• Nou, ik heb eigenlijk twee problemen. Nu ik toch bezig ben kan ik ze namelijk net zo goed alle twee voorleggen...
    Het eerste is dus al een hele tijd aan de gang, maar ik heb me daar een soort van bij neergelegd. Namelijk: vaak als ik op een link druk, of gewoon iets intyp in de adresbalk word ik naar een andere site gestuurd en krijg je zo'n dingetje als "Schiet vijf iPhones" of "Snij mijn BH open" o.O Of het verschijnt gewoon ergens in de hoek van een pagina. Ik heb nu wel AdBlock, waardoor het gewoon witte vlakjes zijn en een witte pagina, maar toch. Ik heb zelfs Google Chrome opnieuw geïnstalleerd, maar dat hielp ook niet D: En mijn virusscanner zegt van niks te weten...
    Maar daar kon ik mee leven.
    Wat ik nu heb, is dat er midden in een tekst, bijvoorbeeld een story hier op Quizlet, een woord in een link is veranderd. Ik heb dat al eens eerder gehad en toen moest ik een extensie verwijderen, maar daar heb ik al gekeken. En zeker dat vind ik irritant, dus weet iemand hoe ik dat weer weg krijg? (A)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dat eerste weet ik niet, de tweede weet ik wel hoe je weg kan krijgen. Als je geen Mac hebt, dan moet het zo;
    Als je dus een tabblad open hebt, heb je rechtsboven een klein menu (naast je adresbalk). Daar klik je op en dan ga je naar > Instellingen >Extensies. Daar heb je dan een app, die je waarschijnlijk niet kent, met een rare naam. Bij mij was het "Yantoo". Dat is de app die voor die lijntjes zorgt - hij installeert zich vanzelf op je PC. Daarna ga je naar je configuratiescherm ->
    >Start > configuratiescherm > programma en onderdelen. En daar verwijder je dan diezelfde app. Zo heb ik het in ieder geval voor elkaar gekregen.


    The odds are néver in our favor.

    Dat heb ik ook steeds. En ik heb ook vaak dat er zo'n gele balk boven in verschijnt met "Plug-In is vastgelopen." echt irritant gewoon...


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dat eerste 'probleem' heb ik ook. Hoogst irritant.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Knight schreef:
    Dat eerste weet ik niet, de tweede weet ik wel hoe je weg kan krijgen. Als je geen Mac hebt, dan moet het zo;
    Als je dus een tabblad open hebt, heb je rechtsboven een klein menu (naast je adresbalk). Daar klik je op en dan ga je naar > Instellingen >Extensies. Daar heb je dan een app, die je waarschijnlijk niet kent, met een rare naam. Bij mij was het "Yantoo". Dat is de app die voor die lijntjes zorgt - hij installeert zich vanzelf op je PC. Daarna ga je naar je configuratiescherm ->
    >Start > configuratiescherm > programma en onderdelen. En daar verwijder je dan diezelfde app. Zo heb ik het in ieder geval voor elkaar gekregen.


    Dat laatste hoeft vaak nog niet eens, maar misschien kan ze het eerste probleem ook wel daarmee oplossen.


    Your make-up is terrible

    Boira schreef:
    Dat eerste 'probleem' heb ik ook. Hoogst irritant.


    •*• Lululu •*•

    Ik gebruik normaal FireFox maar sinds die kierewiet is gegaan gebruik ik nu even Chrome. En ik heb AdBlock naar toch die woord-links. Urgh.
    Eerste heb ik sowieso altijd gehad, sommige dagen wat vaker dan anderen.

    Verwijder alle extensies die je hebt. En herinstalleer ze allemaal een voor een uit de Google Chrome Webstore, nergens anders.
    Dat zou al je problemen moeten oplossen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Verwijder alle extensies die je hebt. En herinstalleer ze allemaal een voor een uit de Google Chrome Webstore, nergens anders.
    Dat zou al je problemen moeten oplossen :Y)


    Maar ik heb er maar drie :'p Maar ik heb ze één voor een uitgezet en gekeken en ik denk dat het nu weg is. (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oakenshield schreef:
    (...)

    Maar ik heb er maar drie :'p Maar ik heb ze één voor een uitgezet en gekeken en ik denk dat het nu weg is. (:

    Dan lag het dus aan de extensies, die waren van malafide bedrijven / organisaties. Zijn vast meegekomen met een installatie of zo. Maar goed, zolang je er vanaf bent is dat toch mooi? :Y)

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 22:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dan lag het dus aan de extensies, die waren van malafide bedrijven / organisaties. Zijn vast meegekomen met een installatie of zo. Maar goed, zolang je er vanaf bent is dat toch mooi? :Y)


    Jaa (: Er stond idd bij dat het door derden geïnstalelerd was , zag ik pas later. En bij AVG wist ik dat, want daar koos ik zelf voor ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes