• I'm actually really embarrassed for.

    Het verhaal zal misschien ook een beetje ongeloofwaardig overkomen, maar ik heb een printscreen ter bewijs. Ik zoek advies + mening, maar kan echt niet meer uitleg geven want ik schaam me voor de hele situatie. Anybody, please? Ik heb een enorm goede band met mijn moeder, maar ik durf het er zelfs niet met haar over te hebben. Geen idee hoe ik erover moet beginnen.


    Edit: Ik vind het echt heel lief dat jullie mij willen helpen, maar ik zal enkel de mensen een pb sturen die 17 zijn of ouder (aangezien ik 17 ben). Absoluut niets persoonlijks, maar omdat dit dus iets is waar ik me ongemakkelijk bij voel en omdat ik sowieso al geen kei ben in advies vragen, doe ik dit liever bij oudere mensen. Sorry hiervoor!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 18:55 ]


    everything, in time

    Ik wil je best helpen, als jij dat wil natuurlijk :Y)


    -

    Heel graag!
    Alleen wil mijn moeder net nu boodschappen doen en ik moet mee, de timing. Ik stuur je daarna wel een pb. (bloos)


    everything, in time

    Haha typisch is dat. Ik zie je pb wel verschijnen dan ^^


    -

    Ik wil je ook graag helpen!


    Tijd voor koffie.

    Ik weet niet of ik advies kan geven maar je mag me wel pb'en hoor (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    At your sevice.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Als het nog nodig is, ben ik altijd bereid te luisteren en zo goed mogelijk te helpen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Zeg het maar, Marleen.


    Your make-up is terrible

    Ik wil je ook wel helpen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bedankt allemaal! Lang niet iedereen krijgt een pb, sorry daarvoor.


    everything, in time

    Je mag me altijd een pb sturen, als je dat wil natuurlijk. (:


    If we can't live together, we are going to die alone.

    Als het nog nodig is, mag je mij ook wel pb'en.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Je mag altijd naar mij sturen, ik heb er alles voor over om mensen goed te kunnen helpen


    26 - 02 - '16

    Mocht het nog nodig zijn, ga je gang, m'n PB-inbox staat altijd open :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Well, I'm here :].


    No growth of the heart is ever a waste