Pffft, seriously? Geweldig, nu moet ik weer reageren. Jezus.
Backfire schreef:
(...)
Waarom? Omdat ik de aan de 'kant van de vrouwen' sta met deze discussie? :'). Sorry, maar dat slaat echt nergens op.
Nee, omdat je shit zegt als: "
Als je ziet hoeveel pijn die vrouwen lijden, vind ik jongens die er belachelijk over doen ZO laag." Doe je alsof vrouwen het veel en veel erger hebben, terwijl je niet eens weet hoe het voor een man is om in de ballen getrapt te worden.
Licet schreef:
(...)
Door al die achterlijke feministen heb jij nu dezelfde rechten als mannen.
Nee, dat waren normale feministen. De huidige feministen zijn een stel mongolen bij elkaar. Sorry dat ik het zeg hoor. Ik ben 100% ervoor dat vrouwen dezelfde rechten en hetzelfde loon krijgen als mannen. Het probleem tegenwoordig is, is dat feministen niet meer nadenken. Ik las laatst een artikel over een bedrijf dat concludeerde dat binnen een bepaald bedrijf maar 40% van het totale loon naar de vrouwen gingen. Nou, die vrouwen gingen dus bij hun baas klagen en vonden dat ze meer loon zouden moeten krijgen. Wat bleek, de mannen werkten in een levensgevaarlijke mijn en de vrouwen zaten veilig achter een bureau, veilig werk te doen. De baas riep ze gewoon de volgende dag op om mee te doen met de veiligheidscursus die de mannen elke ochtend moesten volgen voordat ze de mijn ingingen. Raad eens hoeveel vrouwen er op kwamen dagen?
En dan begin ik nog niet eens over het feit dat feministen eisten dat mannen besneden moesten worden en alles. In plaats van dat ze voor gelijke rechten vechten, willen ze mannen minder rechten geven. Fuck. logic.
En nu ga ik echt mijn aflevering afkijken, want dat lukt maar niet door dit topic. Pffft.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.