• De 21ste eeuw, wie had ooit verwacht dat het ooit zo ver zou komen dat mensen afwisten van het bestaan van vampiers.
    Niet alleen vinden sommige mensen het goed, anderen zijn er van overtuigd dat ze hun leven met hen zullen doorbrengen.

    Maar niet iedereen is zo opgezet met het bestaan van de kinderen van de nacht, hoewel de er al veel ingeburgerd zijn.
    Onder de mensen, bevinden zich zowel dealers als leden van de kerkelijke gemeenschap fellowship of the sun.

    De dealers, vangen vampiers en tappen hun bloed af tot ze sterven en verkopen het.
    Bloed van een vampier kan er voor zorgen dat mensen sneller genezen of in een soort roes terechtkomen, maar bij fout gebruik kan het wel erg schadelijk zijn.
    Het is echter illegaal en als vampieren er achter komen, kan dat zware gevolgen hebben.

    De leden van de kerkelijke gemeenschap, proberen zich te weren tegen vampiers door middel van veel wapens en gebedjes tot God.
    Maar ondanks hun geloof, zijn het erg wrede mensen die af en toe een vampier offeren.
    Hun doel is om zo veel mogelijk mensen te bekeren en zo een leger op te bouwen om de vampiers uit te roeien.

    Wat velen trouwens niet weten, is dat niet alleen vampiers bestaan, maar ook andere mythische wezens zoals maenaden, heksen en gedaanteverwissellaars.
    Maar deze houden hun identiteit geheim uit angst om uit de problemen te blijven.


    Regels:

    • Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Relaties tussen andere rassen mogen, maar niet iedereen heeft een speciale relatie.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Ervaring met RPG's is verplicht.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.





    Rollen:

    Mensen:(Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Diora Cherelle Miller - Serveerster 1,1
    Anguish - Mila Sofiya Alik - Dealer en Barvrouw bij Bloodtopia 1,4
    Ceremonials - Joshua David Anderson - Lid van the fellowship of the sun 1,3
    Tortura - Michelangelo "Mike" Reynolds - Dealer 1,6
    -


    Vampiers: (Meisjes tijdelijk vol!)

    Gipsy - Alexi Rose Collins - Uitbaatster Bloodtopia ( Danscafé ) 1,1
    Pebble - Adelynn Brookelle Keeper - Serveerster 1,2
    Cybele - Regan Savage - Barvrouw bij Bloodtopia 1,3
    Requille - Dante Vaughan Stoker - Maker van Alexi 1,5
    DarkSavior - Lord Nikolai von Charkov - Hoog iemand in het magistraat. 1,8
    -


    Weerwolven:

    Requille - Amelia Rylie Barret - Receptioniste bij de politie 1,3
    LegolasBitch - Ninalore Goldblood - Kledingontwerpster 1,10
    Cybele - Devin Rafe McRown - Bediende in een restaurant 1,8
    -
    -

    Heksen:

    Arriver - Kaley Jill Avery - Serveerster 1,3
    Caleo - Jade Phoebe Lore - Studente 1,9


    Gedaanteverwisselaars:
    Tortura -Celeste Tesanee Rhine - Student 1,5
    -
    Anguish - Ivan Sava Alik - Student aan de hoge school 1,4
    -


    Maenaden:

    GoAwaySpoon
    - Yaralynn Adènte - Werkt in een snoepwinkeltje 1,10



    Verdere vragen mag/moet je vragen in het praattopic, anders staat het speeltopic veel te snel vol.
    De rode cijfers achter de personages, is om een personage sneller op te sporen.
    Het eerste cijfer is het topicnummer en het tweede cijfer is de paginanummer.
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 21:24 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zal er morgen op reageren, Gipsy. Het heeft alweer veel te lang geduurd. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo.

    Er verscheen een kleine glimlach op haar gezicht, maar ik gaf er niet zoveel aandacht aan. Hoewel het me natuurlijk wel opviel. Eventjes dan. Ik wil nu voornamelijk de rest van haar lichaam zien.
    Haar handen dwaalden af naar mijn armen, waardoor er een lichte tinteling door mijn lichaam ging. Alleen al het zachte gevoel van haar huid tegen die van mij, die van een vrouw.. Hoe kan je dan nog faithful blijven tot één? Daarom moest ik met veel moeite - hoewel ik dat niet door liet schemeren - toch stoppen om mijn plan te laten slagen.
    Het moment dat ik recht ging zitten en haar los liet, miste ik het al. Verward keek ze me aan. In mijn ooghoeken keek ik zo nu en dan nog naar haar, waardoor ik merkte dat ze nog even in dezelfde houding bleef liggen. Haar wenkbrauw ging een stukje omhoog en haar lippen weken iets uiteen, wat erop duidde dat ze het niet verwacht had. Dat is mooi, super zelfs, dan heb ik de touwtjes in handen. Het is een fijn gevoel.
    Desondanks vond ik het nog moeilijk om dit zomaar te doen, wat wel te merken was aan mijn blik. Hopelijk zou die niet opvallen, want als dat wel zo was, zou ze misschien denken dat ze me terug kon pakken op hetgeen van net.
    "Nee, nee, nee," Jammerde ze zacht met een klein pruillipje terwijl ze haar hand even op haar voorhoofd liet rusten en vervolgens lachte. "Dat is niet eerlijk." Hierbij glimlachte ik enkel kwajongens-achtig en haalde nonchalant mijn schouders op. Het gebaar ervan zou ze vast wel snappen. Ik nam het risico niet nu iets gelijk te zeggen, want het kon zijn dat er nog een wellustige toon in te vinden was.
    "In dat geval," Zei ze uiteindelijk en ging recht zitten terwijl ze in de vlucht haar shirt had opgeraapt. Oh god, wat komt er nu? Dacht ik ff nieuwsgierig ernaar. "Kan ik je niets verplichten." Mijn mond wilde open vallen om te protesteren maar wanneer ik deze open deed, sloot ik het direct weer.
    Diora had namelijk een klein kusje op mijn schouder gedrukt en alleen al daardoor werd mijn mond even gesnoerd. Haar lippen bracht ze naar mijn oor, waar ze plagend een kusje op drukte. Totaal oneerlijk als je het mij vraagt! Valsspeler, steggelaar, bedrieger... De uitdagende grijns had ik hierdoor niet opgemerkt. "Net nu het leuk begon te worden,"
    In een seconde waren mijn ogen groter geworden en dat kwam niet alleen door de woorden die ze net zo lekker in mijn oor had gefluisterd. Ook door haar lippen die zich meerdere keren zacht tegen mijn oor had geraakt. Deze vrouw hier hield dus net zoveel van spelletjes, ik zou er de volgende keer rekening mee houden. Hierna stond ze op, haalde een hand door haar verwilderde haren en trok langzaam haar shirt weer aan. Ze mocht dan wel naar me kijken, maar ik voelde me nu echt een klein jongetje die niet weet wat hij moet doen. Zo hulpeloos en geen flauw idee van de oude zelfverzekerde Michelangelo.
    Het maakte me niet meer uit wat ze ervan dacht, ik wilde niet dat ze dat shirt aantrok. Ik was dan ook helemaal niet klaar met haar en haar lichaam. Daarom bleef ik blikken ernaar totdat haar shirt het bedekt had. Knarsetandend zat ik op een gegeven moment op de bank, voor me uit starende. Haar hand ging plagerig door mijn haar en haar hand dwaalt af naar mijn wang, dit doet ze zonder haar blik van me te houden. Ze stonden nogal zelfverzekerd en uitdagend, niet iets dat te missen was op het moment.
    Razendsnel pakte ik haar hand in een keer, keek haar bijna boos aan en pakte haar middel beet, terwijl ik haar op de bank terug legde. Hoewel het niet echt boos genoemd kon worden, eerder vastbesloten tot op het punt dat het misschien wel eng werd. Mijn gezicht was vervaarlijk dichtbij die van haar, waarbij ik haar pols vast pinde naast haar. Mijn andere hand streelde zich ruw een weg over haar schouder, borst en vervolgens middel naar beneden totdat deze onder haar shirt kwam. Het had iets heel anders dan eerder gekregen, toen ik nog vooral verleidelijk was.
    "Net nu het leuk begon te worden?" grijns ik met een donkere ondertoon in mijn stem, terwijl ik nog naar haar kijk op een cryptische manier. Sluw ook. "Laten we het spelletje dan maar eindigen en aan het echte werk beginnen." Met die woorden pak ik haar shirt beet en trek deze ruw uit. Vervolgens gooi ik dat naast me neer, pak haar stevig in mijn armen vast en ga op zoek naar haar slaapkamer.
    Ondertussen kus ik haar weer in haar nek en op de delen waar ik bij kan. Het duurt even maar eenmaal bij haar slaapkamer gekomen, gooi ik haar voorzichtig op het bed neer. Voor een lange zwijgende minuut kijk ik alleen maar naar haar. Dan zeg ik: "Nu is er geen weg meer terug."


    Quiet the mind, and the soul will speak.