• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ja :p


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijns en kijk haar speels aan. Langzaam glijden mijn handen naar haar borsten waar ik ook zacht in knijp.
    "Dus ik mag dit ook." constateer ik grijnzend.

    Braxlin
    Ik lachte een beetje huilerig en sloot even mijn ogen, terwijl ik de warmte van de knuffel me liet omarmen.
    "Dank je." mompelde ik zacht en glimlachte waterig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Inderdaad.' zeg ik zachtjes, blik even naar zijn handen op mijn borsten en dan terug naar hem.
    Ik vind het nog steeds vreemd dat we op de grond liggen maar oke.

    Joshua
    'Ik ga een tekening voor je maken!' zegt Tommie en rent naar mijn bureau om papier en stiften uit de lades te halen.
    'En ik vlecht je haar. Als ik droevig ben, heb ik ook graag als Joshua vlechtjes in mijn haar maakt.' zegt Jaz.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Drew
    Ik draai haar zachtjes van me af en sta op. Ik heb enkel mijn trainingsbroek en boxer aan maar ja. Ik leg de stereo aan en zet leuke muziek op.
    'Mag ik deze dans?' glimlach ik en kijk haar aan.


    Mich
    Drew draait me van zich af en hij zet dan de stereo aan. Hij vraagt dan aan mij deze dans en ik knik met een glimlach. Ik sta op en grijns even naar hem.
    'Ben je er wel zeker van dat je mijn dansmoves kan bijhouden?' vraag ik dan met een knipoog aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Ik kan het wel proberen.' lach ik en kijk haar afwachtend aan. 'Oh wacht.' Ik haal zo'n goedkope lichtgevende discobal die ik eens op de kermis heb gewone tevoorschijn en knip het licht uit. Dan kijk ik terug naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik weet niet waar ik op moet wachten, totdat Drew een soort discobal aan doet en het licht uitknipt. 'Veel beter,' zeg ik met een grijns tegen hem. Ik laat de muziek nog wat harder klinken en begin met dansen. Het voelt goed zo, gewoon met Drew.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik begin ook te dansen en leg mijn handen op haar heupen.
    Ik laat de muziek door me heen stromen om zo gewoon daarop te dansen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Ik glimlach weer als ik door zijn opmerking weet dat hij Harry Potter dus en gelezen heeft en het ook goed moet vinden, anders dan wil hij niet naar Zweinstein. 'Jammer maar helaas,' zeg ik dan met een glimlachje. 'En laat die chips dan maar zitten, ik eet wel een andere keer weer chips. Anders maak ik toch alleen maar je chips op.'


    Cameron 'Cam'
    'Hmm.. Dan laat ik nieuwe chips verschijnen, ik ben naar zweinstein geweest. Maar er afgetrapt, nu zit ik hier vast met allemaal dreuzels' zeg ik met een grijns en gooi een groot chipje in de lucht en vang die dan met mijn mond.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Inderdaad.' zeg ik zachtjes, blik even naar zijn handen op mijn borsten en dan terug naar hem.
    Ik vind het nog steeds vreemd dat we op de grond liggen maar oke.

    Joshua
    'Ik ga een tekening voor je maken!' zegt Tommie en rent naar mijn bureau om papier en stiften uit de lades te halen.
    'En ik vlecht je haar. Als ik droevig ben, heb ik ook graag als Joshua vlechtjes in mijn haar maakt.' zegt Jaz.

    Axton
    Ik laat grijnzend haar borsten los en glijdt met mijn handen gewoon naar haar rug.
    "Ik hou van je." glimlach ik en druk een kusje op haar lippen.

    Braxlin
    Ik glimlach en ga wat rechter zitten voor Jaz, terwijl ik even in Joshua zijn hand knijp, die ik stevig vasthoudt.
    "Wat zijn jullie toch lieverds." glimlach ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mich
    Drew legt zijn handen op mijn heupen en ik dans dichter naar hem toe. Ik kijk hem in zijn ogen aan en een brede glimlach staat op mijn lippen.
    Ik ben wel van plan om straks even lekker veel te gaan drinken, maar ik moet wel oppassen dat Drew niet teveel drinkt, want hij kan er wel aan doodgaan. Comazuipen.

    Livia Moore
    'Kan je niet eens echt chips laten verschijnen voor me?' vraag ik dan aan hem met een lachje. 'Want doe dat anders maar hoor! En er zal vast wel een reden voor zijn dat je eraf getrapt bent.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    [Seks is niet mijn stopwoord >< in plaats van; maaainn topics, als ik de eerste ben, zeg ik nu 'seks']

    Leslie Day
    'Hm, niet iederen vindt dat,' zegt Nick, maar ik kan hem niet geloven. 'En Katherine is het oneens met het laatste.' Ik zucht een keertje. 'Katherine weet nergens echt vanaf. Niet van de littekens, niet van wat er gebeurd is bij Nate, helemaal niets. Dus ze kan niet goed veroordelen.' Ik zeg expres veroordelen, in plaats van beoordelen, want dat zal ze doen. Als ze het weet. 'O, dat wist ik niet,' zeg ik dan. 'Hij zei alleen dat hij met je sms'te, niet de reden.' Ondanks dat ik die toen wel wilde weten. Nick noemt het 'ingewikkelder' en ik lach schamper. 'Dat is nog bagatelliserend. En wat Jake ervan vindt? Hij is vastbesloten dat we het samen op gaan voeden en dat hij er van zal houden. Zo sta ik er ook in.. totdat ik praatte vandaag met de mogelijke vader.. Jake's neef.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ik ook van jouw.' fluister ik zachtjes en kus hem dan teder en liefdevol terug.
    'Hoe zie jij onze bruiloft voor je?' vraag ik dan zachtjes. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Klein of groot? Op land of op een boot? Enkel met familie of ook met vrienden?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik zie Tommie ijverig kleuren en Jaz begint voorzichtig met vlechtjes in Braxlin's haar te maken.
    'Mag ik straks een sprookje vertellen?' vraagt ze mij en ik glimlach. Typisch Jaz. Voor haar is verdriet : warme chocomelk, warmte, haren vlechten en sprookjes. 'Vraag maar aan Braxlin.' zeg ik . 'Wil je dat?' vraagt ze dan.

    Drew
    Ik voel haar dichter tegen me aan dansen en lach dan.
    Ik ga nog iets dichter tegen haar aandansen zodat we eigenlijk min of meer aan het schuren zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Mich
    Drew legt zijn handen op mijn heupen en ik dans dichter naar hem toe. Ik kijk hem in zijn ogen aan en een brede glimlach staat op mijn lippen.
    Ik ben wel van plan om straks even lekker veel te gaan drinken, maar ik moet wel oppassen dat Drew niet teveel drinkt, want hij kan er wel aan doodgaan. Comazuipen.

    Livia Moore
    'Kan je niet eens echt chips laten verschijnen voor me?' vraag ik dan aan hem met een lachje. 'Want doe dat anders maar hoor! En er zal vast wel een reden voor zijn dat je eraf getrapt bent.'


    Cameron 'Cam'
    'Kan je niet eens echt chips laten verschijnen voor me?' vraagt ze met een lach, 'Want doe dat anders maar hoor! En er zal vast wel een reden voor zijn dat je eraf getrapt bent.' Zegt ze dan, 'Hmm.. Mischien' Andwoord ik, ik boog me wat naar achter op het bed en aangezien ik voor mijn tas zat zou iets laten verschijnen niet opvallen. Ik consentreerde me en liet een zak naturel chips verschijnen.. Eerst poging.. Niets, tweede poging.. Ik hoorde wat kraken en haalde de zak achter mijn rug vandaan en gooide die naar haar. 'Alsjeblieft'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    Drew komt dichter tegen me aandansen en we schuren haast tegen elkaar aan. Ik maak de laatste overbrugging en schuur nu inderdaad tegen hem aan. Ik leg mijn armen om zijn nek en druk een kus op zijn lippen.

    Livia Moore
    Hij zegt misschien en buigt dan weg. Ik kijk naar wat hij doet, maar hij is in zijn tas bezig. Hij haalt dan ineens nog een zak uit zijn tas en gooit die naar me toe. Ik vang het op en kijk dan blij. 'Naturel chips!' zeg ik vrolijk. Ik open de zak en begin er van te eten. 'Jummie!' zeg ik dan en geniet van de smaak. Het maakt mij helemaal niets uit of anderen het amper smakelijk vinden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.