• Ik zag dit filmpje op Facebook en vond het gewoon te geweldig om hier niet te posten.



    Ik heb me echt een kriek gelachen bij het zien van dit. Ik heb zelf nog geen kinderen gekocht, maar voor ik de pil nam, kwam ik echt slecht van de buikpijn en de druk die precies op mijn buik werd uitgeoefend. Ik kan me dus wel inbeelden hoeveel pijn er met een geboorte komt. Heerlijk hoe eindelijk eens getoond wordt dat mannen deze pijn dus ook niet aankunnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Junns schreef:
    Een vrouw kan niet in de ballen getrapt worden, een man kan niet bevallen. We zullen het nooit weten.
    Einde discussie.



    (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zag zowaar een plaatje op 9Gag waar een stukje uit dit filmpje in zat.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik dram je mijn mening niet op. Volgens mij roep ik de hele tijd dat je er niet over kunt discussiëren, omdat je geen van beide weet hoe het is. Maar weet je, jij dramt hem nu net zo hard bij mij erin. Dus je spreekt jezelf ook tegen. Lekker bezig.

    Weet je, ik kap ermee. Voor mij is het heel duidelijk en voor de rest zou het ook heel duidelijk moeten zijn. Vrouwen weten niet hoe een trap in de ballen voelt en mannen niet hoe het is om een kind te baren. Je kunt het niet vergelijken, dus is het niet mogelijk om te zeggen welke van de twee meer pijn doet. Hoe erg je je dat ook voorstelt. Je kunt zeggen wat je wilt, je hebt geen bewijs ervoor dus valt er ook niet over te discussiëren.
    En nu ga ik eindelijk mijn aflevering NCIS afkijken, waarover ik nu al 2 uur doe.


    O hellz no, als je niet weet wat hypocriet betekent, moet je ook zeker niet woorden als 'feministisch' rond gaan gooien .__.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    O hellz no, als je niet weet wat hypocriet betekent, moet je ook zeker niet woorden als 'feministisch' rond gaan gooien .__.


    Je gedraagt je anders als een achterlijke feminist.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je gedraagt je anders als een achterlijke feminist.


    Waarom? Omdat ik de aan de 'kant van de vrouwen' sta met deze discussie? :'). Sorry, maar dat slaat echt nergens op.


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    (...)

    Je gedraagt je anders als een achterlijke feminist.


    Door al die achterlijke feministen heb jij nu dezelfde rechten als mannen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Door al die achterlijke feministen heb jij nu dezelfde rechten als mannen.


    _O_


    26 - 02 - '16

    Yo mensjes, dit heeft echt nauwelijks meer met het topic te maken en jullie lopen alleen maar op elkaar te katten. Neem een stapje terug, neem diep adem, en kom over een uurtje terug naar dit topic. Dit zou een interessante (doch zeer nutteloze) kunnen zijn, maar op dit moment zitten jullie alleen maar de actieve topics te vervuilen met jullie gekat.


    quidquid excusatio prandium pro

    Kan het even terug ontopic, ja?
    Ik wil dit topic namelijk niet gesloten zien door een catfight zoals deze. Het is allebei pijnlijk. Als ik de pil niet neem, lig ik zoals die mannen in de zetel voor een paar uur lang iedere dag. Als mijn vriend in de ballen getrapt wordt, dan is het inderdaad korter, maar dat betekent niet dat het minder pijn doet. Vrouwen kunnen dus niet zeggen of een kind kopen pijnlijker is en mannen kunnen niet zeggen of in de ballen getrapt worden pijnlijker is. Ik wil dat deze discussie stopt, want niemand weet het antwoord hier op buiten die twee mannen op dat filmpje. Schrijf hen desnoods een brief met de vraag, maar laat die cat fight nu voor wat het is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    Ohhh, ik hou van discussies op dit forum. :Y)


    ars moriendi

    Pffft, seriously? Geweldig, nu moet ik weer reageren. Jezus.

    Backfire schreef:
    (...)

    Waarom? Omdat ik de aan de 'kant van de vrouwen' sta met deze discussie? :'). Sorry, maar dat slaat echt nergens op.

    Nee, omdat je shit zegt als: "Als je ziet hoeveel pijn die vrouwen lijden, vind ik jongens die er belachelijk over doen ZO laag." Doe je alsof vrouwen het veel en veel erger hebben, terwijl je niet eens weet hoe het voor een man is om in de ballen getrapt te worden.

    Licet schreef:
    (...)

    Door al die achterlijke feministen heb jij nu dezelfde rechten als mannen.

    Nee, dat waren normale feministen. De huidige feministen zijn een stel mongolen bij elkaar. Sorry dat ik het zeg hoor. Ik ben 100% ervoor dat vrouwen dezelfde rechten en hetzelfde loon krijgen als mannen. Het probleem tegenwoordig is, is dat feministen niet meer nadenken. Ik las laatst een artikel over een bedrijf dat concludeerde dat binnen een bepaald bedrijf maar 40% van het totale loon naar de vrouwen gingen. Nou, die vrouwen gingen dus bij hun baas klagen en vonden dat ze meer loon zouden moeten krijgen. Wat bleek, de mannen werkten in een levensgevaarlijke mijn en de vrouwen zaten veilig achter een bureau, veilig werk te doen. De baas riep ze gewoon de volgende dag op om mee te doen met de veiligheidscursus die de mannen elke ochtend moesten volgen voordat ze de mijn ingingen. Raad eens hoeveel vrouwen er op kwamen dagen?
    En dan begin ik nog niet eens over het feit dat feministen eisten dat mannen besneden moesten worden en alles. In plaats van dat ze voor gelijke rechten vechten, willen ze mannen minder rechten geven. Fuck. logic.

    En nu ga ik echt mijn aflevering afkijken, want dat lukt maar niet door dit topic. Pffft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RainbowDash schreef:
    Yo mensjes, dit heeft echt nauwelijks meer met het topic te maken en jullie lopen alleen maar op elkaar te katten. Neem een stapje terug, neem diep adem, en kom over een uurtje terug naar dit topic. Dit zou een interessante (doch zeer nutteloze) kunnen zijn, maar op dit moment zitten jullie alleen maar de actieve topics te vervuilen met jullie gekat.


    En jullie lopen niets anders te doen dan zeiken op elkaars MENINGEN, het zijn maar MENINGEN, niets anders dan MENINGEN. Meni, meni, MENINGEN. Natuurlijk kun je het oneens zijn met elkaar, maar jullie hoeven het geen levensdoel maken de ander te overtuigen van jou MENING.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oromis schreef:
    Pffft, seriously? Geweldig, nu moet ik weer reageren. Jezus.

    (...)
    Nee, dat waren normale feministen. De huidige feministen zijn een stel mongolen bij elkaar. Sorry dat ik het zeg hoor. Ik ben 100% ervoor dat vrouwen dezelfde rechten en hetzelfde loon krijgen als mannen. Het probleem tegenwoordig is, is dat feministen niet meer nadenken. Ik las laatst een artikel over een bedrijf dat concludeerde dat binnen een bepaald bedrijf maar 40% van het totale loon naar de vrouwen gingen. Nou, die vrouwen gingen dus bij hun baas klagen en vonden dat ze meer loon zouden moeten krijgen. Wat bleek, de mannen werkten in een levensgevaarlijke mijn en de vrouwen zaten veilig achter een bureau, veilig werk te doen. De baas riep ze gewoon de volgende dag op om mee te doen met de veiligheidscursus die de mannen elke ochtend moesten volgen voordat ze de mijn ingingen. Raad eens hoeveel vrouwen er op kwamen dagen?
    En dan begin ik nog niet eens over het feit dat feministen eisten dat mannen besneden moesten worden en alles. In plaats van dat ze voor gelijke rechten vechten, willen ze mannen minder rechten geven. Fuck. logic.

    En nu ga ik echt mijn aflevering afkijken, want dat lukt maar niet door dit topic. Pffft.


    Man, flip niet zo.


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Man, flip niet zo.

    Sorry, maar ik kan er niet tegen als mensen zo blargh zijn. Eerst mannen beschuldigen van shit en dan zelf het nog 10x zo hard zijn. (Ik gok dat je het hebt over het feministen gedeelte.) Maar goed, ik laat dit topic ook nu lekker. Echt geen zin meer in.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Sorry, maar ik kan er niet tegen als mensen zo blargh zijn. Eerst mannen beschuldigen van shit en dan zelf het nog 10x zo hard zijn. (Ik gok dat je het hebt over het feministen gedeelte.) Maar goed, ik laat dit topic ook nu lekker. Echt geen zin meer in.


    Joh. Seksisme tegen mannen is in. Laat ze. Zolang het niet je vriendin is is het niet jouw probleem.


    quidquid excusatio prandium pro