• Ik heb altijd problemen met het vinden van de huisregels. De helft van de tijd vergeet ik dat ze bestaan, en als ik ze zoek is het altijd een gedoe om ze te vinden. Ik zou namelijk een knopje bovnaan verwachten: Tussen help en contact, of misschien onder het kopje overige. Als je gaat zoeken bij veelgestelde vragen krijg je het antwoord: Onder aan de pagina. Zou het niet logischer (en handiger) zijn om ook daar een linkje te plaatsen naar de huisregels?

    Dus, wat vinden jjullier ervan?

    tl;dr: Ik vind het moeilijk om de huisregels te vinden.


    quidquid excusatio prandium pro

    Klopt, had ik ook last van. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben voor een knop onder overige :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nou ja, als je eenmaal weet waar ze staan, lijkt het me niet zo'n probleem meer, toch? Maar voor nieuwelingen kan het inderdaad handig zijn. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Nou ja, als je eenmaal weet waar ze staan, lijkt het me niet zo'n probleem meer, toch? Maar voor nieuwelingen kan het inderdaad handig zijn. (:


    Geloof me, ik heb ze meerdere keren opgezocht en gevonden, maar iedere keer vergeet ik het omdat het op een onintuitieve plek staat. En voor wie zijn de regels het meest nuttig? De nieuwe mensen die ze nog nooit hebben gevonden! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben voor.
    Misschien is het inderdaad handig dat het bij overige komt te staan zodat eventuele nieuwelingen, of de vergeetachtige mensen onder ons, de huisregels sneller gaan vinden.(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Ik ben voor.
    Misschien is het inderdaad handig dat het bij overige komt te staan zodat eventuele nieuwelingen, of de vergeetachtige mensen onder ons, de huisregels sneller gaan vinden.(cat)


    'Hm, mocht ik nou wel reclame in gb's spammen of niet? Hm, ik kan er niks over vind-SPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAM'

    Jup, zou handig zijn om reclamespam door nieuwelingen tegen te gaan. EN STORY QUIZZEN


    quidquid excusatio prandium pro

    Voor!


    Bad decisions make good stories.

    Ik weet van het bestaan van de huisregels, daarmee is alles gezegd.
    Voor dus.:Y)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Geloof me, ik heb ze meerdere keren opgezocht en gevonden, maar iedere keer vergeet ik het omdat het op een onintuitieve plek staat. En voor wie zijn de regels het meest nuttig? De nieuwe mensen die ze nog nooit hebben gevonden! D:
    De nieuwe mensen (ik). Hebben van ene Rutger? Een bericht gehad met een linkje.

    Op zich vind ik onderaan in de footer ook wel op hun plaats. Bovenaan zou idd ook mogen, maar lijkt mij niet zo nodig. Als iemand geen zin heeft om de regels te lezen, doet die dat ook niet. Of ze er nu staan of niet.

    En yay, leuk dat je een antwoord hebt gekregen via de FAQ. Loont mijn werk ook. :3


    Let the Night embrace you

    Op zich vind ik het wel logisch dat de huisregels onderaan staan, omdat dat altijd al zo is geweest, maar ze zitten inderdaad wel een beetje verstopt. Het zou waarschijnlijk een goed idee zijn om ergens anders een extra linkje toe te voegen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yoda schreef:
    Ik ben voor een knop onder overige :Y)


    26 - 02 - '16

    Sagitta schreef:
    Op zich vind ik onderaan in de footer ook wel op hun plaats. Bovenaan zou idd ook mogen, maar lijkt mij niet zo nodig. Als iemand geen zin heeft om de regels te lezen, doet die dat ook niet. Of ze er nu staan of niet.

    En yay, leuk dat je een antwoord hebt gekregen via de FAQ. Loont mijn werk ook. :3


    ... Als moderator zou ik denken dat juist jij graag zou willen dat users de regels lezen. En dan maak je het liever zo makkelijk en opvallend mogelijk.

    Heb je mijn post goed gelezen? Want daar staat dus in dat er best een handig linkje in de FAQ mag.


    quidquid excusatio prandium pro

    Zet de huisregels in de welkomstmail van Q! :Y)
    En zet de huisregels als een tweede scherm over het reguliere scherm. Zolang de mensen de huisregels niet gelezen hebben, gaat het scherm niet weg. Muhahahaha. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Zet de huisregels in de welkomstmail van Q! :Y)
    En zet de huisregels als een tweede scherm over het reguliere scherm. Zolang de mensen de huisregels niet gelezen hebben, gaat het scherm niet weg. Muhahahaha. :Y)
    Dat staat er ook in :)