• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Hmpf." mompelde ik om dat schattig, maar ik ging er nu niet op in, omdat ik niet wou dat ze weer weg gin.
    Ik sloeg mijn arm om haar middel en legde mijn hoofd op het hare.
    We moesten er zometeen maar eens uit gaan, zodat we klaar waren voor wanneer Jake kwam...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik besef dat dit een van de weinige momenten is dat we samen zo in het water zitten zonder elkaar uit te dagen.
    Ik grinnik even en druk een kusje op zijn wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek haar een beetje nieuwsgierig aan, toen ik haar hoorde grinniken. Ik besloot het maar te laten varen.
    "Misschien moeten we er maar uit... dan zijn we klaar voor Jake komt."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Rachelle Lemmons.

    Een simpele traan rolt langs mijn wang en ik knik als John mijn broek wil uittrekken. Ik glimlach als hij het eindelijk zegt. 'Ons kindje. ' nooit gedacht dat uit zijn mond te horen. Ik kan niks zeggen en ik begin kort in en uit te ademen. 'John..' mompel ik nog heel zacht en als mjn broek uit is begin ik te persen. Het doet pijn. Verschrikkelijk veel pijn en ik krijg een klein kneepje van mijn kleine broertje. Ik glimlach tenminste, ikcprobeer het.
    Mijn lichaam raakt uitgeput. Steeds meer en meer en de kracht om dit voort te zetten daalt ook met iedere steek die ik krijg. Maar ik móet dit doen het kindje moet eruit komen.
    Ik grom en schreeuw weer en ik begin weer korter in en uit te ademen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    'Waarom zou doodgaan aan een ziekte beter zijn? Je bent toch gelukkig met Jake? Je hebt een geweldige dochter. Je hebt niets fout gedaan en verdient het ook niet.' Ik schud mijn hoofd. 'Ik bedoel dat ik dan sommigen een hoop ellende had bespaard. Jake, Kate, Katherine, jou,' zucht ik. Ja, zelfs Kate. Jake is naar New York gegaan vanwege mij. Hij was boos, ging drinken en toen stuurde hij Kate weg. Mijn schuld dus. 'Het is niet allemaal jouw schuld, en voordat je gaat heb ik nog iets voor je.' O heel fijn, niet álles is mijn schuld. Dus wel veel. Hij geeft me dan iets ingepakt aan en ik weet niet precies wat het is. 'Dank je, denk ik. Ik weet niet wat het is namelijk. Moet ik het hier of thuis uitpakken?' Ik ben verbaasd dat hij me iets geeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik zucht en knik dan toch. Ik sta op en loop naar de kast om 2 handdoeken te pakken. Ik droog me af met de mijne en sla die dan om mij heen. Ik wacht op Axton met zijn handdoek in mijn handen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik stapte uit de jacuzzi en nam de handdoek aan. Ik sla die om mijn middel en laat me voor de rest gewoon opdrogen.
    Ik nam haar hand vast en liep met haar naar de slaapkamer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nu moet ik wel eten, baaaaaaay <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    'Waarom zou doodgaan aan een ziekte beter zijn? Je bent toch gelukkig met Jake? Je hebt een geweldige dochter. Je hebt niets fout gedaan en verdient het ook niet.' Ik schud mijn hoofd. 'Ik bedoel dat ik dan sommigen een hoop ellende had bespaard. Jake, Kate, Katherine, jou,' zucht ik. Ja, zelfs Kate. Jake is naar New York gegaan vanwege mij. Hij was boos, ging drinken en toen stuurde hij Kate weg. Mijn schuld dus. 'Het is niet allemaal jouw schuld, en voordat je gaat heb ik nog iets voor je.' O heel fijn, niet álles is mijn schuld. Dus wel veel. Hij geeft me dan iets ingepakt aan en ik weet niet precies wat het is. 'Dank je, denk ik. Ik weet niet wat het is namelijk. Moet ik het hier of thuis uitpakken?' Ik ben verbaasd dat hij me iets geeft.


    Nick
    'Doe thuis maar' Andwoord ik, 'Met niet alles is jouw schuld bedoel ik dat alles waar je jezelf voor afrekent niet door jouw komt maar door anderen. Dus niets is jouw schuld' Verduidelijk ik mezelf waarna ik weer een eindje van haar af ga staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik loop dan naar de kast en pak gewoon een lingeriesetje. Ik trek die aan en pak dan grijnzend wat kleren. Ik loop naar de badkamer en trek die aan. Laat ik even superfan spelen. Ik trek mijn sneakers eronder aan en zet de snapback op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik trok weer enkel een loszittende jogging aan en geen shirt. Ik hield ervan om zonder shirt te lopen en Jake had me wel al in bloot bovenlijf zien lopen, dus whatever.
    Ik trok wat sneakers aan en liep naar de woonkamer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik huppel terug naar binnen. 'Lol ik ben vandaag Directioner!' zeg ik grijnzend.
    Misschien moet ik morgen maar Belieber spelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek haar gespeeld geschokt aan, terwijl ik naar haar pull staarde.
    "I love Zayn Malik?" vroeg ik teleurgesteld.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ja problemen mee?' zeg ik gespeeld en gooi mijn haar naar achteren.
    Ik houd mijn lach in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek weg naar de grond.
    "Nee." ik probeerde de teleurstelling uit mijn stem te banen.


    “To live will be an awfully big adventure.”