• 5 Juli 2011 - Amsterdam
    Vannacht is de 17 jarige One Direction zanger Harry Styles aangereden. De zanger liep na een ruzie met Niall Horan (17) woedend het hotel waarin de band verbleef uit. Waarover de twee ruzie hadden is nog onbekend. Harry was verblind door zijn woede en rende zonder te kijken de straat op. Liam Payne (17) waagde nog een poging om zijn vriend terug naar binnen te krijgen. Harry weigerde echter te luisteren en bleef aan de overkant van de weg staan. Na enkele seconden kwamen ook de andere One Direction leden naar buiten, inclusief Niall. Toen Harry de jongen zag, knapte er iets in hem en rende hij opnieuw de straat op. Klaar om zijn Niall aan te vallen. Tot grote schrik van de vier jongens voor het hotel, had Harry de auto die van rechts kwam niet gezien en belanden met een klap tegen de auto. De bestuurder reed door, terwijl de vrienden van Harry te geschokt waren om het kenteken nummer op te schrijven. Harry is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.


    Origineel?
    Doen of niet?
    Eventuele ideeën wat Harry kan mankeren? En waarover Harry en Niall ruzie gehad kunnen hebben?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 11:09 ]


    I like boys who drive cars too slow.

    OMFG IK DACHT DAT HET ECHT WAS. #$%^()_*%$
    SCHRIK ME DE TERING.

    OT: Doen, (: Misschien een zware hersenschudding, opnieuw leren lopen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben geen fan maar ik vind het leuk: Doen
    Je moet hem in een coma stoppen en moet daarna leren praten/lopen/...


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Everdeen schreef:
    OMFG IK DACHT DAT HET ECHT WAS. #$%^()_*%$
    SCHRIK ME DE TERING.

    OT: Doen, (: Misschien een zware hersenschudding, opnieuw leren lopen?


    Haha, dat dacht ik ook. dacht huh wtf.. HAHA.


    live the life you love

    Je kan hem ook geheugenverlies laten hebben door hersenbeschadiging. Met als gevolg dat hij niemand nog herkent, niks van One Direction afweet en geen flauw idee heeft wat er gebeurt is het afgelopen jaar ^^


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Doen! Maar je krantenartikel is niet echt realistisch, bestudeer anders nog even wat echte artikelen in de krant ofzo. Het is maar een tip, hoor.

    ON: Geheugenverlies is wel gaaf! Misschien dat hij het hele 1D gedoe vergeten is?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Doen! Maar je krantenartikel is niet echt realistisch, bestudeer anders nog even wat echte artikelen in de krant ofzo. Het is maar een tip, hoor.

    ON: Geheugenverlies is wel gaaf! Misschien dat hij het hele 1D gedoe vergeten is?



    Ja weet ik, ik ben niet goed in zulk soort dingen schrijven. (:


    I like boys who drive cars too slow.

    Ruzie over een meisje?


    all I want is the taste that your lips allow

    Everdeen schreef:
    OMFG IK DACHT DAT HET ECHT WAS. #$%^()_*%$
    SCHRIK ME DE TERING.

    OT: Doen, (: Misschien een zware hersenschudding, opnieuw leren lopen?


    We accept the love we think we deserve.

    Tomlinson schreef:
    Ruzie over een meisje?


    Maar dat lijkt me juist zo on-origineel. ;3


    I like boys who drive cars too slow.

    Ik dacht dat het echt was 0.o


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ze maakten grapjes en toen Niall iets gevoeligs zei, werd Harry helemaal boos. Niall dacht dat het nep was en ging verder met die stomme grapjes.. Harry werd nog bozer en tja.. ik ben zó onorigineel op dit moment.


    We accept the love we think we deserve.

    Ruzie om een meisje is trouwens niet zo onorigineel hoor.. dat is meestal bij de ruzies. :] Dat bijvoorbeeld Niall Harry's vriendin heeft gezoend?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 21:38 ]


    We accept the love we think we deserve.

    doen (:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 0:35 ]


    Save me from myself.

    Gewoon doen. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Claw schreef:
    Ruzie om een meisje is trouwens niet zo onorigineel hoor.. dat is meestal bij de ruzies. :] Dat bijvoorbeeld Niall Harry's vriendin heeft gezoend?



    Daarom juist. :3


    I like boys who drive cars too slow.