• Ik zag dit filmpje op Facebook en vond het gewoon te geweldig om hier niet te posten.



    Ik heb me echt een kriek gelachen bij het zien van dit. Ik heb zelf nog geen kinderen gekocht, maar voor ik de pil nam, kwam ik echt slecht van de buikpijn en de druk die precies op mijn buik werd uitgeoefend. Ik kan me dus wel inbeelden hoeveel pijn er met een geboorte komt. Heerlijk hoe eindelijk eens getoond wordt dat mannen deze pijn dus ook niet aankunnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Capricious schreef:
    Daarom wil ik dus niet zwanger raken. :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Eigenlijk wil ik zoiets ook doen, om me voor te bereiden op later.


    -

    Ik had hem ook gezien. In Amerika was er ook z'n arts die dat had laten doen voor een onderzoek.
    Voelen zullen ze het, haha, en dan kun je nagaan dat het bij lange na nog niet alles is ;)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb de aflevering op tv gezien ja. Ik lag zelf te rollen over de bank van het lachen toen. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Licet schreef:
    Dit mogen ze van mij bij alle mannen doen die beweren dat ik de ballen getrapt worden pijnlijker is dan kinderen krijgen.


    26 - 02 - '16

    Deze aflevering heb ik gezien op TV, maar Proefkonijnen is sowieso echt geniaal! :'D


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    REVENGE!
    Ik kijk hier met groot genoegen naar :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    REVENGE!
    Ik kijk hier met groot genoegen naar :Y)


    everything, in time

    oei, ik wil geen kinderen, zonder verdoving ofzo :(


    -

    Junns schreef:
    REVENGE!
    Ik kijk hier met groot genoegen naar :Y)

    Is het erg dat ik hier echt heel hard om zat te lachen? :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Junns schreef:
    REVENGE!
    Ik kijk hier met groot genoegen naar :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik lach echt de mensen uit die dit quoten:

    Licet schreef:
    Dit mogen ze van mij bij alle mannen doen die beweren dat ik de ballen getrapt worden pijnlijker is dan kinderen krijgen

    Hoe weten jullie nou hoe dat voelt? Hoe kun je dat nou beoordelen als je nog nooit een trap in je ballen hebt gehad, puur omdat jullie die niet hebben? Meest domme iets wat je kunt zeggen, seriously.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Ik lach echt de mensen uit die dit quoten:
    (...)
    Hoe weten jullie nou hoe dat voelt? Hoe kun je dat nou beoordelen als je nog nooit een trap in je ballen hebt gehad, puur omdat jullie die niet hebben? Meest domme iets wat je kunt zeggen, seriously.


    Ik denk dat een kleine door dat gat duwen wel wat pijnlijker is dan een trap in de ballen.


    Take me to wonderland

    Nibug schreef:
    (...)

    Ik denk dat een kleine door dat gat duwen wel wat pijnlijker is dan een trap in de ballen.

    En dat kun je bewijzen, hoe? Niet, goed zo. Dat zal voor altijd een discussie blijven, totdat iemand het echt meet. Ik weet wel dat als ik een trap in mijn ballen krijg, ik het door heel mijn lichaam voel, zal kotsen en de eerste paar minuten niks meer kan doen. Het doet echt tyfus veel pijn. Hoe het voelt om een kind te baren, geen idee, dus valt het niet te vergelijken, dus valt er geen conclusie te trekken, hoe lang je ook erover doorgaat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Ik lach echt de mensen uit die dit quoten:
    (...)
    Hoe weten jullie nou hoe dat voelt? Hoe kun je dat nou beoordelen als je nog nooit een trap in je ballen hebt gehad, puur omdat jullie die niet hebben? Meest domme iets wat je kunt zeggen, seriously.


    Het is niet púúr omdat ik nog nooit in mijn ballen getrapt ben, ik heb namelijk ook nog kinderen gehad, maar 14 uur weeën lijkt me toch onprettiger dan een keer in de ballen getrapt worden. Serious, seriously.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'