• Hi! Welkom bij mijn tekenwedstrijd!

    Er zullen 7 rondes zijn van 10 dagen.
    Het maximaal aantal mensen die mee mogen doen is ongeveer 15- 20 mensen.

    Regels!
    ~ Als je extra tijd nodig hebt kan je om uitstel vragen mits je een goede reden hebt. Het uitstel kan maximaal 3 dagen duren!
    ~ Naamveranderingen doorgeven! Dan kan ik het in het topic veranderen
    ~ Uitstel kan je tot een dag voor de deadline aanvragen. Op de dag van de deadline niet meer!
    ~ Inleveren via een PB of als ik iets anders zeg.
    ~ Zorg dat je genoeg tijd hebt en denk 2 keer na als je wilt stoppen
    ~ HAVE FUN!

    Het beoordelings systeem zal ik maken zodra we alle mensen hebben! ( het zal iets zijn dat de eerste een aantal punten krijgt de 2e etc etc.)

    Ik heb nog wel een jurylid nodig! ( als er intresse is? ) Het mogen er ook 2 zijn. Maar check wel of je tijd hebt want ik verwacht wel een goede beoordeling!

    Juryleden:
    ~ JustMeanXx
    ~ Boromir
    ~ Daikazoku


    Deelnemers:
    1: Yseult
    2: Esorcha
    3: BloodRose
    4:Befree
    5: Ewijn
    6: Druella
    7: Ollivander
    8:WillNotLearn
    9: Gasai
    10: Flanaganish
    11: Tolkien
    12:
    13:
    14:
    15:

    Ik hoop dat jullie mee doen en dat jullie er dan veel plezier aan beleven!

    xxxx JustMeanXx

    Met dank aan Rose die even heeft gebetweterd!

    http://www.quizlet.nl/stories/107225/tekenwedstrijd--justmeanxx/



    Opdracht 1 !
    Memories
    Je tekent een herinnering die je goed bijstaat.
    Regels:
    - Het moet een blije herinnering zijn
    - Het moet op papier
    - De achtergrond moet bijzonder zijn.
    - Je werkt met dat de achtergrond in kleur is en de voorgrond zwart/wit OF de achtergrond zwart/wit en de voorgrond in kleur.
    - De deadline is ( maandag 28 januari 2013)
    - Vragen mag je altijd stellen!
    - Vertel erbij wat de herrinnering is

    - max uitstel is tot 1 feb voor : Tolkien , Flanaganish, gasai, wilnotlearn, Ollivander, Yseult

    Opdracht 2!
    In deze opdracht teken je een persoon bij een beschrijving die je krijgt :
    - Je kiest een kleur en van die kleur stuur ik je een beschrijving ( je mag dus niet kiezen wat je leuk lijkt om te tekenen dit keer, je word hierdoor uitgedaagd)
    - Op de achtergrond schrijf je wat er in het hoofd van de persoon omgaat (let op ! achtergrond moet vol)
    - Let goed op de details
    - Deadline is 24 februari
    - Max uitstel tot 27 februari
    - Have fun!
    - Mag zowel op de computer als op papier
    - Mag met elk materiaal
    - moet met kleur gewerkt worden
    - wees creatief!
    - Je mag altijd vragen stellen!

    Kies een kleur!

    Rood Oranje Geel Groen Blauw Paars Roze Grijs

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 14:56 ]


    Je croix a toi

    jahoor dat kan nog Maar dit is dus het laatste jurylid


    Je croix a toi

    Mag met de computer tekenen ook? - teken tablet? Ik twijfel er nog over, maar aangezien ik niet kan scannen thuis en met foto's de kwalitiet verloren gaat, vraag ik het even. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    Mag met de computer tekenen ook? - teken tablet? Ik twijfel er nog over, maar aangezien ik niet kan scannen thuis en met foto's de kwalitiet verloren gaat, vraag ik het even. (:


    ik denk dat het bij 2 of 3 opdrachten niet zou mogen, maar ik let sowieso niet op de kwaliteit van de foto ( dan had ik wel een foowedstrijd gemaakt ;) )


    Je croix a toi

    Ik denk dat ik het wel wil proberen ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    oke! ik zal je erbij zetten!


    Je croix a toi

    Ik doe mee. (;


    kindness is never a burden.

    ik zet de eerste opdracht maar online als er meer mensen mee doen kunnen die de nodige uitstel krijgen


    Je croix a toi

    Ahh, leuke opdracht ;d.
    Ik zal dan maar eventjes een herinnering zoeken.... Mijn hoofd zit vol andere dingen, haha.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb niet echt een goede herinnering die in mijn hoofd popt. ):
    Mijn leven is zo saai en stom. Maar ah, ik vind wel iets. (;


    kindness is never a burden.

    Ik wil wel meedoen, want het lijkt me heel erg leuk (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hoe bedoel je eigenlijk dat de achtergrond bijzonder moet zijn? Ik heb wel een leuke herinnering in gedachten(broodjesactie bij mij op school waarbij ik meehielp) maar die heeft niet bepaald een bijzondere achtergrond.... (Al hebben we wel een leuke muurschildering :))

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:46 ]


    Stenenlikker

    dan gebruik je die :D ik bedoelde dat je of bijzondere kleuren gebruikt of veel details of iets anders


    Je croix a toi

    Elsie! Je zou de deadline nog veranderen. ;p


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Uhm, kan je nu ook al uitstel vragen? Want mijn moeder ligt in het ziekenhuis en ik kan nu even niet op blije herinneren komen...


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Flanaganish schreef:
    Uhm, kan je nu ook al uitstel vragen? Want mijn moeder ligt in het ziekenhuis en ik kan nu even niet op blije herinneren komen...


    hmmm ja ik snap het... ik heb sowieso al de deadline veranderd, maar hoe veel uitstel denk je nodig te hebben?


    Je croix a toi