• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 17:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Livia Moore
    Hij bedankt me en haalt het papiertje wat hij daarstraks klungelig had weggestopt weer tevoorschijn. Hij kijkt ernaar en zegt dan welk kamernummer hij heeft. Ik kleur langzaam rood en kijk naar de grond. '21D?' Zeg ik vragend, om zeker te weten dat ik het goed gehoord heb. Maar ik weet het zeker, ik heb het goed gehoord. 'Ja, deze kant op,' zeg ik dan en draai me om, in de hoop dat hij mijn rode wangen niet of niet goed ziet. 'Je hebt een kamergenoot,' deel ik hem dan zacht mee, hoewel ik niet weet of hij me wel gehoord heeft. Ik loop in de richting van de kamer, ik weet maar al te goed waar die is namelijk.


    Cameron 'Cam' Flow
    Ze kijkt weer naar de grond zonder dat ik kan zien wat er aan de hand is, '21D?' Zegt ze vragend en ik knik maar herinner me dan dat ze dat niet kan zien. 'Ja, 21D' Zeg ik nog een keer. Ze draait zich om met de mededeling dat het die kant op is. 'Je hebt een kamergenoot,' zegt ze dan zo zacht dat ik het bijna niet kon verstaan 'W- Oh, jij' Zei ik met een glimlach toen dat tot me doordrong. 'Gezellig' Zei ik dan en loop achter haar aan. Al werd dat dus geen tovergebruik aangezien ze een mens was, dat was jammer aangezien het zoveel stukken makkelijker maakte. Dus moest ik nu mijn tassen uitpakken met mijn handen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik glimlach iets dankbaar en loop met haar mee naar de slaapkamer. Ik doe een andere boxer aan en kleren, ik douch me wel als we terugkomen.
    Ik ga dan op het bed zitten en pak mijn gsm. Ik bel naar mijn tante. 'He, heb je even tijd?' 'Ja, is er iets?' 'Wel, ik zou graag hebben dat je even naar Leslie kijkt. Is dat goed?' Ze zegt dat het goed is en ik leg neer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Livia Moore
    Hij bevestigd nog een keer dat het kamer 21D is, maar ik ga me er niet bepaald beter op voelen, dat hij echt bij mij op de kamer ligt. Ik vond het juist fijn om alleen te liggen, omdat ik zo verlegen geworden ben. Great. Ik moet mijn gitaar weg zien te krijgen, anders krijg ik straks weer zo'n stomme vraag; o, speel je gitaar?
    Natuurlijk doe ik dat, anders ligt die daar toch niet? Hij heeft snel door dat ik zijn kamergenoot ben en hij bestempelt dat als 'gezellig'. We zijn al snel bij de goede kamer. 'Hier is je kamer,' zeg ik dan. Ik maak de deur open en pak mijn gitaar gelijk en leg die weg onder mijn bed.

    Leslie Day
    Ik zoek even wat kleding uit en kies gewoon voor normaal zwart ondergoed, niet sexy ofzo. En daaroverheen doe ik een jeans aan en een shirt met een vest. Ik bedenk me dat ze misschien vragen gaat stellen over de afgelopen dagen, dat ik dan over Nate moeten vertellen. Of ze gaat mijn lichaam onderzoeken en dat ze dan mijn littekens ziet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik pak haar hand vast en verstrengel onze vingers. Ik flits ons naar mijn tante's huis, naar haar werkplaats. Ze zit al achter de computer. 'Leslie! Jake! Wat leuk om jullie te zien.' glimlacht ze. 'Zit neer en vertel me eens.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake pakt mijn hand en verstrengelt onze vingers. Ik weet niet waar we heen moeten, maar Jake flitst ons erheen. Ik herken zijn tante en ze zit achter een computer. Ze begroet ons vriendelijk en ik ga dan zitten als ze dat zegt. 'Jake wilde graag even langskomen, want hij maakt zich zorgen over me. Ik heb een aantal keren overgegeven de laatste dagen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ze knikt en begint wat in te tikken in de computer. 'Oke, Leslie wil je even op die tafel gaan liggen? Ik ga even je hartslag controleren en misschien je bloeddruk nemen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn ogen worden iets groter als ze vraagt of ik op de tafel wil gaan liggen. Ze gaat toch niet ook mijn lichaam onderzoeken hè? 'Eh ja.. Is goed,' mompel ik dan. Ik kijk Jake even aan en sta dan op. Ik ga op de tafel liggen en wacht af op wat ze gaat doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk naar mijn tante en ze stroopt voorzichtig Leslie's shirt wat op. 'Niet schrikken, het voelt koud aan.' Ze gebruikt de stethoscoop om te luisteren en plaatst het ijzeren stukje op haar middenrif eerst, dan op haar buik. Ze luistert even en legt dan de stethoscoop weg. Ze pakt een apparaatje en pakt Leslie's arm. Ze stroopt haar mouw op en let niet op de littekens. Ze doet de band om Leslie's bovenarm en pakt het metertje en pompje vast. Ze pompt even de band wat op om haar bloeddruk te meten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn shirt wordt wat opgestroopt en ik kan mezelf inhouden om mezelf niet gelijk weg te flitsen. Ik houd niet van dit lichamelijke contact voor dit soort doeleinden. Het is inderdaad koud en er trekt even een rilling door me heen. Ze doet wat dingen met het ding en legt het daarna weg. Dan doet ze ineens mijn mouw omhoog en ik klem mijn kaken op elkaar. Ik kijk weg, omdat ik me er niet prettig bij voel. Ze begint mijn bloeddruk te meten en dat vind ik altijd een naar gevoel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ze doet nog wat dingen en zegt dan tegen Leslie dat ze van de tafel af mag.
    Ze kijkt ons even aan en begint dan terug te tikken.

    [Lol mag ze zeggen dat Leslie zwanger si?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ja hoor, dat mag best (:]

    Leslie Day
    Ik wacht, lichtelijk gespannen, af en ze gaat nog verder dan dat ze zei dat ze ging. Is er soms iets mis? Ik wacht gewoon af en ga gelijk weer bij Jake zitten als ze zegt dat het mag. Ze doet iets op haar computer en ik kijk gespannen naar haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Hebben jullie laatst nog seksueel contact gehad? Ik bedoel de laatste maand.' vraagt ze ons en ik knik aarzelend. 'En was dat met condoom?' Ik schud aarzelend mijn hoofd. 'Nee maar Leslie pakt de pil.' Ze zwijgt even. 'Blijkbaar is ze het vergeten, Leslie je bent in verwachting, daarom geef je over.' En dat verklaart de vreetbuien. Ik wil haar knuffelen omdat ik het goed nieuws vind maar wacht angstig af op Leslie's reactie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ze vraagt een best persoonlijke vraag, waar Jake antwoord op geeft. Ik wacht het gesprek af en ik denk al dat ik weet waar het heen gaat. Is het mogelijk? Maar ik heb toch de pil genomen? Ik denk terug en denk na. Ik kan het niet zo 1, 2, 3 zeggen, maar dan zegt ze al dat ik in verwachting ben. 'Ik ben wat?' Herhaal ik dan vragend, het dringt namelijk niet echt tot me door. 'Je krijgt een kindje, samen met Jake,' zegt ze dan tegen me. Ik weet hoe blij Jake hiermee is, maar zelf ben ik dat ook wel. Ik kijk naar Jake en dan breekt er een glimlach door op mijn gezicht. Ik druk mijn lippen op die van Jake en zoen hem dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik glimlach en eet een hap. 'Ik doe het graag voor je.' zeg ik zachtjes en nip wat van mijn glas.
    Ik ga met mijn hand over de tafel en pak voorzichtig de zijne vast.

    Jake
    Ik glimlach. 'Een tosti is goed voor mij.' Ik had toch niet zo heel veel gegeten. Ik volg haar met mijn ogen en ga even makkelijk in de zetel liggen. Straks zit ik wel terug rechtop.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kneep even in haar hand en glimlachte naar haar.
    "Ik hou van je, schat. Jij bent geweldig." glimlachte ik gemeend en tilde haar hand op om er een kus op te geven.


    “To live will be an awfully big adventure.”