• Ik zag dit filmpje op Facebook en vond het gewoon te geweldig om hier niet te posten.

Ik heb me echt een kriek gelachen bij het zien van dit. Ik heb zelf nog geen kinderen gekocht, maar voor ik de pil nam, kwam ik echt slecht van de buikpijn en de druk die precies op mijn buik werd uitgeoefend. Ik kan me dus wel inbeelden hoeveel pijn er met een geboorte komt. Heerlijk hoe eindelijk eens getoond wordt dat mannen deze pijn dus ook niet aankunnen.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Licet schreef:
    (...)

Het is niet púúr omdat ik nog nooit in mijn ballen getrapt ben, ik heb namelijk ook nog kinderen gehad, maar 14 uur weeën lijkt me toch onprettiger dan een keer in de ballen getrapt worden. Serious, seriously.

Misschien als je die 14 uur samenvoegt, de trap voel je in een keer, intens. Dus misschien is dat wel erger. Hoe wil jij dat weten? Niet. Er valt niet te discussiëren over iets wat je niet ervaren hebt.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Als ik ooit ga bevallen dan wil ik waarschijnlijk ook lach gas.

Physics is awesome

2 woorden gen-iaal

©1998

BlackAlpha schreef:
    2 woorden gen-iaal

Ik vind het ook wel gemeen, hoor. Ze wilden het wel zelf maar toch.

Physics is awesome

Licet schreef:
    (...)

Het is niet púúr omdat ik nog nooit in mijn ballen getrapt ben, ik heb namelijk ook nog kinderen gehad, maar 14 uur weeën lijkt me toch onprettiger dan een keer in de ballen getrapt worden. Serious, seriously.

Die 14 uur weeën is een moment opname, nog geen 5 tellen na de bevalling ben je die alweer vergeten en trust me, ik spreek uit ervaring. Ik geloof dat een jongen de trap in zijn ballen nog wel even zal voelen. Dat wil overigens niet zeggen dat bevallen niet pijnlijker is, of juist een trap in de ballen, het zijn twee dingen die je totaal niet met elkaar kunt vergelijken. Mede doordat het iets wat de ander nooit zal voelen.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Oromis schreef:
    (...)
    Misschien als je die 14 uur samenvoegt, de trap voel je in een keer, intens. Dus misschien is dat wel erger. Hoe wil jij dat weten? Niet. Er valt niet te discussiëren over iets wat je niet ervaren hebt.

Uhm even.. 'Een kind krijgen' bestaat uit weeën die soms 24 uur duren. Dus ik begrijp nu niet helemaal waarom ik nu afgekaft wordt.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Vesta schreef:
    (...)

Die 14 uur weeën is een moment opname, nog geen 5 tellen na de bevalling ben je die alweer vergeten en trust me, ik spreek uit ervaring. Ik geloof dat een jongen de trap in zijn ballen nog wel even zal voelen. Dat wil overigens niet zeggen dat bevallen niet pijnlijker is, of juist een trap in de ballen, het zijn twee dingen die je totaal niet met elkaar kunt vergelijken. Mede doordat het iets wat de ander nooit zal voelen.

Ik heb vrouwen gesproken die een kindje hebben gekregen waar onder mijn eigen moeder en die beweerden wat anders.

Physics is awesome

Licet schreef:
    (...)

Uhm even.. 'Een kind krijgen' bestaat uit weeën die soms 24 uur duren. Dus ik begrijp nu niet helemaal waarom ik nu afgekaft wordt.

Wat valt er niet aan te begrijpen? Het is hypocriet om te zeggen dat een geboorte meer pijn doet dan een trap in de ballen als je de pijn van beide dingen niet kent. Heel simpel.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Vesta schreef:
    (...)

Dankje, iemand die het snapt :Y)

Eyes schreef:
    (...)

Ik heb vrouwen gesproken die een kindje hebben gekregen waar onder mijn eigen moeder en die beweerden wat anders.

Ik gok dat het voor elk persoon anders is. Zoals het zetten van een tattoo of een piercing (niet dat je dat kunt vergelijken met een geboorte, maar het gaat om het punt).

[ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:37 ]

@Licet, je bent zelf waarschijnlijk nog nooit bevallen en je bent nooit in je ballen getrapt, want die heb je niet, dus je kan niet zeggen dat het een pijnlijker is als het ander.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Eyes schreef:
    (...)

Mijn moeder zei ook wat anders.

26 - 02 - '16

Eyes schreef:
    (...)

Dat kan, maar dat is dan weer persoonlijke ervaring. Dat mijn bevallingen over leiendakjes zijn gegaan wil niet zeggen dat die van de buurvrouw ook gemakkelijk is gegaan.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Licet schreef:
    (...)

Omdat je de vreselijkste hypocriet bent hiermee. Zeggen dat dit maar gedaan moet worden bij alle mannen die zeggen dat in hun ballen getrapt worden pijnlijker is, is hetzelfde als een vrouw zulke pijnen van het in de ballen laten trappen ondergaan omdat zij zeggen dat een bevalling pijnlijker is. Zullen we jou dat dan ook eens aandoen, gewoon omdat je dat beweert?

Your make-up is terrible

Aurorea schreef:
    @Licet, je bent zelf waarschijnlijk nog nooit bevallen en je bent nooit in je ballen getrapt, want die heb je niet, dus je kan niet zeggen dat het een pijnlijker is als het ander.

Ik citeer ; 'Dit mogen ze van mij bij alle mannen doen die beweren dat ik de ballen getrapt worden pijnlijker is dan kinderen krijgen'. Ik zeg niet dat het een pijnlijk is het ander ik heb altijd een hekel aan dat 'vrouwen die zich aanstellen' attitude als sommige mannen over weeën praten.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Licet schreef:
    (...)

Ik citeer ; 'Dit mogen ze van mij bij alle mannen doen die beweren dat ik de ballen getrapt worden pijnlijker is dan kinderen krijgen'. Ik zeg niet dat het een pijnlijk is het ander ik heb altijd een hekel aan dat 'vrouwen die zich aanstellen' attitude als sommige mannen over weeën praten.

Lees wat Assassin zegt, precies dat.