Backfire schreef:
(...)
Dan snap jij ten eerste de defenitie van hypocriet niet en heb je ten tweede niet goed gelezen wat ik zei. En ik ga het niet nog een keer zeggen, zodat je weer zonder te lezen tegen me ingaat.
Goed, hoe jij het wilt, feministisch
En ik heb gelezen wat je zegt. Jij stelt je voor dat een zwangerschap meer pijn doet dan een trap in je ballen. Dat vind ik raar, want je kent geen van beiden
Licet schreef:
(...)
Ik vind het geen probleem als iemand het niet met me eens is, of een discussie wil beginnen. In tegendeel. Maar je bracht het wel ontzettend grof, hoe zeer je ook vindt dat het een idioten/domme opmerking is, het maakt het niet minder beledigend en over hypocriet gesproken 'Je stampt er wel zo hard op dat jou mening te goede is' is precies wat jij ook doet. Het doel van de discussie is het overtuigen van de tegenpartij dat jouw stelling in het onderwerp correct is.
Ik dram je mijn mening niet op. Volgens mij roep ik de hele tijd dat je er niet over kunt discussiëren, omdat je geen van beide weet hoe het is. Maar weet je, jij dramt hem nu net zo hard bij mij erin. Dus je spreekt jezelf ook tegen. Lekker bezig.
Weet je, ik kap ermee. Voor mij is het heel duidelijk en voor de rest zou het ook heel duidelijk moeten zijn. Vrouwen weten niet hoe een trap in de ballen voelt en mannen niet hoe het is om een kind te baren. Je kunt het niet vergelijken, dus is het niet mogelijk om te zeggen welke van de twee meer pijn doet. Hoe erg je je dat ook voorstelt. Je kunt zeggen wat je wilt, je hebt geen bewijs ervoor dus valt er ook niet over te discussiëren.
En nu ga ik eindelijk mijn aflevering NCIS afkijken, waarover ik nu al 2 uur doe.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.