijn rol te blijven

    Zo, ik hoop dat jullie dit handig vinden :3



    Die boys zijn super hot!!!(H)(hoera)


    live your life, it is beautiful as it is!

    MaraCroft schreef:
    Rol: Tribuut
    Naam: Relian Wingfeather
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 15
    District: 7
    Uiterlijk:


    Hij heeft bruine krulletjes en is niet zo lang, 1,75 meter lang (ik weet niet precies hoe groot dat is, ik kan niet schatten maar hij is niet zo groot).
    Innerlijk: Hij is erg zorgzaam aangezien hij met zijn moeder, twee broertjes en drie zusjes leeft (zijn vader is overleden door een ongeluk met een bijl). Zijn moeder wil altijd alles doen, maar hij neemt snel dingen van haar over. Hij is nogal verlegen, daarom blijft hij liever bij mensen uit de buurt. Hij probeert in alles zijn best te doen waar hij het nut van inziet.
    Extra: Hij is verliefd op een meisje, maar weet niet hoe hij dat moet laten merken. (Hij heeft ook nog nooit iets op gebied van liefde met iemand meegemaakt).

    Rol: Styliste
    Naam: Silene Hathaway
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 22
    District: 2
    Uiterlijk:


    Bruin, steil, halflang haar en bruine ogen. Niet al te lang en niet al te klein, 1,78 meter? (Slecht in schatten...)
    Innerlijk: Ze is erg aardig en probeert zich aan anderen aan te passen. Ze voelt goed aan hoe anderen denken en baseert daar haar designs op (hoewel dit natuurlijk soms niet klopt). Ze ontwerpt omdat ze het leuk vindt, maar ze hoopt toch altijd op een positieve reactie.
    Extra: Ze heeft altijd een hekel aan mode gehad en wilde zelf nooit meedoen aan die gekke nieuwe "trends". Juist hierom is ze mode gaan ontwerpen, op een andere manier. Ze doet wat de "klant" wil, en let zo min mogelijk op wat "hoort".

    Rol: Tribuut
    Naam: Kane Ringwest
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 20
    District: 8
    Uiterlijk:


    Best gespierd, bruin haar, ongeveer 1,84 meter lang.
    Innerlijk: Hij doet altijd stoer, maar als het erop aan komt deinst hij vaak terug. Dit heeft hem nog geen problemen opgeleverd, maar dat kan nog wel gebeuren. Hij is een jongen die zijn ouders trots probeert te maken en meisjes zijn best in hem geïnteresseerd.
    Extra: Hij heeft een karakter waar ik totaal niet van hou, dus dat kan grappig worden als ik probeer in mijn rol te blijven

    Zo, ik hoop dat jullie dit handig vinden :3


    Inderdaad, bedankt!


    Reality's overrated.