• Op mijn laptop heb ik nu al 5 jaar (zoiets) windows vista (sorry voor degene die weten dat windows vista nog geen vijf jaar bestaat, ik heb geen idee hoe oud precies, maar dat terzijde) en ik begin me er steeds meer aan te ergeren. Hij raakt een beetje verouderd en nu zit ik te denken om op mijn laptop windows 7 te zetten. Het probleem is, is dat windows 7 erg duur is en van mijn vader moet ik dan zelf ook een deel mee betalen. Daar heb ik niet veel zin in dus stelde mijn vader windows 8 voor (die heeft hij heel goedkoop kunnen krijgen) om dat op mijn computer te zetten. Nu twijfel ik heel erg, want dat is wel een heel erg anders. Ook komt er nog bij dat mijn laptop wat langzamer zal zijn (heb geen geld voor een nieuwe). Mijn vraag is dus; hebben jullie windows 8 al wel eens gebruikt en hoe bevalt het jullie?

    Bedankt x.


    People change, memory's don't.

    Ik heb windows 8 en het is echt crap. Zelfs Vista vond ik nog beter. :x -die bestaat trouwens al 7 jaar ofzo hoor- 7 was in ieder geval veel beter, probeer hem anders illegaal te krijgen? Zo gebeurd het meestal.


    Your make-up is terrible

    Don't. Installeer geen Windows 8. Het is verschrikkelijk onhandig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb nog windows xp op mijn pc staan :W.
    Dus ik heb geen idee of Windows 8 goed is, maar ik hoor niet veel positieve reacties


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    SecretDoor schreef:
    Ik heb nog windows xp op mijn pc staan :W.
    Dus ik heb geen idee of Windows 8 goed is, maar ik hoor niet veel positieve reacties


    Dit dus. Zelf ben ik nog steeds fan van 7, al hebben wij die dus niet.


    :)

    SecretDoor schreef:
    Ik heb nog windows xp op mijn pc staan :W.
    Dus ik heb geen idee of Windows 8 goed is, maar ik hoor niet veel positieve reacties


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik heb windows zeven en vind dat wel prima eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    Installeer dan Windows 7, die is echt fijn. Windows 8 is echt crap hoor ik.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb toch wel al positieve dingen over 8 gehoord. Kan je het niet gewoon testen en als het echt niet te doen is, 7 kopen/downloaden? Je kan waarschijnlijk ook thema's vinden rond 7 voor vista. Dan heb je de looks van 7 terwijl je besturingssysteem nog altijd vista is. ^^

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 17:41 ]


    Let the Night embrace you

    Neem Windows 7, Windows 8 kan handig zijn, maar sommige dingen zijn zo vreselijk irritant dat je je laptop uit je raam wilt gooien. Ik keek met Nikki mee toen ze haar laptop voor het eerst gebruikte en dingen wilde doen die ze gewend is om te doen. Ik werd er gewoon chagrijnig van, omdat het maar niet wilde. W8 is echt, echt crap.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb ook Windows Vista en vind die eigenlijk heel fijn... maar Windows 7 is een stuk fijner dan Windows 8! Ik heb hier windows 7 op de vaste computer en windows 8 op een andere laptop... Windows 7 is zoveel fijner :W


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eluveitie schreef:
    Ik heb windows zeven en vind dat wel prima eigenlijk.


    •*• Lululu •*•

    Ik heb nooit gewerkt met Windows 8, maar dat bestuurssysteem lijkt me erg irritant om ermee te werken. Ik zou Windows 7 aanraden, ik heb 'm en die werkt naar behoren.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ikzelf heb windows 7 en ik ben er erg tevreden mee. Windows8 werkt erg onhandig.

    Mijn vader heeft Windows 8 bij zijn nieuwe computer gekregen en hij is er zeer ontevreden mee.


    ars moriendi

    Windows 8 is vre-se-lijk. Je kunt windows 7 ook illegaal downloaden?