• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Nick antwoordt met een simpele, korte, 'Oke'. Ik kijk hem even aan, maar went dan mijn blik af. Ik zucht een keer zachtjes en leun met mijn hoofd tegen de muur aan. 'Ongelooflijk dat we nu samen een kind hebben,'zeg ik zachtjes, maar wel met een glimlachje. Ik ben er namelijk wel blij mee, dat ze er is. Ze is lief en een mooi meisje, ik denk ook een goede dochter.


    Nick
    Ze kijkt me even aan maar went dan met een korte zucht haar blik af en leunt met haar hooft tegen de muur. 'Ongelooflijk dat we nu samen een kind hebben,' Zegt ze dan zachtjes met een glimlach. 'Hmm. Daar ben je blij mee of juist niet?' Vraag ik haar dan en sta op. Ik merkte dat ik zelf ook honger had maar bestede er geen aandacht aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij vraagt of ik er blij mee ben en ik kijk weer naar hem, als hij opstaat. 'Ja, op zich wel ja. Ik ben dolgelukkig dat Katherine nog leeft, maar... Ik ben gewoon bang dat ik haar geen goede toekomst kan bieden.' Ik sla mijn blik weer neer. 'Ik doe gewoon alles fout de laatste tijd.' Ik zucht weer zachtjes en sta dan ook op. 'Ik denk dat ik ook maar moet gaan. Jake wacht op me met het eten, ik heb gezegd dat ik op tijd terug zou zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ff weg, gaan wandelen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Ja, op zich wel ja. Ik ben dolgelukkig dat Katherine nog leeft, maar... Ik ben gewoon bang dat ik haar geen goede toekomst kan bieden.'' Zegt ze en ze slaat haar blik weer neer. ''Ik doe gewoon alles fout de laatste tijd.'' zei ze vervolgens en ze staat dan op, 'Ik denk dat ik ook maar moet gaan. Jake wact op me met het eten, ik heb gezegd dat ik op tijd terug zou zijn.' zei ze en ik liep naar haar toe en bleef een eindje voor haar staan. Zelfs vanaf hier kon ik een aantal bloed druppels op haar mouw onderscheiden, al waren ze moeilijk te vinden. Ik ga nog dichterbij staan en trek haar mou voorzichtig op voordat ze er iets tegen kon doen, 'Als er iets niet goed gaat moet je wachten, gewoon wachten tot het slechte over is en er weer iets goeds komt.' Zeg ik, 'Dat, helpt er niet tegen.' Zeg ik doelend op de sneeën in haar bovenarm.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nick loopt naar me toe en ik kijk even op naar hem, maar hij kijkt mij niet aan, maar naar iets anders bij me. Als hij nog dichterbij komt staan, trek ik een wenkbrauw op en ik wil naar achteren stappen als hij ineens mijn mouw omhoog trekt. Hij zegt dat slechte dingen vanzelf wel overgaan en dat 'dat' er niet tegen helpt. Ik weet waar hij het over heeft. 'Dat is per ongeluk gegaan,' breng ik ertegenin. 'Je denkt toch niet dat ik mezelf zou snijden?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hmm.. Wat jij wilt, ik zeg alleen dat het niet verstandig is.' Zeg ik en loop vervolgens weer van haar weg, 'Je weet wel wat je bedoelt, en ik betwijfel of het een ongeluk is geweest.' Zeg ik waarna ik het kleine flesje met genezend spul in mijn hand laat verschijnen, er zat nog maar erg weinig in. 'Als je wilt dat Jake er niet achter komt kun je dit beter gebruiken, of de volgende keer er op letten dat je geen bloed op je shirt krijgt.' Zeg ik en laat het flesje in haar hand verschijnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nick gelooft me niet en ik denk dat ik er vanaf ben als hij wegloopt, totdat hij verder gaat met praten. Hij twijfelt hardop of het een ongeluk was en ik kijk naar hem. Hij kan het niet geloven, toch? Denkt hij nou echt dat ik het zelf zou doen, met opzet? Hij laat dan een klein flesje verschijnen en even later in mijn hand. 'Ik heb niets om te verbergen voor Jake, dus het flesje mag je houden. Toch bedankt,' zeg ik dan met een kleine glimlach. 'Maar kom op. Ik kan niet tegen bloed. Bij het geringste val ik al flauw. Waarom zou ik dit dan met opzet doen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Moest je niet weg?' Vraag ik dan, zonder andwoord te geven op haar vragen, ze moest doen wat ze niet laten kon. En ik moest mezelf eraan herinneren dat het me niets kon schelen wat ze deed. Ze was niet mijn vriendin, maar die van Jake.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'O, en dan geef je ineens geen antwoord op mijn vragen,' zucht ik dan. 'En ja, ik moet weg, maar ik vind het gewoon flut dat je me niet geloofd. Dat is namelijk aan je te zien.' Hij moet me geloven. Anders vertelt hij het straks nog tegen Jake! Dat kan ik dus echt niet hebben. Ik kijk hem aan. Waarom komt precies híj erachter? Het was hee onschuldig, gewoon een manier om de rest aan te kunnen. Het voelde even als mijn enige probleem. En fysieke pijn dat gaat over. Dat is toch best normaal?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'O, en dan geef je ineens geen andwoord op mijn vragen.' zegt ze zuchtend, 'En ja, ik moet weg, maar ik vind het gewoon flut dat je me niet geloofd. Dat is namelijk aan je te zien.' Zegt ze dan, 'Het is aan jouw te zien dat je de waarheid niet spreekt.' Andwoord ik simpel, 'Ik gaf je een tip, meer doe ik niet. Dus je kan beter braaf terug gaan naar Jake' De sarcasme in mijn stem brak ergens op het einde van de zin.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 15:36 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik klem mijn kaken opeen als Nick zegt dat het aan me te zien is dat ik de waarheid niet spreek. 'Ja whatever, ga jij maar lekker de goedheilige vriend en vader spelen. Dan doe ik inderdaad wel wat anders met mijn leven,' zeg ik bot tegen hem. 'En je weet dat ik het haat als je het woord 'braaf' gebruikt. Ik ben je hond niet. O, en 'dank je' voor de tip. Maar ik hoef die genezende dingen niet. Jake zal me namelijk wel geloven.' Ik hoor het aan het eind breken, zijn stem. 'Zit het je soms dwars dat ik met Jake ben?'

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 15:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Jake wel ja, jammergenoeg ben ik Jake niet' Zeg ik sarcastisch. Eigelijk had de zin twee betekenissen, maar ze zou nooit naar de andere zoeken.
    'Het kan me niets schelen wat je doet, maar als je de volgende keer in de problemen zit zeg dan tegen Jake dat hij mij niet moet bellen om je te helpen, want mijn hulp wil je toch niet.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Wat rot voor je, dat je Jake niet bent. Ik kan er ook niets aan doen dat jij slecht van vertrouwen in mij bent.' We hebben weer eens ruzie. Gelukkig is Katherine er nu niet. Hij zegt dat hij de volgende keer niet gebeld hoeft te worden. 'Volgens mij ligt het meer bij jou, dat je me niet wilt helpen. Tenzij jouw manier van helpen een sarcastisch, gemeen soort helpen is? O, hier Leslie, neem maar van dit genezende spul, let de volgende keer op z'n minst op dat je trui niet vies wordt. O, gewoon wachten. Wachten totdat er iets beters gebeurt!' Ik imiteerde nick. 'Alsof jij er zo geweldig mee bent?! Zit jij nu niet bij een of andere duistere groep waar je slechte dingen doet? Met je leuke tattoo.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimz, reageer je even in het andere topic? :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    'Als ik je niet had willen helpen had ik dat ook niet gedaan toen je je geheugen kwijt was, en was ik niet gekomen toen een van Jake zijn neven je mee had genomen of wel?' Zeg ik dan, ik werd hier gewoon gek van. Ze 'gaf' om me had ze gezegd al hielt ze niet van me op de manier waarop ze van Jake houd. Maar van het 'geven om' zag ik niets terug. En het houden van hielt ik me voor dat het me niets kon schelen. 'Jake zit vast al op je te wachten, en ik denk niet dat jij op een ruzie met mij zit te wachten'

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 15:57 ]


    Don't be like the rest of them, darling