• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 19:21 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Braxlin
    "Natuurlijk mag je dat. Dat klinkt zelfs heel leuk." glimlach ik. Eigenlijk voelt het vlechten van mijn haren nog best goed. Gewoon de spanning op mijn hoofdhuid is best ontspannend. Ik staar naar Joshua zijn hand, terwijl ik onze vingers verstrengel.

Axton
    "Euhm... Iets klein... maar romantisch. Met familie en goede vrienden, maar niet teveel mensen. Op een mooie, afgelegen plaats,... Ik weet niet goed... Wat zie jij?" vroeg ik glimlachend.

“To live will be an awfully big adventure.”

Joshua
    Jaz glimlacht breed en gaat verder. Na een tijdje komt Tommie aangerent met zijn tekening. 'Kijk!' zegt hij. Hij heeft een kasteel getekend met een prinses en een prins en 2 kinderen. 'Dit is Joshua, dit ben jij en dit zijn ik en Jaz!' zegt hij vrolijk.

Alexi
    'Een klein kapelletje op de kliffen. Met Oma, opa, Eve en Baptist, Maddie, Leslie,Jake en Vans en jouw vrienden en familie natuurlijk.' zeg ik zachtjes en glimlach. Oude dromen door films.

Drew
    Ik grijns lichtjes naar haar en blijf dansen. Als het liedje op zijn einde is laat ik haar los en loop naar de drank.
    'Wil jij ook wat?'

Mich
    Drew laat me los aan het einde van het lied en ik pruil lichtjes. Die pruillip verdwijnt echter en verandert in een brede glimlach.
    'Alsof je dat nog moet vragen, ja ik wil ook wel wat. Geef me maar een fles.' Ik grijns lichtjes.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Drew
    Ik geef haar een fles en pak dan een andere. Ik neem er een grote slok van en ga even op het bed zitten.
    Ik neem nog een slok.

Mich
    Ik pak de fles aan en maak die dan open. Even ruik ik eraan en zet de fles dan aan mijn lippen. Ik drink die voor een kwart leeg en kijk daarna Drew aan. 'Wel voorzichtig zijn met de drank he,' zeg ik plagerig tegen hem. Ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten. Ik draai zijn hoofd opzij en druk mijn lippen weer op die van hem. Ik kan de drank een beetje proeven op zijn lippen.

Drew
    Ik kus haar gewillig terug en als de kus beëindigd is zet ik de fles terug aan mijn lippen.
    Dan zet ik hem aan de kant en trek haar recht om haar terug tegen me aan te trekken.

Mich
    De kus duurt heerlijk voort, totdat Drew hem verbreekt. Ik drink verder, net zoals Drew, alleen ik drink sneller. Aangezien ik meer kan hebben en meer nodig heb om dronken te worden. Drew trekt me dan recht en ik heb mijn fles op de grond gezet. Ik grinnik en begin weer te dansen met Drew.

Drew
    We dansen verder en ik voel me licht worden in mijn hoofd maar nog niet dronken.
    Mijn handen liggen terug op haar heupen en ik druk mijn lippen terug op de hare.

Mich
    Zijn handen liggen weer op mijn heupen en als hij zijn lippen op die van mij drukt, lik ik langs zijn onderlip en ga dan gewoon met mijn tong zijn mond binnen.
    Alsof hij zou weigeren? Mijn handen liggen weer om zijn nek en ik dans tegen hem aan.

LostMagic schreef:
    Joshua
    Jaz glimlacht breed en gaat verder. Na een tijdje komt Tommie aangerent met zijn tekening. 'Kijk!' zegt hij. Hij heeft een kasteel getekend met een prinses en een prins en 2 kinderen. 'Dit is Joshua, dit ben jij en dit zijn ik en Jaz!' zegt hij vrolijk.

Alexi
    'Een klein kapelletje op de kliffen. Met Oma, opa, Eve en Baptist, Maddie, Leslie,Jake en Vans en jouw vrienden en familie natuurlijk.' zeg ik zachtjes en glimlach. Oude dromen door films.

Braxlin
    Ik glimlach breed. "Hoe mooi." zeg ik. "Wow, wat een mooie jurk heb je daar getekend. Op een of andere manier kan ik die nooit. Hoe doe je dat?"
    Doordat ik me zo met de kindjes bezig hou, word ik wat afgeleid van de rest.

Axton
    Ik dacht even na.
    "Mama mia?" vroeg ik toen, terugwijzend op dat kleine kapelletje op de kliffen.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    'Hoe raad je het.' lach ik en druk een kus op zijn lippen.
    'Maar dan wel zonder die hele vader kwestie.' Ik streel zachtjes over zijn wang en druk een kusje op zijn lippen.

Joshua
    'Ik weet niet, het lukt me gewoon.' zegt hij trots en geeft haar de tekening.
    Braxlin haar haar worden nog steeds gevlecht door Jaz. Allerlei kleine vlechtjes.

Jaimes schreef:
    Mich
    Zijn handen liggen weer op mijn heupen en als hij zijn lippen op die van mij drukt, lik ik langs zijn onderlip en ga dan gewoon met mijn tong zijn mond binnen.
    Alsof hij zou weigeren? Mijn handen liggen weer om zijn nek en ik dans tegen hem aan.

Drew
    Onze tongen verkennen elkaars mond en mijn handen glijden naar haar kont om ze daar te laten liggen.
    Ik druk haar zo nog iets dichter tegen me aan.

Leslie Day
    Al snel liggen zijn handen op mijn kont en duurt de tongzoen gewoon gewoon nog voort. Ik schuur weer tegen Drew aan en ga met mijn handen door zijn haar. Na even moet ik toch de tongzoen verbreken om op adem te komen. Ik kijk Drew aan en ik grijns dan. Ik laat de fles alcohol in mijn handen verschijnen en drink die bijna helemaal leeg. Ik voel de werking van de alcohol en genie er van.

Drew
    Ik lach en kijk hoe ze een hele fles bijna achteroverslaat. Ik pak mijn fles met één hand, neem terug een slok en zet hem terug waarna ik mijn hand terug op har kont leg.

Mich
    Drew lacht erom als ik bijna de hele fles leegdrink en ik grijns. 'Jij hebt een slok nodig, ik een hele fles.' Oké, wel iets minder dan de hele fles hoor. Ik denk dat een slok voor hem gelijk staat aan 1/5 van een fles, qua dronken worden. Dus nu ben ik al iets meer de weg kwijt dan Drew. Zijn hand ligt weer op mijn kont en ik giechel even. 'Jij houdt wel van mijn kont hè?' vraag ik plagerig.