• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?


    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - In het lijstje wil ik alles hebben ingevuld
    - Geen animefoto's oid gebruiken, foto's van bekende mensen mag wel
    - Niemand weet meer af van The Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Innerlijk:
    Extra:



    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Merveille Splendor (WritingxGirl)
    Stylist: Louis William Tomlinson (Flirt)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Flirt)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (Seaver)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Jackson Willow Anderson (Nyan)
    - Rose Knive Sapphire (Caleo)

    District 3 - Technologie:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Thomas Watt (WritingGirl
    - Niuty Jisny (legolas10)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Cadaver)
    Stylist: Neleora "Nele" Delaya Synder (Esorcha)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (Caleo)
    - Felicité Madison Gardner (Flirt)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Fione Berna Loosh (Caleo)

    Tributen:
    - Finarfin Eärfalas (Legolas10)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: Austin Jay Morning (ThisIsMeNow)
    Stylist:

    Tributen:
    - Percival Orwell (Seaver)
    - Marigold Treasure (PrettyAngel)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist:

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Risana Lorans (WritingGirl)

    District 8 - Textiel:

    Mentor:
    Stylist: Vivian Kalila Jazzlle (ThisIsMeNow)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Scarlett Darcy Rootz (ThisIsMyNow)

    District 9 - Graan:

    Mentor:
    Stylist: Modella Fabray (xxDrawing)

    Tributen:
    - Nickolas Taylor Rowan (Nyan)
    - Mercedes Pierce (xxDrawing)

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (Seaver)
    Stylist: Ruth Joanne Kyo (WritingGirl)

    Tributen:
    - Ruth Joanne Kyo (WritingGirl)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Esorcha)
    - Alyssa Joanne Foster (Cadaver)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor:
    Stylist:

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (Seaver)
    - Hope Dawn Moon (Caleo)




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 19:33 ]


    Reality's overrated.

    xxDrawing schreef:
    kan ik mijn rol nu ook invullen??


    Ja tuurlijk.

    Nyan schreef:
    mag ik de jongen van 2 nog reserveren?


    Ik zet je erbij!

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 14:46 ]


    Reality's overrated.

    okee hier komt de mijne:
    Naam: Mercedes Pierce
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 16
    District: 9
    Uiterlijk:

    heeft zwart haar en blauw/Groene ogen.

    Innerlijk: Mercedes is erg verlegen. Ze heeft haast geen vrienden, en niemand kijkt naar haar om. Hier door is ze erg depressief. Mee doen aan de hongerspelen is dus de beste mogelijkheid om er een eind aan haar leven te maken.
    Maar onder dat super verlegen gezichtje schuilt ook een echte vechter. Ze is erg sterk, snel en lenig. Ze kan dus best kans maken om te winnen. Ze twijfelt er steeds meer om. Zal ze express verliezen of proberen te winnen. Ze probeert minstens de 1e twee dagen te overleven en dan kijken hoe ver ze komt. Veder kan ze ook vriendelijk zijn. Alleen weten mensen dat niet omdat niemand haar haast hoort praten
    Extra: ze heeft een ring met haar district erop.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 21:55 ]

    Hier is ze :)

    Rol: tribuut
    Naam: Risana Lorans
    Geslacht: vrouwelijk
    Leeftijd: 19
    District: 7
    Uiterlijk: Risana heeft lang, rood haar dat golvend over haar schouders valt. Aan haar ogen valt niet zoveel speciaals op te merken. Effen grijs, zoals de meeste mensen in District 7. Ze is normaal gebouwd voor haar leeftijd (ongeveer 1 meter 70 lang). Haar huid is niet mooi effen, maar als je er niet op let, is ze best wel knap.
    Foto:


    Innerlijk: Risana op zich is erg spontaan. Ze vind het niet erg om met haar medetributen een praatje te voeren over wat dan nog, wat natuurlijk als nadeel heeft dat ze een behoorlijk grote mond heeft. Ze gaat zich niet inhouden om iets te zeggen, als ze het echt nodig is. Al is het erg beledigend. Maar op zich is Risana vriendelijk. Een fijne vriendin. Echter, Risana gaat zich tijdens de spelen niet inhouden om mensen te vermoorden. Ze wil kost wat kost overleven, wat ze er ook moet voor doen. Risana gaat zich met andere woorden niet laten doen.
    Extra: als Districts-aandenken heeft ketting met allemaal geurige blaadjes van de bomen van thuis eraan mee.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sorry, xxDrawing, maar je naam doet raar, ik zet hem dus niet op link anders word het iets heel vaags (zoals je nu ziet). Ik hoop dat je dit niet erg vind!

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 15:28 ]


    Reality's overrated.

    Rol: tribuut vrouw district 8
    Naam: Scarlett Darcy Rootz
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 15
    District: 8
    Uiterlijk: Het liefst draagt ze rustige kleuren want daar wordt ze rustig van. Haar uiterlijk is voor haar heeeel belangrijk want ze is al best vaak gedumpt door haar ware liefdes en dat wilt ze niet nog een keer. Ze heeft bronze haren ( niet letterlijk maar de kleur) en prachtige zeegroene ogen.


    Innerlijk: : lief en aardig maar zo super erg DRUK!! Het liefst wilt ze iedereen bevriend houden maar door haar drukte lukt dat niet altijd. ze wordt meestal druk al haar iets niet lukt en dan gaat ze rondrennen en schreeuwen. Het liefst klimt ze dan in bomen of naar buiten. De meesten mensen denken dat ze raar is.
    Extra: haar district aandenken is een ketting met een aquamarijn en daarin een kolibrie!



    Is het goed???

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 15:45 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    Rol: tribuut vrouw district 8
    Naam: Scarlett Darcy Rootz
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 12 1/2
    District: 8
    Uiterlijk: Het liefst draagt ze rustige kleuren want daar wordt ze rustig van. Haar uiterlijk is voor haar heeeel belangrijk want ze is al best vaak gedumpt door haar ware liefdes en dat wilt ze niet nog een keer. Ze heeft bronze haren ( niet letterlijk maar de kleur) en prachtige zeegroene ogen.
    Innerlijk: : lief en aardig maar zo super erg DRUK!! Het liefst wilt ze iedereen bevriend houden maar door haar drukte lukt dat niet altijd. ze wordt meestal druk al haar iets niet lukt en dan gaat ze rondrennen en schreeuwen. Het liefst klimt ze dan in bomen of naar buiten. De meesten mensen denken dat ze raar is.
    Extra: haar district aandenken is een kettinkje met een groene roos.

    Is het goed???����


    Ze lijkt wel heel erg veel op Scarlett uit Animal Royal c; niet dat dat erg is hoor. Maarree als je had gelezen had je doorgehad dat het van 15 tot 20 jaar is ;)


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    Ze lijkt wel heel erg veel op Scarlett uit Animal Royal c; niet dat dat erg is hoor. Maarree als je had gelezen had je doorgehad dat het van 15 tot 20 jaar is ;)


    Oepsie:$

    Ik zal het ff aanpassen


    live your life, it is beautiful as it is!

    Zo, ik keek even niet en het is allemaal al heel goed gegaan, bedankt Caleo :) En mijn toetsweek is nu ook voorbij, eindelijk, het leek wel twee weken.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Kan ik voor PrettyAngel meisje district 6 reserveren?


    live your life, it is beautiful as it is!

    MaraCroft schreef:
    Zo, ik keek even niet en het is allemaal al heel goed gegaan, bedankt Caleo :) En mijn toetsweek is nu ook voorbij, eindelijk, het leek wel twee weken.


    Graag gedaan, is het alemaal goed gegaan?


    Reality's overrated.

    ThisIsMeNow schreef:
    Kan ik voor PrettyAngel meisje district 6 reserveren?


    Oké, ik zet het erbij!


    Reality's overrated.

    Graag gedaan, is het alemaal goed gegaan?


    *cries* xD Nouja, ik ben het soort mens dat niks aan haar huiswerk doet en dan hoopt dat ze zessen haalt... Maar daar ga ik verandering in brengen! En hoe ging het met jou dan, Flirt?


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Guise, ik voel me echt fantastisch klote, dus ik duik nu m'n bed in en ik vul morgen mijn rol wel even in, dan ben ik gelukkig toch vrij :] Sorreh!]

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 16:52 ]


    What’s tasty in Busan?

    Rol:Jongenstribuut district 2
    Naam: Jackson Willow Anderson
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 19 Jaar
    District: 2
    Uiterlijk (liefst met foto):


    Jackson heeft licht bruin warrig haar en helder blauwe ogen. Hij is 1m 78 en redelijk gespierd,door het trainen,hij lijk niet zo sterk,maar dat is hij vooral mentaal
    Ook heeft hij een brandmerk op zijn heup, van de tijd van de opstanden,het is voor hem nog steeds een erg pijnelijk liteken die ,maar niet wil vervagen.
    Innerlijk:Jackson is niet zo'n aardig persoon en vertrouwd echt niemand door wat er in het verleden gebeurt is.Hij heeft niemand een tweede kans en doet alles om te overleven ook als dat moord is.Jack kan vaak sarcastish uit de hoek komen en soms ook grof,maar als je echt zijn vertrouwen hebt gewonnen is hij bijna een teddy beer.Een teddy beer die een grizly komt als je hem pijn doet of breekt vanbinnen.
    Extra:Hij verracht zijn vader en het capitool,hij vind ze dikke veraders.Hij heeft ook een jonger zusje en broertje ,Hij doet mee aan de hongerspelen voor hun.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 18:00 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik het meisje uit District 3?


    Tijd voor koffie.