• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik bijt om mijn lip en lach zachtjes voor ik hem omhels.
    'Ik hou meer van jouw, als er zo'n trui bestaat met I love Axton Crawford erop, zou ik hem zeker dragen.' verzeker ik hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sloeg mijn armen stevig om haar middel en tilde haar plots op.
    "Ik hou het meest van jou." mompelde ik grommend en drukte een kus op haar lippen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Oke, zal ik doen,' zeg ik dan als Nick heeft gezegd dat ik het thuis maar moet doen. 'En ik weet dat er veel mijn schuld is, niets kan niet mijn schuld zijn. Maar toch bedankt. Dit soort gesprekken... Luchten best wel op.' Ik kijk Nick even aan, hij heeft alweer afstand genomen. 'Zeg alsjeblieft gedag tegen Katherine namens mij oké?' Ik verdwijn dan en verschijn weer thuis in de woonkamer, met het onuitgepakte pakje in mijn handen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Kan niet.' fluister ik tegen zijn lippen en haal ze dan van de zijne. 'Je kan toch van die sweaters laten maken? Ik zal er zo eentje laten maken ok?' zeg ik zachtjes met een glimlach om mijn lippen. 'Axton? Wil je me neerzetten?'

    Jake
    Ik zet de kip, groenten en aardappelen op tafel.
    Ik schep al bij ons beiden op en zorg dat zij meer heeft dan mij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ruik het eten vanuit de keuken en volgens mij ben ik precies op tijd. Ik leg het boek zachtjes neer op de tafel in de living en ik ga dan naar de keuken. Naar Jake. Ik ga hem niet vertellen over de sneeën die ik heb gemaakt. 'Hi, ik ben er weer,' zeg ik dan met een glimlach. Ik wil weer dat de stemming tussen mij en Jake normaal wordt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Hi' zeg ik zachtjes. 'Ik ga straks na de afwas naar Axton.' zeg ik gewoon en ga dan aan tafel. Ik begin wat mijn eten heen en weer te schuiven voor ik er daadwerkelijk een hap van neem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake deelt gelijk mee dat hij straks naar Axton gaat. Normaal zou ik graag meegewild hebben, maar Jake wil me niet mee. Hij gaat er, zeker weten, niet heen om even gezellig langs te gaan. 'Ik doe de afwas wel, dan kan je gelijk na het eten gaan,' zeg ik met een glimlach. Ik kijk even naar Jake, maar ik richt me dan op mijn eten. Ik begin er van te eten, maar ik proef de smaak amper.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik eet wat en probeer zoveel mogelijk te eten om haar niet nog slechter te laten voelen.
    Ookal heeft ze me gekwetst, ik wil haar niet nog eens kwetsen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Er valt een stilte en ik eet een beetje ongemakkelijk verder. Na een paar happen kijk ik naar Jake. Ik pak zijn hand vast over de tafel. 'Wat is het dat je dwars zit? Je zegt altijd dat ik zulk soort dingen moet zeggen, dus ik vind het belangrijk als dat andersom ook gebeurt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik trek voorzichtig mijn hand weg en kijk naar mijn bord. 'Vanalles, te veel om op te noemen.' mompel ik zachtjes.
    Ik eet verder ondertussen en ben niet van plan om door te gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake trekt zijn hand weg en ik sla mijn blik neer om naar mijn eten te kijken. Het doet best pijn, dat hij geen enkel contact wil. Hij mompelt zachtjes dat het van alles is, te veel om op te noemen. 'Je wilt er niet over praten, omdat ik het ben,' zeg ik dan en ik kijk op naar hem, maar ik verwacht niet dat hij naar mij zal kijken. 'Ik heb je pijn gedaan, wat logisch is.' Dat komt er uit alsof ik bedoel dat het logisch is dat ik hem pijn heb gedaan. 'Ik bedoel dat het logisch is, dat je er daarom niet over wilt praten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zeg niets en speel wat met mijn eten door het heen en weer te schuiven.
    Ik kan geen hap meer binnen krijgen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zwijgt gewoon en ik voel me doodgezwegen. Ik heb geen zin meer om te eten. Ik sta op en pak mijn bord ook op. Ik zet die weg en doe daarna hetzelfde met Jake's bord. Zijn vork pak ik gewoon uit zijn hand en leg die weg. Als dat is afgeruimd, zeg ik, 'Ga maar naar Ax.' Dan loop ik de keuken uit en pak het ingepakte geval van Nick. Ik ga ermee in de zetel zitten en begin het dan te openen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zucht en zeg zachtjes. 'Dag.' ookal hoort ze het waarschijnlijk niet. Ik flits mezelf naar de living van het eilandshuis en zie Axton die Alexi optilt. 'Sorry dat ik jullie onderbreek.' zeg ik met een flauwe glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik merk dat Jake weg is, aangezien er een onaangename stilte over het huis dwaalt. Ik slik een keer en richt me op het uitpakken van het pakje. Ik zie een maar al te bekende titel en kaft. Het boek waar ik vroeger zo verliefd op was, en nu heb ik het terug. Ik blader er doorheen en vind dan een briefje. Het is Nick zijn handschrift. Er verschijnen tranen in mijn ogen, gewoon door dit alles wat er gebeurt. Ik slik een keer en leg het boek dan op tafel. Ik loop naar boven en ga naar het toilet. Gisteren hielp het toen ik overgaf. Misschien nu wel weer. Ik ga op mijn knieën voor het toilet zitten. Mijn haren bind ik vast in een staart en ik haal dan een keer diep adem. Ik steek mijn vinger in mijn mond en ga steeds verder. Weet ik veel hoe ver ik hem moet steken. Dan ineens geef ik over en ik kots in het toilet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.