• De 21ste eeuw, wie had ooit verwacht dat het ooit zo ver zou komen dat mensen afwisten van het bestaan van vampiers.
    Niet alleen vinden sommige mensen het goed, anderen zijn er van overtuigd dat ze hun leven met hen zullen doorbrengen.

    Maar niet iedereen is zo opgezet met het bestaan van de kinderen van de nacht, hoewel de er al veel ingeburgerd zijn.
    Onder de mensen, bevinden zich zowel dealers als leden van de kerkelijke gemeenschap fellowship of the sun.

    De dealers, vangen vampiers en tappen hun bloed af tot ze sterven en verkopen het.
    Bloed van een vampier kan er voor zorgen dat mensen sneller genezen of in een soort roes terechtkomen, maar bij fout gebruik kan het wel erg schadelijk zijn.
    Het is echter illegaal en als vampieren er achter komen, kan dat zware gevolgen hebben.

    De leden van de kerkelijke gemeenschap, proberen zich te weren tegen vampiers door middel van veel wapens en gebedjes tot God.
    Maar ondanks hun geloof, zijn het erg wrede mensen die af en toe een vampier offeren.
    Hun doel is om zo veel mogelijk mensen te bekeren en zo een leger op te bouwen om de vampiers uit te roeien.

    Wat velen trouwens niet weten, is dat niet alleen vampiers bestaan, maar ook andere mythische wezens zoals maenaden, heksen en gedaanteverwissellaars.
    Maar deze houden hun identiteit geheim uit angst om uit de problemen te blijven.


    Regels:

    • Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Relaties tussen andere rassen mogen, maar niet iedereen heeft een speciale relatie.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Ervaring met RPG's is verplicht.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.





    Rollen:

    Mensen:(Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Diora Cherelle Miller - Serveerster 1,1
    Anguish - Mila Sofiya Alik - Dealer en Barvrouw bij Bloodtopia 1,4
    Ceremonials - Joshua David Anderson - Lid van the fellowship of the sun 1,3
    Tortura - Michelangelo "Mike" Reynolds - Dealer 1,6
    -


    Vampiers: (Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Alexi Rose Collins - Uitbaatster Bloodtopia ( Danscafé ) 1,1
    Pebble - Adelynn Brookelle Keeper - Serveerster 1,2
    Cybele - Regan Savage - Barvrouw bij Bloodtopia 1,3
    Requille - Dante Vaughan Stoker - Maker van Alexi 1,5
    DarkSavior - Lord Nikolai von Charkov - Hoog iemand in het magistraat. 1,8
    -


    Weerwolven:

    Requille - Amelia Rylie Barret - Receptioniste bij de politie 1,3
    LegolasBitch - Ninalore Goldblood - Kledingontwerpster 1,10
    Cybele - Devin Rafe McRown - Bediende in een restaurant 1,8
    -
    -

    Heksen:

    Arriver - Kaley Jill Avery - Serveerster 1,3
    Caleo - Jade Phoebe Lore - Studente 1,9


    Gedaanteverwisselaars:
    Tortura -Celeste Tesanee Rhine - Student 1,5
    -
    Anguish - Ivan Sava Alik - Student aan de hoge school 1,4
    -


    Maenaden:

    GoAwaySpoon
    - Yaralynn Adènte - Werkt in een snoepwinkeltje 1,10



    Verdere vragen mag/moet je vragen in het praattopic, anders staat het speeltopic veel te snel vol.
    De rode cijfers achter de personages, is om een personage sneller op te sporen.
    Het eerste cijfer is het topicnummer en het tweede cijfer is de paginanummer.
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 21:24 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Michelangelo.

    Een beetje dwaas staarde ze me aan wanneer ik een kus op haar hand drukte. Het was zacht, de huid van haar hand, waardoor ik me afvroeg of ze lotion gebruikte. Het maakte ook niet uit, alhoewel ik graag wat meer stukken van haar huid zou verkennen.
    Nee, stop. Deze gedachten moeten nu stoppen, ze zijn niet handig op dit moment. Straks mag je het weer, Mike, straks is het jouw moment.
    De glimlach die er op haar lippen lag, maakte het er ook niet beter op. Gelukkig was ik wel iets afgeleid, maar de verleiding die er in mijn gedachten afspeelde, begon toch weer op te steken. Volgens mij deed ze het expres, wilde ze juist dat ik haar nam. Het roodharige meisje beet namelijk op haar onderlip en ik kon nog net een goedkeurende grom inhouden, waardoor ik wel haastig weg keek van haar.
    “Als je er op staat,” zei ze uiteindelijk. Ik keek terug naar haar en stak mijn handen in mijn broekzakken. Er was een lichte trilling in haar stem te horen op het begin, alleen gaf ik er niet zoveel aandacht aan. Ik was al opgelucht dat ze überhaupt toegaf. “Maar ik verzeker u dat het niet van mijn gewoonte is om met onbekenden mee te rijden.” Er was een glimlach opnieuw op haar lippen te vinden, terwijl er ook één op die van mij speelde op dat moment. Dat maakte het enkel mooier, haar gewoonte dat ze het niet deed.
    “Ah, ik voel me vereerd,” bracht ik charmant uit, terwijl ik mijn hoofd iets naar haar toe kantelde. Ik moest moeite doen om niet over mijn lippen te likken. Onze blikken kruisten elkaar nog altijd, wat mij goed deed. “Wat onbeleefd van me,” zei ze uiteindelijk, waarna ze vervolgde, “Mijn naam is Diora Miller.” Met een klein knikje liet ik weten dat ik haar gehoord had, ter kennismaking of iets dergelijks. “Diora, prachtige naam, prachtige dame. Het zou me niet verbazen als de betekenis ook zo mooi was.” Glimlachte ik weer op die manier, die ik bij velen meisjes gebruikte.
    “Ik woon bij het oude kapelletje,” zei ze vervolgens, zodat ik de locatie wist waar ik naartoe moest. “Met de auto is het niet zo erg ver meer.” Nu moet ik me echt inhouden om niet te gaan grijnzen door mijn gedachten, nu wist ik waar ze woonde. Perfect, misschien werd mijn avond toch nog iets. I’ll just wing it. Zachtjes nam ik haar bij de hand en nam haar mee naar de auto, welke ik voor haar opendeed zodat ze in kon stappen. Hierna gooide ik de autodeur grinnikend dicht en liep naar de andere kant om in te stappen, waarna ik de auto liet grommen.
    Zuchtend keek ik droog of er auto’s aan kwamen, je wist maar nooit. Gelukkig was het zo verlaten als de pest, dus reed ik weg, richting het oude kapelletje. Muziek zette ik zacht op, waarbij ik ietwat naar haar keek, een aardige glimlach op mijn lippen. “Wat voor muziek houdt deze dame van?” Grinnikte ik, maar lette vervolgens weer op de weg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diora Cherelle Miller - Serveerster

    Ik stond toe dat hij me naar zijn auto leidde die ietsje verderop stond en me er als een echte gentleman in hielp.
    Niet veel later kwam de motor brullend tot leven waarna we niet veel later weg reden.
    "Wat voor muziek houdt deze dame van?" Hij keek me even aan maar liet zijn blik vervolgens weer naar de weg glijden.
    "Ik luister vrijwel alles," Zei ik bedenkelijk en glimlachte haast onzichtbaar terwijl ik even door het raampje naar buiten keek. "Als het maar niet klassiek is."
    Mijn vader was iemand die altijd klassieke muziek luisterde als hij niet aan het werken was, iets waar ik me enorm hard aan irriteerde, zelfs zijn vrije tijd bracht hij veel liever met zichzelf door dan met zijn bloedeigen kinderen, een schande was het.
    "En jij?" Ik keek hem even aan, maar mijn ogen werden naar zijn kaaklijn getrokken, al wist ik niet echt waarom dat was. "Wat luister jij zoal?"
    Nadat ik mijn vraag gesteld had, sloeg ik mijn benen over elkaar zodat ik comfortabeler zou zitten en legde vervolgens mijn handen op mijn knie.
    Ik scheurde mijn blik van hem los en keek mee naar de weg, die op ons na dan, nog steeds verlaten was.
    De eerste druppeltjes begonnen uit de hemel te vallen en het zou waarschijnlijk maar een kwestie van tijd zijn voordat de hemel open zou barsten en het echt pijpenstelen zou regenen, dat was niet moeilijk te voorspellen nu de donkere wolken de sterren hadden overschaduwt.
    Bij het zien van de eerste druppeltjes, trok ik mijn neus een heel klein beetje op en kon nog net verhinderen dat ik een zucht liet.
    Ik had een helse hekel aan regen, want meestal ging regen ook nog eens gepaard met hevige, koude wind of onweer.
    Hoewel het er nu niet bepaald uitzag dat het vandaag nog zou onweren, dat hadden ze tenminste op het weerbericht gezegd.
    We waren nog maar enkele straten verwijdert van mijn huis waardoor ik zo'n klein vermoeden had dat ik het korte stukje van de oprit tot mijn deur zou moeten lopen wilde ik er niet uitzien als een natte dweil.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Sorry voor zo'n laat antwoord. Ik kom mezelf er gisteren niet toebrengen om wat te gaan schrijven. Als ik het had gedaan was het echt crap geworden en dat wil ik niet bij mijn awesome personage.]

    Lord Nikolai von Charkov

    Ze maakte een fluitend geluid, terwijl ze in mijn handen bungelde. Ik keek haar nog steeds woest aan. "Iemand hier is met zijn verkeerde been uit zijn grafkist gestapt. Joh relax, dude." Ze legde haar handen om mijn polsen in een poging om mijn handen van haar nek te drukken. Goodluck, bitch.
    "Het was een foutje, oké? No stress." zei ze en ik keek haar doordringend aan. Kon ik haar nog wel vertrouwen? Wacht, sinds wanneer vertrouw ik mensen? Goed, anders geformuleerd, is ze bang genoeg om haar bek dicht te houden?
    "Fuck man, je neemt mijn adem weg." zei ze, waarna ze begon te lachen. Ik keek har aan en trok mijn wenkbrauw. Dat doet V dus, het maakt mensen compleet gek. Ik snap echt niet waarom mensen dit perse willen, maar goed, hun probleem. Ze lachte alleen niet lang, vast omdat ze een adem te kort begon te krijgen. "Nee maar serieus, Nikolai, chill out en laat me los want dit grapje is nu niet grappig meer."

    Ze begon in mijn polsen te knijpen, maar dat werkte nu niet echt. Alsof ik geen menselijk wijf aan zou kunnen. Een lachwekkende gedachte. 'Vrouwen, irri...' begon mijn gedachtegang, maar ik kon hem niet afmaken, omdat Mila me in mijn gezicht spuugde. Alles laaide weer van binnen op en het vuur dat in mijn ogen brandde werd alleen maar groter.
    In plaats van dat ze bang werd begon ze, alweer, te lachen. Jezus, wat irritant. "Sorry. Sorry, ik weet niet waarom ik dat deed. Je gezicht zag er even uit als een schietschijf, het is de V." De laatste zin klonk onschuldig, maar had totaal geen effect op me.

    Ik gooide haar weer op de grond en veegde met de mouw van mijn jas over mijn gezicht. "Dit is de laatste keer dat ik jou wat geef." siste ik naar haar en draaide me om, om weg te lopen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Michelangelo.

    “Ik luister vrijwel alles,” antwoordde ze bedenkelijk op mijn vraag. Alhoewel mijn blik al op de weg was gericht, omdat ik liever niet ergens aan tegen wilde rijden. Bovendien zou dat een grote faal zijn, en ik wil niet dat ons beide iets over komt. Zeker niet met het porseleinen popje in de auto.
    “Als het maar niet klassiek is.” Hierdoor moet ik toch even lachen en keek daarbij haar richting op, ondanks dat het vluchtig was, omdat ik net de bocht om moest. “Geen fan van klassieke muziek dus. Noted. Is daar misschien nog een reden voor?” Grinnikte ik en liet bij een zebrapad een vrouw voor gaan met een klein glimlachje, waarna ik verder reed.
    “En jij?” Ik merkte in mijn ooghoeken dat ze naar mij keek, maar ik wendde mijn blik niet naar haar, omdat ik wel van die aandacht hield. Dus deed ik net alsof ik het niet in de gaten had. “Wat luister jij zoal?” Mijn lippen wreef ik iets over elkaar, terwijl ik gemakkelijk één hand losliet van het stuur en bedenkelijk over mijn kin wreef. Er waren al lichte stoppels zichtbaar, welke ik ook niet snel zou scheren, aangezien je dat een man maakt. “Hm,” murmelde ik, waarna ik iets grijnsde en dit keer wel haar richting op keek. “In elk geval geen klassiek.”
    Haar benen had ze over elkaar, maar zelfs vanwege de skinny jeans die zij aan had, kon ik prima op de vorm van haar lichaam letten. Voor een klein moment liet ik me mee dwalen met de verleiding die zich in mij plaats vond, dus volgde mijn blik van haar bovenbenen naar haar kont. Pas toen ik koplampen in mijn ooghoeken zag oplichten, keek ik snel op. Mijn ademhaling een beetje haperig terwijl ik de auto ontweek die eraan kwam. Ik schraapte mijn keel, hopend dat Diora dat niet in de gaten had.
    Ondertussen was het al aan het regenen en bedacht ik me dat ze bijna thuis was, dat onze ontmoeting maar van korte duur was en ik waarschijnlijk niet genoeg mijn best had gedaan. Verdomme, verdomme, verdomme. Zo ging het er ongeveer aan toe in mijn gedachten, met nog enkele andere scheldwoorden. En dan ook nog die klote regen, ik heb er een hekel aan. Geef mij maar de zon, of een mooie, droge avond.
    “Heb je een leuke avond gehad, Diora?” glimlachte ik, om het gesprek door te laten gaan en geen ongemakkelijke stilte te laten worden. “Bij mij werd het in elk geval pas beter toen ik jou had ontmoet,” vervolgde ik. Ondanks dat ik het met een charmante glimlach had gezegd, schold ik mezelf in gedachten uit. Waarom zo cliché? Ze trapt er niet in en vind je ook nog eens een klootzak vast… Een gladjakker, of hoe ze het nu ook maar willen noemen. Toch had ik wel de waarheid gesproken, want met het eten was er werkelijk niets aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diora Cherelle Miller - Serveerster

    Wanneer hij even uitweek voor een auto, voelde ik hoe mijn hart een klein sprongetje maakte van het schrikken.
    Mijn ogen bleven nog even strak op de weg gericht, maar het was zijn vreemde ademhaling die mijn aandacht had getrokken.
    Nog voordat ik er iets over kon zeggen, hoorde ik zijn stem weer, waardoor ik me bedacht en wijselijk mijn mond hield.
    "Heb je een leuke avond gehad, Diora? Bij mij werd het in elk geval pas beter toen ik jou had ontmoet."
    Een kleine, verlegen glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl ik even mijn ogen neersloeg om naar mijn handen te kijken.
    Ondanks dat het wat cliché klonk, vond ik het best een grappige toenadering, het was niet echt iets wat ik van iemand zoals hem zou verwachten.
    Michelangelo leek me eerder iemand die op de man af was en meteen zei waar hij aan dacht, maar misschien had ik het gewoon fout.
    Terwijl de regen nog steeds op de ramen tikten, dacht ik even zorgvuldig na over mijn woorden.
    "Moest deze avond werken, maar ik heb de laatste uurtjes vrijaf genomen aangezien er niet bepaald veel volk was vandaag." Zei ik terwijl ik uiteindelijk weer opkeek. "En jij bood me een lift aan wanneer ik het nodig had, dus ik neem aan dat mijn avond wel in orde is."
    Ik wilde hem niet al te veel complimenteren aangezien ik waarschijnlijk dan een enorme slijmbal leek en dat wilde ik niet.
    "En op die vraag van klassieke muziek, ja daar is een rede voor." Zei ik en fronste eventjes. "Laten we het gewoon op slechte herinneringen houden."
    Veel meer wilde ik er eigenlijk niet over kwijt, ik wilde hem namelijk niet echt opzadelen met mijn gezeur over mijn jeugd.
    Het was net iets te persoonlijk om het met hem te delen, deels omdat ik hem niet kende maar ook omdat er niemand zaken mee had.
    Hoe minder mensen er wisten van mijn jeugd, hoe beter ik dat vond, ik wilde namelijk echt geen medelijden hebben voor iets dat al zo lang geleden was.
    Ik keek op wanneer ik doorhad dat ik al een tijdje stil was geweest, verzonken in mijn eigen gedachtes en ging automatisch even met mijn tong langst mijn lippen.
    Wanneer ik niet veel later mijn huis op zag doemen uit de duisternis, gleed mijn blik even door het zijraam waar de regen nog steeds op tikte.
    Het zag er naar uit dat het niet meteen op zou houden met te regenen, wat ik eigenlijk niet zo erg fijn vond.
    "Wil je iets drinken?" Vroeg ik uiteindelijk en keek hem even aan om zijn reactie te peilen. "Dat is toch het minste dat ik kan doen omdat je me een lift gaf."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Bij dat wat je schreef over issues, moest ik aan dit gif-plaatje denken.]

    Celeste Tesanee Rhine

    Hij zuchtte, maar ik liet hem er niet tussen komen en praatte snel verder. Hierop keek hij me enkel serieus aan, al nam ik geen moeite om me af te vragen waarom. Dat ging nu niet echt, in deze heldhaftige kippetjes-bui. Eén ding tegelijkertijd. Zijn serieuze blik van eerder had plaats gemaakt voor zijn opgetrokken wenkbrauwen, maar ik draaide me al snel om en loop weg. Na drie stappen draai ik me echter weer terug en ga op de stoel zitten, terwijl ik hem weer aan keek.
    Toen ik over mijn lippen likte om een reactie van hem op te wachten, die er vast aan zou komen, aangezien hij me wel een type leek daarvoor, schoof hij abrupt de ice-tea met een vriendelijke glimlach naar mij toe. Wacht, wat ging er daarnet zo mis? Ongelooflijk, die vriendelijke glimlach op zijn gezicht, die heb ik nog niet eerder bij een klant – vooral bij een jonge man – gezien. Op de één of andere manier moeten ze mij altijd hebben, maar nu… hij leek het zowaar te menen.
    Iets verlegen en met mijn reebruine ogen vernauwd, alsof ik het niet geloofde, schoof ik het glas ice-tea wat meer naar mij toe. Door mijn slanke vingers voelde ik de aangename koude van het glas gaan, van het drinken. Eerlijk gezegd, had ik geen idee of dit van mijn loon af werd getrokken en ik durfde nu ook niet aan de jongen te vragen of hij het wel zeker wist. Zwijgzaam bleef hij, terwijl de verbazing duidelijk op mijn gezicht af te lezen was. Op dat moment was ik even een open boek, zeker voor hem nu.
    Eén wenkbrauw trok hij op, terwijl hij zijn handen over elkaar vouwde, boven de tafel. Dit deed me echter wel iets goed, zo kon ik geloven dat we in elk geval nog een enkel ding gemeen hadden, hoe raar dat ook moge klinken. Mijn vingers speelden met het zwarte stampertje dat in het glas ice-tea zat. Deze draaide ik om, zodat het platte gedeelte naar het glas wees, maar stak het plakkerige gedeelte nu in mijn mond, opdat ik er geen last van zou hebben. Precies op dat moment bracht Ivan iets uit, waardoor ik benieuwt naar hem opkeek.
    Wát?’ De stilte van zijn kant was eindelijk verbroken. Eerst dacht ik dat hij door mijn woorden beledigd was, maar toen er een subtiel gegrinnik bij hem vandaan kwam, fronste ik. Ik snapte er dan ook werkelijk waar geen ene moer meer van. Excuses voor mijn woorden. Deed hij het soms expres? Wilde hij mij verwarren? ‘Niet echt de vraag die ik verwacht had, maar vooruit. Ik vind 'm leuk. Dat meisje heeft inderdaad een zeer krachtige sfeer om zich heen, dat weet ze zelf ook, geloof me. Het is dan ook inderdaad één van de redenen dat ik bij haar blijf, dat maakt het spannend. Daarnaast is het ook mijn taak om voor haar te zorgen. Dat doet een broer nu eenmaal…’ Hij liet even een pauze vallen, waardoor ik enkel ongeduldiger raakte. Ondanks dat het niet eens in mijn karakter lag, maar het was in verband met mijn nieuwsgierigheid deze keer. ‘Voor zijn zusje.’
    Inmiddels had ik het stampertje alweer terug gedaan in de ice-tea en roerde hiermee iets rond. Een brede grijns lag er op zijn lippen, terwijl ik nog moet verwerken wat hij nu had gezegd. Zijn… zusje? Naarmate het bij me aan het door te dringen was, bedacht ik me dat hij vast wel heel graag mijn reactie wilde weten. ‘Vertel eens,’ ging hij echter snel verder voordat ik ook maar mijn mond open kon doen om antwoord te geven. ‘Vanwaar deze nieuwsgierigheid? Ik neem aan dat je niet aan iedere klant vraagt waarom ze bij elkaar zijn, of dat ze überhaupt bij elkaar zijn. Zeg trouwens alsjeblieft geen "u" en "meneer". Ik ben niet deftig genoeg voor die woorden en bovendien ben ik niet veel ouder dan jij.’
    Een grote glimlach was er nu ook op mijn volle, rozige lippen te merken, welke in de tussen tijd erop had weten te wurmen. ‘Ze is niet je vriendin?’ bracht ik toen enthousiast uit, alsof ik net een nieuwe pop had gekregen om mee te spelen als klein kind. Ik kwam er echter natuurlijk niet op dat dit totaal verkeerd begrepen door hem kon worden, zeker aangezien ik hem in zijn ogen aankeek met die brede glimlach. Zijn andere woorden was ik totaal vergeten hierdoor. ‘Oh, Ivan, dat is geweldig!’ Vervolgde ik, nu eindelijk zijn naam gebruikende, hoewel hij die van mij nog niet wist, maar ik hoorde het en het floepte er ronduit uit. Bovendien was dit een deel dat bij de oude Celeste horen, die karaktereigenschappen kwamen nu boven drijven. Een bepaalde, wel erg opgewekte fonkeling was te zien in mijn reebruine, amandelvormige ogen, terwijl er zelfs iets in mijn stem een charmante doch uiterst enthousiaste toon te horen.
    ‘Nu kan ik er eindelijk voor gaan,’ Grinnikte ik genoeglijk, waarbij ik het glas zelfverzekerd beetpakte en deze al onderweg was naar mijn lippen. Nu straalde ik heel anders dan de verlegen Celeste-kant. ‘Wanneer is je zusje vrij van werk? Ik wil haar graag onder vier ogen spreken.’ Nee, ik had werkelijk geen idee dat dit fout op gemerkt kon worden, dat het zou lijken alsof ik interesse had in zijn zusje. Uit het glas ice-tea dronk ik wat, terwijl het langzaam maar zeker begon te dagen. Wanneer dat uiteindelijk kwam, verdween die twinkeling in mijn ogen en keek hem beduusd en nogal van mijn stuk gebracht aan. Het drinken dat ik bijna had ingeslikt, proestte ik uit, wat half in zijn nek en over zijn shirt ging. Nu schaamde ik me nog meer, en ik wist niet eens dat het mogelijk was.
    ‘Mijn hemel, het spijt me!’ Riep ik uit, wat aandacht trok van enkele klanten naast ons. Haastig stond ik op, liet hierbij het glas los en met een knalrode kleur op mijn anders zo porselein witte huid, bracht ik een doekje te voorschijn uit mijn schort. Wanneer ik voorover boog, vermeed ik expres zijn ogen, omdat ik bang was dat er een boze blik in was te zien. De andere Celeste was weer verdwenen, die enthousiaste, misschien wat brutale Celeste. Al was het brutale nog niet eruit gekomen. Met het doekje depte ik gauw het uitgeproeste drinken uit zijn nek en vervolgens bukte ik iets voor zijn shirt, terwijl ik deze vastpakte, zodat het beter schoon te maken was. ‘Ik bedoelde het niet zo, dat ik, u weet wel… d-dat ik uw zusje zo zie.’ Stamelde ik, waarna ik toch mijn blik naar zijn ogen liet gaan om te peilen wat hij dacht.

    Michelangelo

    Ah, shit! Daar heb je het al, dacht ik hopeloos. Ze schrok toen ik net uitweek voor de auto die eraan kwam, het was maar goed dat degene niet ook nog ging toeteren. Ik weet nu eenmaal wel dat de verleiding groter is dan dat ik nu op moet letten, toch moet het. Dus houd ik mijn blik de hele richting er naartoe nog op de weg, om een herhaling van daarnet niet nog een keer te laten.
    Haastig bedacht ik ook wat om geen drukkende stilte te laten komen, dat ongemakkelijke mocht van mij wel totaal weggaan. Daar was ik niet van gediend, zeker niet vanavond. Het eten was prima, maar de bediening niet. Ik wilde botweg dat ze even bleef hangen, zo veel waren er toch niet.
    De cliché zin had ik eruit weten te krijgen, pas daarna had ik het door van mijn eigen stommiteit. Het klonk best klef, zeker voor mijn doen, maar toch was het wel deels de waarheid. Het was allemaal nogal vreemd voor mij nu, dus liet ik haar dit keer praten. Anders kwam er niets meer van mij terecht, dacht ik zo. Wat ze deed, was daarom ook langs mij heen gegaan, aangezien ik te druk bezig was met mezelf in gedachten te vervloeken.
    "Moest deze avond werken, maar ik heb de laatste uurtjes vrijaf genomen aangezien er niet bepaald veel volk was vandaag." Uiteindelijk keek ze weer op, echter durfde ik nu niet naar haar te kijken. Ik dacht dat ik anders weer te veel afgeleid zou worden en misschien kreeg ik dit keer geen kans om een auto te ontwijken. Ze had gewoon een mooi lichaam en ik vroeg me af hoe het eruit zag onder die kleding…
    Niet afgeleid raken, Mike! Verdomme! Sprak ik mezelf weer streng toe in gedachten, omdat ik het al helemaal voor me begon te zien hoe ze zich uit begon te kleden.
    "En jij bood me een lift aan wanneer ik het nodig had, dus ik neem aan dat mijn avond wel in orde is." Hierdoor gleed toch onbewust een halve glimlach, die meer op de betrouwbare grijns van mij leek, op mijn lippen. Die woorden, hoewel ze niet per sé iets hoeven te betekenen, was het voor mij precies goed. Toch besloot ik dat ik er niet over moest beginnen, want anders lag het er te dik bovenop en dat was precies wat ik nu niet moet doen. Daar was zij het type niet voor, dacht ik. “Hm, wat voor werk doe je Diora?” Het lijkt op een restaurant, café of bar en op dit uur, was dat het waarschijnlijk ook.
    "En op die vraag van klassieke muziek, ja daar is een reden voor." Vervolgde ze daarna en fronste eventjes. "Laten we het gewoon op slechte herinneringen houden.” Ik knikte bij haar woorden. “Prima, ik ga je niet dwingen om je levensverhaal direct kwijt te raken bij mij,” Grinnikte ik iets, waarbij ik toch haastig een blik op haar wierp, maar vervolgens terug op de weg. “Je kent me pas net.” Vreemd genoeg vond ik het ook oké om er niet over door te gaan, wat ik meestal toch bij anderen zou doen. Dit was alleen een act, bedacht ik me, het kwam gewoonweg daardoor. Nu moest ik me toch geen anderen dingen in mijn hoofd halen hé, ik was naar haar toe gelopen voor wat plezier. Dat zou ik krijgen ook vanavond.
    Na een aantal minuten waren we al bij het eind bestemming gekomen en ik keek even pijnlijk. Jammer dat ze moest gaan… “Hier is het?” vroeg ik aan haar, terwijl ik wel door had hoe ze ernaar keek. Alhoewel mijn blik direct door ging naar haar lippen, waar zonet haar tong nog langs was gegaan. God, houd je toch eens in Mike! Denk nu even met je hersenen in plaats van met je geslachtsdeel. Dat zou Diora nu ook vast op prijs stellen, laat staan Mila. Die zou je de fuck in slaan als ze door had dat… Wacht, hier ging iets goed mis. Waarom moest ik op een tijd als dit nu weer aan haar denken? Verdomme.
    “Wil je iets drinken?” Vroeg ze, voor mij nogal abrupt, waardoor mijn blik direct verbaasd haar kant op schoot. Toch kon ik nog normaal voor haar huis parkeren en ik sloeg de motor van de auto af. Ze keek naar me, maar de woorden dwaalden nog door mijn gedachtegang. Wauw, dat heb ik nog prima gedaan dan. "Dat is toch het minste dat ik kan doen omdat je me een lift gaf." Opeens kwam er dan ook een glimlach op mijn lippen terecht vanwege dit. “Graag, Diora. Dat lijkt me gezellig,” Ik lette natuurlijk nog wel op mijn woordkeuze, ik zou niet willen dat ik op het allerlaatste moment het nog verpestte. Raar genoeg gebeurde dat de laatste tijd vrij vaak. De gordel deed ik los, waarna ik snel uitstapte, de autodeur dichtgooide en me naar de kant van Diora haastte, om deze deur open te doen.
    Pissing rain, it’s making me irritated like hell. Mijn jas deed ik iets uit om deze wat boven haar hoofd te doen, voor zover dat kon. “Kom, ik offer mezelf graag voor je op.” Lachte ik, waarbij ik haar uit de auto hielp en vervolgens de auto op slot deed. Dit alles, terwijl ik mijn jas nog boven haar hoofd hield en een klein beetje boven die van mij. Mijn shirt was in een mum van tijd al doorweekt.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 2:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diora Cherelle Miller - Serveerster

    Wanneer hij had toegestemd om nog even te blijven om iets te drinken, stapte hij zijn auto uit en hield niet veel later de deur voor me open terwijl hij zijn jas wat boven mijn hoofd hielt, wat ik best wel lief vond .
    "Kom, ik offer mezelf graag voor je op." Lachte hij terwijl hij me uit de auto hielp waardoor ik automatisch zelf ook even lachte.
    Ondanks hij zijn jas over mijn hoofd liet hangen, en deels over het zijne, kon hij toch niet verhinderen dat er toch wel wat druppeltjes in mijn gezicht kletsten.
    "Dankje," Grinnikte ik en begon snel te wandelen richting de deur waar ik al snel mijn sleutel in het deurslot stak om hem te openen.
    De deur ging onder een zacht gekraak open en al snel voelde ik hoe de warmte van het knusse huis me verwelkomde.
    "Kom," Lachte ik even nadat ik was binnengestapt en de deur voor hem open hield. "Het is geen weer om buiten te blijven staan."
    Door het vochtige weer, was mijn haar wat gaan krullen waardoor het, naar mijn mening dan, leek alsof het in geen dagen nog was gekamd.
    Een rilling liep over mijn rug wanneer ik de koude tocht door het deurgat voelde gaan, wat was het toch een verschrikkelijk weer.
    Mijn ogen bleven even bij Michelangelo's gezicht hangen, maar dwaalde uiteindelijk wat af naar zijn borstkas.
    Het viel me op dat zijn T-shirt door de regen nat was geworden en dat het een beetje bleef kleven aan zijn lichaam, wat er eigenlijk niet echt slecht uitzag.
    Onbewust vroeg ik me af hoeveel hij getraind had om het voor elkaar te krijgen om zo'n lijf te krijgen.
    Snel schudde ik de gedachtes van me af omdat ze ronduit belachelijk waren, hoewel ik het eigenlijk nog steeds best aangenaam vond om naar te kijken.
    "Wat wil je drinken?" Vroeg ik terwijl ik een druppel af mijn wang veegde, hoewel ik het gevoel had dat er hier en daar nog wat hingen. "Koffie, frisdrank? Iets straffers, zeg het maar, ik heb vrij veel in huis."
    Ik keek even over mijn schouders naar de kast die in de woonkamer stond en bedacht me dat ik wel nog wat had staan van mijn laatste feestje.
    In de kast stonden dingen zoals wodka, tequila en zelfs whiskey, hoewel ik dat laatste eigenlijk niet zo erg graag lustte.
    Het gaf me het gevoel dat ik net ontsmettingsmiddel aan het drinken was of iets in die aard.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Michelangelo

    Hoewel ze er wel op lachte, vroeg ik mezelf toch af wat ze dacht, van mij, van hoe ik handel. Er zullen vast wel meiden zijn die iets anders doen dan ze denken. Daarom werd ik ook nieuwsgierig naar haar en wat voor soort persoon zij voor de rest was. Enkele waterdruppels kletsten in haar gezicht, maar dat vond ik beter dan dat ze direct kleddernat zou worden door de neervallende regen. Zelf was ik geen grote fan hiervan en de blik op haar gezicht vertelde me dat zij het ook niet echt op prijs stelde.
    “Dank je,” grinnikte ze, waarna ik haar direct richting de deur volgde, omdat ze snel begon te wandelen. Op wat ze zei, had ik enkel een dankbaar glimlachje op mijn lippen laten zien. De deur opende zij met het sleuteltje en ik was blij toe dat we uiteindelijk binnen stonden. Hoewel de deur met een zacht gekraak open ging, deerde mij het niet, aangezien de warmte mij verwelkomde en verwarmde van de regen daarnet. Mijn shirt was nat geworden, die zal niet zo snel droog worden.
    “Kom,” Lachte ze even nadat ze binnen gestapt was. “Het is geen weer om buiten te blijven staan.” Dat liet ik me geen twee keer zeggen en ik stapte dan ook direct naar binnen met een grote grijns, welke ik niet kon onderdrukken. Gelijk ging mijn blik alle kanten op en probeerde ik haar omgeving in me op te nemen, waarna ik vervolgens naar het roodharige meisje keek. Was dat trouwens haar echte haarkleur? Haar haar was wat gaan krullen door het weer, ik grinnikte erop en likte iets onbewust over mijn lippen. Ze zag er leuk uit, zelfs zo, misschien wel juist zo. De warrige look van meiden die toch goed aan gekleed waren, vond ik altijd wel aangenaam om naar te kijken. In Diora’s geval bedacht ik me haar met enkel mooie lingerie aan, maar dat vertelde ik niet hardop, dan mocht ik direct weer die pisregen in.
    Haar ogen bleven kort hangen bij mijn gezicht, echter dwaalde het uiteindelijk toch wat af naar mijn borstkas, waardoor ik vermakelijk naar haar keek. Nu zei ik er nog niets van, maar straks zou het er toch over mijn lippen komen, omdat ik het leuk vind meisjes te plagen. “Wat wil je drinken?” Met mijn wijsvinger streelde ik bedenkelijk over mijn lippen. Geen bier in elk geval, daarvan had ik er al net één op en ik had nu wel wat zin in iets anders. “Koffie, frisdrank? Iets straffers, zeg het maar, ik heb vrij veel in huis.” Ze keek over haar schouders ergens naar, maar ik lette er al niet meer op en liep wat door de woonkamer heen, waarna ik op de bank ging zitten. Mijn hand liet ik even over mijn natte shirt, en zo mijn borstkas, gaan, waarna ik het shirt wat van mijn lichaam af plukte, omdat ik niet van het gevoel hield. Toch plakte het shirt direct weer vast op mijn borstkas, waardoor ik even diep hopeloos zuchtte. “Ik houd niet van het plakkende gevoel, maar om mijn shirt uit te doen is nogal onbeschoft,” murmelde ik eerst jegens haar, waarna ik opkeek en vervolgens haar vraag beantwoordde, “Wodka vind ik wel prima, als je dat hebt tenminste. Anders maakt het me niet zo veel uit,” Glimlachte ik charmant. “Zal ik je even helpen?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diora Cherelle Miller - Serveerster

    "Ik houd niet van het plakkende gevoel, maar om mijn shirt uit te doen is nogal onbeschoft," Hoorde ik hem murmelen.
    "Trek je shirt dan uit," Flapte ik er uit en had het gevoel dat ik plots rood aanliep wanneer ik besefte wat ik zojuist had gezegd, ik kon wel door de grond zakken. "ik steek hem wel even in de droogkast."
    Hakkelde ik er nog achter aan, maar het was zodanig stil dat ik twijfelde of hij het wel had gehoord.
    "Wodka vind ik wel prima, als je dat hebt tenminste. Anders maakt het me niet zo veel uit," Zei hij uiteindelijk en ergens hoopte ik dat hij niet had gehoord wat ik had gezegd. "Zal ik je even helpen?"
    Ik schudde even mijn hoofd en wandelde haastig naar de kast waar alle drank in zat en bleef even met mijn rug naar hem toe staan zodat hij geen glimp kon opvangen van mijn rode wangen van schaamte.
    Dat kon ik immers wel missen dat iemand als hij zou zien dat zijn gezelschap me ietwat ongemakkelijk maakte, maar niet op een vervelende manier dan.
    Om de idiote gedachtes van me af te schudden, beet ik even op mijn onderlip en haalde uiteindelijk eens diep adem.
    "Het lukt me wel," Zei ik in een poging om onverschillig te klinken, maar het kwam er wat aan de schorre kant uit waarna ik snel even mijn keel schraapte.
    Ik voelde me net zo'n uilskuiken dat niet gewend was om bij mannen in de buurt te komen, hoewel dat eigenlijk niet waar was.
    Met trillende vingers opende ik de glazen deurtjes van de kast en ging vervolgens op mijn tenen staan om aan de fles wodka te raken.
    Vanaf het moment dat ik de fles vast had, voelde ik me al een stuk kalmer en minder nerveus dan eerst, wat een goed teken was.
    Voor mezelf haalde ik er een fles porto uit, iets wat ik veel liever lustte dan wodka, en sloot onhandig de deurtjes weer waarna ik me weer naar hem omdraaide en nog een glimlach op mijn gezicht wist te toveren.
    Niets aan de hand, blijven lachen Diora, ging er door me heen en wilde niet eens weten hoe belachelijk ik wel niet overkwam.
    Ik zette de twee flessen netjes op tafel en verdween in de keuken om glazen te halen aangezien we moeilijk van de fles konden drinken.
    Eenmaal in de keuken, treuzelde ik wat om wat tijd te rekken zodat ik er zeker van was dat mijn rode wangen volledig weg waren.
    Snel wierp ik een blik op het keukenraam en merkte in de weerspiegeling dat mijn wangen nu een lichtroze kleur hadden gekregen, maar die kleur zou net zo goed van de warmte geweest kunnen zijn.
    Je zou wel erg goed moeten zijn als je kon zien dat het niet van de warmte, maar van nervositeit en schaamte was.
    Ik legde een hand op mijn wang en zuchtte eventjes waarna ik snel de glazen beetnam en aanstalten maakte om weer naar de woonkamer te gaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Requille schreef:
    Dante Vaughan Stoker


    Adelynn Brookelle Keeper - Serveerster.
    'Ah, serveerster!' begon de jongeman met een charmante glimlach op zijn gezicht. 'Ik had gehoopt dat jij degene was die deze kant op zou komen,' ging hij verder. Ik zag hoe zijn ogen een geniepig trekje kregen. 'Maar goed, dat terzijde is er wel degelijk iets waarmee je me kan helpen. Zie je, ik ben net voor het eerst dit dorp binnengestapte, mijn reis was lang en ik ben er sowieso zeker van dat ik hier nog een tijdje zal verblijven,' vertelde hij waarna hij zijn aandacht richting de menukaart voor zijn richtte. Ik was het gewent dat sommige klanten heel hun levensverhalen vertelde, het verraadde dat ze zich op hun gemak voelden.
    De glimlach bleef op mij gezicht geplakt zitten terwijl ik geduldig wachtte tot de jongeman zijn besluit genomen had.
    Met mijn pen tikte ik zacht op mijn schrijfblokje terwijl ik even het restaurant doorkeek om te kijken of een van mijn tafeltjes nog wat nodig hadden.
    'Ik heb alleen nog een verblijf nodig,' hoorde ik hem toen zeggen en ik keek terug naar de tafel. Met mijn tong likte ik heel even snel over mijn tanden om te voelen of ze wel echt hun goede grote hadden, wat tot mijn opluchting echt zo was.
    'Wel, er zijn genoeg goede hotels hier in de buurt,' antwoordde ik vriendelijk waarna ik mijn pen in aanslag hield om zijn bestelling op te schrijven.
    'Én een flesje van dat Tru Blood.' Ik knikte en schreef het snel op. Het was niet meteen een aanwijzing dat deze jongeman daadwerkelijk een vampier was, menselijke klanten bestelden het ook wel eens, hoewel zij het vrijwel meteen na een slok lieten staan en het niet meer opdronken.
    Net toen ik wilde vragen welke bloedgroep hij wilde hebben, mompelde de jongen dat hij niet zo bekend was met de smaken.
    'Helaas ben ik niet zo bekend met hoe elke bloedgroep smaakt,' mompelde hij fronsend. 'Ik weet al een oplossing!' zei hij er toen vrijwel vroeg achteraan en wendde zich richting mij.
    'Geef me anders maar wat jou het beste lijkt,' besloot hij en knipoogde.
    Mijn mond vormde zich tot een aantrekkelijke glimlach, mijn witte tanden bloot. 'Maar natuurlijk,' antwoordde ik, mijn stem wat dieper en verleidelijker.
    'Ik ga het meteen voor u halen.' Ik draaide me om en liep richting de bar, waar ik het flesje Tru Blood, bloedgroep O, de meest voorkomende bloedgroep, uit de koeling haalde. Een schoon glas haalde ik nog vlug uit de spoelbak waanra ik het samen op een dienblad zette en weer richting de jongeman liep.
    'Alstublieft,' knipoogde ik naar hem, toen ik het voor hem neer zette.
    'Dit is groep O. Het was de eerste die ik tegenkwam en daarbij ook een van de lekkerste.' Mijn favoriete bloedgroep was B negatief, maar omdat we die nu even niet hadden had ik hem mijn tweede favoriete smaak gegeven.

    [Ben nogal druk geweest de afgelopen dagen, sorry.]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 16:26 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mila Sofiya Alik
    Het was wel duidelijk dat Nikolai mijn moodswings niet bij kon houden. Dat gaf niet, ik kon het zelf ook niet, maar op dat moment kon ik me er ook niet echt druk om maken. Eigenlijk kon ik me helemaal nergens druk om maken, integendeel, alles was een pretje op dit moment, behalve dan zijn handen om mijn nek.
    Toen ik in zijn gezicht had gespuugd en erna begon te lachen, kon ik het vuur bijna letterlijk in zijn ogen zien branden. Ik probeerde nog om zo onschuldig mogelijk te kijken, maar het had totaal geen effect op deze vampier. In plaats daarvan gooide hij me enkel op de grond en veegde met de mouw van zijn jas over zijn gezicht. Doelwit geraakt!
    'Dit is de laatste keer dat ik jou wat geef,' had hij naar me gesist voor hij zich had omgedraaid om weg te lopen. 'Wat?' Ik krabbelde zo snel als ik kon overeind, wilde een stap doen in zijn richting, struikelde bijna en hield mezelf nog net overeind door Nikolai bij zijn arm te pakken.
    'Dat kun je niet maken! Kom op Nikolaaitje, dit was toch een goede deal?' Het viel nog tegen iemand half smekend over te halen terwijl je het liefst midden in een weiland zou gaan liggen om overal om te lachen, maar het moest gebeuren.
    'Sla me maar, vermoord een van mijn collega's, als ik een huisdier had, zou je die mogen vermoorden, maar alsjeblieft, deze straf is te streng. Nu ik één keer je bloed heb gehad, wil ik meer. Dit kun je niet maken! Ik heb het nódig en dat is jouw schuld, jouw bloed heeft ervoor gezorgd dat ik snak naar meer. Verdomme,' sis ik. 'Je bent het me haast verplicht om meer te geven! Je geeft toch ook geen lolly aan een kind om het vervolgens weer af te pakken?' Mijn toon veranderde constat. Net was het boos, terwijl het nu weer smekend klonk.
    'Toe, ik doe er bijna alles voor, maar zeg niet dat je me nooit meer iets zult geven. Ik beloof echt dat ik het aan niemand zal vertellen. Ook Mike niet. Ik zweer het op eh, godsamme weet ik veel. Fuck it, ik zweer het op mijn leven!'


    everything, in time

    Michelangelo

    ‘Trek je shirt dan uit,’ werd er bij haar uit geflapt, waardoor ik het niet kon laten en haar met een brede grijns aankeek. Haar gezicht liep rood aan, maar dat vond ik alleen maar leuk. Zou ze het weten, dat ik haar plaag? ‘Ik steek hem wel even in de droogkast.’ Hakkelde ze er iets achteraan, maar ik bleef nog even stil, omdat ik haar bestudeerde. Die reactie was ook precies welke ik van haar wilde hebben, daar kon ik wel wat mee. Mijn shirt zal ik straks eens uit trekken…
    Ze schudde haar hoofd op wat ik haar had gevraagd en wandelde haastig naar een kast toe, vast waar de drank in zat. Ik haalde mijn schouders iets op, maar keek toe hoe ze met haar rug naar mij toe bleef staan. Het was erg vermakelijk dat ze direct rood aanliep en er nu nog last van had. ‘Het lukt me wel,’ vervolgde ze verder, maar het kwam er wat aan de schorre kant uit. Ze schraapte haar keel, al had ik de toon wel gehoord. ‘Ik wil je graag helpen hoor, Diora,’ beantwoordde ik haar weer, met die vriendelijke doch charmante toon erin.
    Even later had ze een fles wodka en een fles porto uit de kast gehaald, die ze netjes op de tafel zetten. Ik kon het niet laten om haar een knipoog te geven, vooral omdat ze zo onhandig deed nu. Zo nerveus, alsof ze elk moment om kon vallen. Hierop verdween ze de keuken in om glazen te halen. Die rode kleur was niet meer zo heftig toen ik haar zag, maar er zat nog wel een lichte kleur op.
    Ik kon het niet meer aan, dus expres trok ik eerst mijn jas uit, die ik op de bank neer legde, om vervolgens het natte shirt uit te doen. In alle glorie kwam mijn gespierde bovenlichaam te voorschijn, die door het natte shirt wat plakkerig was geworden. Ze maakte al aanstalten om terug te lopen merkte ik, toen ik in de keuken verscheen. Dit keer kwam er een speelse blik in mijn ogen, terwijl ik wat dichter naar haar toe liep, met het shirt in mijn hand. Mijn blik kruiste die van haar. ‘Ik heb mijn shirt uit,’ grijnsde ik. ‘Doe jij mijn shirt in de droogkast,’ Toen ik dit zei, was ik al vlakbij haar en pakte de glazen van haar over. Mijn handen raakten duidelijk die van haar, iets wat ik expres deed, zodat ik haar aan kon raken, al verliet mijn blik die van haar niet. ‘Dan zal ik deze glazen op de tafel zetten.’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diora Cherelle Miller - Serveerster

    "Ik heb mijn shirt uit," Ik keek toe hoe hij grijnsde maar wist mezelf niet echt een houding te geven. "Doe jij mijn shirt in de droogkast,"
    Wanneer hij plotseling veel dichter stond om de glazen van me over te nemen, voelde ik voor een seconde hoe zijn huid de mijne raakte en voelde een rilling over mijn ruggengraat gaan, iets wat ik niet liet merken.
    Terwijl mijn lippen lichtjes uit elkaar weken, keek ik naar hem op en probeerde mijn gedachtes in toom te houden en mijn ogen niet naar beneden te laten glijden, dat zou immers wel heel ongepast zijn nu hij zo dichtbij stond.
    Het leek wel dat ik plots tot het besef was gekomen dat hij er een spelletje van maakte, alsof hij het vermakelijk vond dat ik zo onhandig werd door hem.
    Als dat het geval was, had ik me echt wel compleet belachelijk gemaakt, maar dat deed ik eigenlijk wel vaker dus dat was niet zo erg.
    "Dan zal ik deze glazen op de tafel zetten." Zwijgzaam knikte ik en nam de natte shirt van hem over terwijl mijn kin wat in de lucht ging en er toch iets van een glimlach op mijn lippen verscheen, alle nervositeit en onhandigheid leek plots verdwenen te zijn.
    Ondanks mijn houding van verlegen en onhandig naar de iets normalere versie van mezelf was gegaan, kon ik het onzekere gevoel niet van me afschudden.
    "Doe dat maar," Zei ik en trok glimlachend mijn wenkbrauw op om hem te laten merken dat ik mezelf weer onder controle had gekregen, of toch voor een deel dan. "Ik ben dadelijk terug."
    Ik draaide me om en verdween met het natte shirt in een andere kamer waar de droogkast stond en knipte er het licht aan.
    Een kleine, haast onhoorbare zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl ik mijn ogen aan het licht liet wennen en wierp even een blik over mijn schouder.
    Zoals ik eerder al had gezegd, stak ik het kledingstuk in de droogkast en drukte op het knopje waarna de machine niet veel later zijn werk deed.
    Bij het verlaten van de ruimte, deed ik het licht weer uit en wandelde tevreden weer de keuken in waar ik snel nog even mijn handen afdroogde aangezien ze nat waren van het natgeregende shirt.
    Uiteindelijk kwam ik in de woonkamer en liet me vermoeid in één van de zetels ploffen waarna ik mijn knieën optrok zodat ik comfortabeler zou zitten.
    "Je weet nu dat ik serveerster ben," Begon ik terwijl ik een zijlingse blik wierp op Michelangelo. "maar wat doe jij eigenlijk als beroep?"
    Ik was er best nieuwsgierig naar aangezien ik me niet kon herinneren dat ik hem ooit al eens had gezien en wat kon het trouwens kwaad om de mensen wat beter te leren kennen, hij wist nu immers meer over mij dan ik over hem.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Michelangelo.

    Haar lippen weken iets lichtjes uit elkaar, terwijl ze naar me opkeek en ik grinnikte iets. Hoewel ik het wel in kon houden, deed ik het niet, omdat ik het gewoon aangenaam vond hoe we er nu bij stonden. Mijn shirt had ik dan wel uit, maar koud had ik het niet, alhoewel ik het ook niet erg warm had. Ach, tenminste beter dan buiten in de regen staan. Eén blik naar buiten en het vertelde me dat het weer nog erger was geworden.
    Zwijgzaam knikte zij erop en nam het natte shirt van mij over, terwijl haar kin wat de lucht inging om vervolgens toch iets van een glimlach op haar lippen te laten verschijnen. De nervositeit en onhandigheid waren als sneeuw voor de zon verdwenen, alsof ze het plotseling in de gaten had gehad wat ik deed.
    “Doe dat maar,” zei ze en trok glimlachend haar wenkbrauw op om me te laten merken dat ze zich deels weer onder controle had gekregen. Ach, dit ging toch een hevigere behandeling krijgen dan ik had gedacht. Goed, als ze het zo wilde spelen, ik kon het wel aan hoor. “Ik ben dadelijk terug.” Diora draaide zich om en verdween met het natte shirt in een andere kamer.
    Eenmaal zij weg was, keek ik iets peilend om me heen, waarna ik de keuken verliet met de glazen in mijn handen. Deze zette ik op het tafeltje in de woonkamer, terwijl ik me nonchalant op de bank liet ploffen. Toen ik achteruit zakte, plakte mijn rug aan de bank, waardoor ik een kussen pakte die aan het andere eind lag en deze achter mijn rug legde. Zo voelde dat veel beter toen ik weer achteruit leunde. Het duurde niet lang voor het roodharige meisje terug was, en zich vermoeid in één van de banken liet ploffen. Haar knieën had ze opgetrokken, een glimlach was er op mijn lippen te vinden. Gewoonweg normaal dit keer, geen uitdagende of speelse. Die zouden straks nog wel komen.
    “Je weet nu dat ik serveerster ben,” Begon ze terwijl ze een zijlingse blik op mij wierp. “maar wat doe jij eigenlijk als beroep?” Ah fuck, dacht ik, wat moet ik haar nu vertellen? Ik kon haar onmogelijk vertellen dat ik handelde in V bloed, ze zou flippen en me hoogstwaarschijnlijk haar huis uitsturen. Dat was precies wat ik niet wilde dat er zou gebeuren… Denk, Mike, denk. Abrupt kwam ik op een idee, waardoor ik wat voorover boog om haar glas naar me toe te schuiven, eveneens voor de drankflessen. Een zenuwachtig gegrinnik kwam er over mijn lippen, waarbij ik mijn hand door mijn warrige haren haalde en wat aan mijn achterhoofd krabde. “Ik ben pas net fitnesstrainer geworden,” loog ik gemakkelijk, waarbij ik vervolgens haar blik peilde.
    Hierna opende ik de fles porto en begon langzaam in te schenken, waarna ik het glas aan haar gaf met een klein grijnsje. De fles deed ik weer dicht, waarna ik pas wat voor mezelf inschonk en weer op de bank ging zitten. “Waar werk je als serveerster?” Glimlachte ik, benieuwd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diora Cherelle Miller - Serveerster

    "Ik ben pas net fitnesstrainer geworden," Ik knikte even terwijl ik toekeek hoe hij de fles porto opende om vervolgens mijn glas in te schenken.
    Wanneer hij me een glas aanreikte, nam ik deze voorzichtig aan en ging uiteindelijk weer in een comfortabele houding zitten zonder dat ik zijn blik loste.
    Deze houding was echter anders dan de eerste, maar zat eigenlijk nog best wel goed ondanks dat het er wat minder vrouwelijk uitzag.
    Maar aangezien ik toch een lange skinny jeans aanhad, kon het niet zo veel kwaad, er viel immers toch niet zo veel te zien.
    Mijn benen bungelden wat over de armleuning terwijl ik met mijn rug tegen de andere armleuning zat.
    "Waar werk je als serveerster?" Een glimlach stond op zijn lippen waardoor ik, voordat ik antwoord gaf, even wat van mijn glas nipte.
    "Het lokale eetcafé dat niet zo ver gelegen is van het meer." Zei ik aangezien het niet echt de moeite was om hem een naam te geven als hij het niet eens wist zijn. "Deze periode van het jaar komt er vrij weinig volk."
    Ik liet het glas wat tussen mijn vingers spelen en liet mijn blik naar de inhoud ervan glijden, alsof het mijn aandacht trok.
    "Best jammer eigenlijk want ik doe mijn job graag." Een kleine glimlach speelde op mijn lippen maar verdween voor een stukje weer toen ik opkeek.
    Het ging al een tijdje niet zo goed meer met de zaken, deels omdat we vampiers toelieten in het eetcafé.
    Ondanks alle protest van buitenaf, had mijn baas toch besloten om Tru Blood te schenken aan zij die er naar vroegen, waar ik hem best dankbaar voor was.
    Eigenlijk wilde ik Michelangelo's mening wel horen over vampiers, maar de kans dat hij me dan vreemd vond was te groot dus besloot ik om wijselijk mijn mond te houden, het was het immers allemaal niet waard.
    "Waar werk je dan precies?" Vroeg ik nieuwsgierig en dronk vervolgens nog wat van mijn porto. "Ben je een privétrainer of werk je echt in een fitness?"
    Met het glas tikte ik bedenkelijk wat tegen mijn onderlip terwijl mijn ogen even tussen zijn borst en zijn gezicht heen flitsten, alsof ik zo het antwoord zou kunnen vinden.
    Het kon me vrijwel niets meer schelen dat hij het doorhad dat ik hem bestudeerde, hij was immers diegene die plots zijn shirt had uitgetrokken.
    Ik onderdrukte de neiging om plots te grijnzen, dat zou best ongepast zijn, en dronk uiteindelijk nog eens langzaam van mijn glas voordat mijn gedachtes echt op hol zouden slaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.