• Hi! Welkom bij mijn tekenwedstrijd!

    Er zullen 7 rondes zijn van 10 dagen.
    Het maximaal aantal mensen die mee mogen doen is ongeveer 15- 20 mensen.

    Regels!
    ~ Als je extra tijd nodig hebt kan je om uitstel vragen mits je een goede reden hebt. Het uitstel kan maximaal 3 dagen duren!
    ~ Naamveranderingen doorgeven! Dan kan ik het in het topic veranderen
    ~ Uitstel kan je tot een dag voor de deadline aanvragen. Op de dag van de deadline niet meer!
    ~ Inleveren via een PB of als ik iets anders zeg.
    ~ Zorg dat je genoeg tijd hebt en denk 2 keer na als je wilt stoppen
    ~ HAVE FUN!

    Het beoordelings systeem zal ik maken zodra we alle mensen hebben! ( het zal iets zijn dat de eerste een aantal punten krijgt de 2e etc etc.)

    Ik heb nog wel een jurylid nodig! ( als er intresse is? ) Het mogen er ook 2 zijn. Maar check wel of je tijd hebt want ik verwacht wel een goede beoordeling!

    Juryleden:
    ~ JustMeanXx
    ~ Boromir
    ~ Daikazoku


    Deelnemers:
    1: Yseult
    2: Esorcha
    3: BloodRose
    4:Befree
    5: Ewijn
    6: Druella
    7: Ollivander
    8:WillNotLearn
    9: Gasai
    10: Flanaganish
    11: Tolkien
    12:
    13:
    14:
    15:

    Ik hoop dat jullie mee doen en dat jullie er dan veel plezier aan beleven!

    xxxx JustMeanXx

    Met dank aan Rose die even heeft gebetweterd!

    http://www.quizlet.nl/stories/107225/tekenwedstrijd--justmeanxx/



    Opdracht 1 !
    Memories
    Je tekent een herinnering die je goed bijstaat.
    Regels:
    - Het moet een blije herinnering zijn
    - Het moet op papier
    - De achtergrond moet bijzonder zijn.
    - Je werkt met dat de achtergrond in kleur is en de voorgrond zwart/wit OF de achtergrond zwart/wit en de voorgrond in kleur.
    - De deadline is ( maandag 28 januari 2013)
    - Vragen mag je altijd stellen!
    - Vertel erbij wat de herrinnering is

    - max uitstel is tot 1 feb voor : Tolkien , Flanaganish, gasai, wilnotlearn, Ollivander, Yseult

    Opdracht 2!
    In deze opdracht teken je een persoon bij een beschrijving die je krijgt :
    - Je kiest een kleur en van die kleur stuur ik je een beschrijving ( je mag dus niet kiezen wat je leuk lijkt om te tekenen dit keer, je word hierdoor uitgedaagd)
    - Op de achtergrond schrijf je wat er in het hoofd van de persoon omgaat (let op ! achtergrond moet vol)
    - Let goed op de details
    - Deadline is 24 februari
    - Max uitstel tot 27 februari
    - Have fun!
    - Mag zowel op de computer als op papier
    - Mag met elk materiaal
    - moet met kleur gewerkt worden
    - wees creatief!
    - Je mag altijd vragen stellen!

    Kies een kleur!

    Rood Oranje Geel Groen Blauw Paars Roze Grijs

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 14:56 ]


    Je croix a toi

    Het spijt me zo zo zo zo zo zo zo verschrikkelijk voor dit constante "ik doe mee-ik doe niet mee" gedoe, maar ik heb dus toch helemaal geen tijd gehad om te tekenen, hierbij schrijf ik me uit.

    Nogmaals sorry. :/


    help

    Tolkien schreef:
    Het spijt me zo zo zo zo zo zo zo verschrikkelijk voor dit constante "ik doe mee-ik doe niet mee" gedoe, maar ik heb dus toch helemaal geen tijd gehad om te tekenen, hierbij schrijf ik me uit.

    Nogmaals sorry. :/


    Dit geld ook voor mij.. Sorry.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Flanaganish schreef:
    (...)

    Dit geld ook voor mij.. Sorry.


    En helaas moet dat ook gelden voor mij ): Ik heb nu pas tijd voor een tekening en ben bang dat ik het niet ga redden voor 12 uur..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik wil niet lullig zijn ofzo, maar komt er nog een uitslag want het is inmiddels 4 feb. en de einddata was 1 feb. voor de gene die uitstel vroegen.
    en ik ben best wel nieuwschierig.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    ik wil niet lullig zijn ofzo, maar komt er nog een uitslag want het is inmiddels 4 feb. en de einddata was 1 feb. voor de gene die uitstel vroegen.
    en ik ben best wel nieuwschierig.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ik heb nog geen tijd gehad om iets te doen, want ik vierde zaterdag mijn verjaardag voor vrienden, zondag moest ik werken en vandaag ben ik echt jarig en moest ik ook gewoon naar school. Er zijn ook genoeg wedstrijden waar het een week duurt voor je de beoordelingen krijgen + misschien kunnen jullie ook rekening houden met het feit dat ook wij als jurylid nog een leven hebben.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hé, heb eens wat geduld. Het duurt gewoonlijk wel eventjes tegen dat er beoordeeld wordt. :/

    Er bestaat ook nog zoiets als school dat je leven afpakt. D:


    help

    Sorry hoor jongens, maar ik had het echt druk. Morgen ben ik vrij dus ik zal vanavond en morgen alles beoordelen.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ik heb het ook erg druk met school enzo en het is best veel werk als je een goede beoordeling wilt geven en ik heb ook 2 dagen geen computer gehad

    gewoon even geduld hebben het komt eraan en ik doe mijn best


    Je croix a toi

    Befree schreef:
    ik wil niet lullig zijn ofzo, maar komt er nog een uitslag want het is inmiddels 4 feb. en de einddata was 1 feb. voor de gene die uitstel vroegen.
    en ik ben best wel nieuwschierig.


    Er bestaat inderdaad iets als school en helaas neemt dat onze levens af. (Ik heb nu Cito). Heb gewoon geduld. Na 3 dagen moet je niet gaan zeuren over de uitslag. Bij een schrijfwedstrijd moesten we bijna een maandje wachten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Flanaganish schreef:
    (...)

    Er bestaat inderdaad iets als school en helaas neemt dat onze levens af. (Ik heb nu Cito). Heb gewoon geduld. Na 3 dagen moet je niet gaan zeuren over de uitslag. Bij een schrijfwedstrijd moesten we bijna een maandje wachten.


    Dat zal best, maar die had vast geen zeven opdrachten.
    Persoonlijk ben ik een beetje bang dat dit doodbloedt voordat het klaar is.

    Ik stel voor dat de juryleden hetzelfde aantal dagen krijgt om zijn taak af te maken als de tekenaars.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Yseult schreef:
    (...)

    Dat zal best, maar die had vast geen zeven opdrachten.
    Persoonlijk ben ik een beetje bang dat dit doodbloedt voordat het klaar is.

    Ik stel voor dat de juryleden hetzelfde aantal dagen krijgt om zijn taak af te maken als de tekenaars.


    Ik denk dat je wel een beetje gelijk hebt.. Misschien kunnen de jury leden ook een deadline hebben.
    Maar ik snap ook wel dat ze het druk hebben met school.


    ~x~ Everything will be okay in the end. So if its not okay, its not the end. ~x~

    Ik heb zojuist mijn beoordelingen ingeleverd bij JustMeanXx, omdat ik eindelijk een beetje tijd had.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    BloodRose schreef:
    (...)

    Ik denk dat je wel een beetje gelijk hebt.. Misschien kunnen de jury leden ook een deadline hebben.
    Maar ik snap ook wel dat ze het druk hebben met school.


    Dat heeft een groot deel van de tekenaars ook, en dat is meer werk. Just sayin.
    En even voor de goede orde:

    7 opdrachten
    10 dagen tekenen
    10 dagen beoordelen
    __________________+
    5 maanden voor de hele wedstrijd.

    (20 dagen x 7 opdrachten = 140 dagen
    140 dagen gedeeld door 7 (aantal dagen in een week) = 20 weken
    20 gedeeld door 4 (aantal weken in een maand) = 5 maanden.)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 18:14 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Maybe, zou de volgende opdracht al online gezet worden?
    Dan kunnen de juryleden in die 10 dagen, waarin wij tekenen, beoordelen....?


    Stenenlikker