• Well hello, ik ben best wel opzoek naar een lastige cover gezien het voor een ingewikkeld fantasy verhaal is bedoeld, maar lees hieronder verder als je het nog aandurft.

    Mijn verhaal gaat kort samengevat over de toekomst, de wereld is vernietigd (zodra je buiten komt, op wat ooit de aarde zal moeten zijn geweest zal je ongeneeslijk ziek worden) en de mensen die er nog zijn leven in bijvoorbeeld een koepel. Maar doordat de koepels die bestaan zich uitbreiden komen mensen na enorm veel jaren toch weer bij elkaar, 5 koepels in totaal besluiten samen verder te gaan en maken doorgangen door de koepels heen die naar andere leiden, wat een gevaarlijke klus is door de giftige buitenlucht.
    Alles lijkt zo perfect, de koepels functioneren goed lijkt het wel, te goed en dan uiteindelijk breekt de hel toch los. De koepels zijn allemaal zo verschillend, de culturen hebben zich heel anders ontwikkeld. Om dit allemaal stil te stellen stelt de regering een groep van 5 tieners aan die sterk genoeg zijn en niet bang. Maar ze zien niet in dat deze tieners enorme rebellen kunnen worden, wat ook gebeurd. Maar waar kun je heen als je gevangen zit in een enorme koepel? Er is geen andere plek om heen te gaan, want deze koepel eindigt toch na zoveel kilometer.

    De belangrijkste van dit verhaal is toch wel echt dat de vijf personage's niet allemaal een hoofdpersonage zijn, alleen de zogenaamde Amoire en Ceal zijn belangrijk, Amoire is een jonge vrouw met lang donker haar dat met zwaarden en bijlen als een gek kan om gaan en Ceal is gespierd, heeft licht haar en kan enorm goed met een pistool omgaan. Ceal en Amoire veranderen in echte moordenaars terwijl de rest van de groep hun maar volgt en zien hoe ze door draaien en gek worden. hun lichamen gaan eraan, gevangenisstraf en marteling en meer komt van pas en meer zeg ik niet.
    In de cover mag je al je fantasie los laten! . Maar het is wel belangrijk dat deze twee personage's erin komen. De titel is 'Gevangen tot het einde' De cover mag niet te vrolijk zijn en ik weet dat ik niet de makkelijkste ben, maar gif's mogen ook gebruikt worden en andere wapens ook.


    .

    ik wil wel een cover maken voor je!
    als je me een pb stuurt met eventueel wat plaatjes en al je eisen duidelijk op een rijtje zal ik er een maken voor je!

    I'll try something this weekend.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kan wat proberen, maar weet niet of het mij lukt :Y) Zo goed ben ik nou ook weer niet..


    Sometimes it's best not to care.

    xBLUExEYESx schreef:
    ik wil wel een cover maken voor je!
    als je me een pb stuurt met eventueel wat plaatjes en al je eisen duidelijk op een rijtje zal ik er een maken voor je!


    Ik heb geen echte eisen of plaatjes, het is meer wat random de verhaallijn. Dus dat gaat wat lastig


    .

    Ik wil wel iets proberen ^^.
    Morgen heb ik tijd nu niet helaas.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Dit heb ik er van kunnen maken. Misschien niet helemaal aan je plichten gebonden maar misschien dat je het wel leuk vind :Y)

    Cover:




    Voor groter:


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    Dit heb ik er van kunnen maken. Misschien niet helemaal aan je plichten gebonden maar misschien dat je het wel leuk vind :Y)

    Cover:




    Voor groter:


    Ik vind hem idd wel leuk ja, alleen de tatoeage's die het meisje draagt past totaal niet bij Amoire... Want ze is zelf eigen tattoo-loos.


    .

    BurningFlame schreef:
    (...)

    Ik vind hem idd wel leuk ja, alleen de tatoeage's die het meisje draagt past totaal niet bij Amoire... Want ze is zelf eigen tattoo-loos.

    Ik kan proberen nog een ander meisje er in te plakken als je wil?


    Sometimes it's best not to care.


    Klik


    Klik


    Klik

    Ik probeer het later misschien nog eens, maar dit is wat ik nu heb (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zo misschien? Laat maar weten.



    Groter:


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    Zo misschien? Laat maar weten.



    Groter:


    Oehh, i likE!

    TaurieI: het achtergrond plaatje wat je hebt gebruikt is echt nice, heb je die ook nog los?


    .

    BurningFlame schreef:
    (...)

    Oehh, i likE!

    TaurieI: het achtergrond plaatje wat je hebt gebruikt is echt nice, heb je die ook nog los?



    of deze:

    ?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried



    Ik weet niet of je er nog een nodig hebt, but here you go (:

    Ik ga ook wat proberen! Over een half uurtje ongeveer, vandaag is ie zeker al af.


    Some people are art and do art at the same time

    BurningFlame schreef:
    (...)

    Ik vind hem idd wel leuk ja, alleen de tatoeage's die het meisje draagt past totaal niet bij Amoire... Want ze is zelf eigen tattoo-loos.

    Die tattoos zijn makkelijk weg te werken, hoor. :Y) Wil ik vanavond best voor je doen, though, want ik vind de cover heel mooi gelukt.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 16:34 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''